PROCES VERBAL
Incheiat azi 9 IULIE 2013, orele 16,00 in sedinta ordinara a Consiliului local al municipiului Blaj.
Consiliul local al municipiului Blaj a fost convocat, in sedinta ordinara de catre Primarul municipiului Blaj , in baza Dispozitiei nr.137 emisa la data de 4.07. 2013 , conform prevederilor Legii administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Convocarea sedintei s-a facut in scris si telefonic, s-a prezentat ordinea de zi, data, ora desfasurarii sedintei. Materialele inscrise pe ordinea de zi au fost comunicate tuturor consilierilor cu 5 zile inainte de data acesteia.
Dl. Stefanescu Sergiu , secretarul municipiului Blaj :
Din totalul celor 19 membrii ai Consiliului local al municipiului Blaj sunt prezenti 17 fiind astfel indeplinite prevederile legale pentru buna desfasurare a lucrarilor sedintei. Deci, sedinta este statutara si se pot lua hotarari valabile.
Lipsesc de la lucrarile sedintei urmatorii consilieri: dl.cons .Popovici Vasile, dl.cons.Nicusan Claudiu.
Lista consilierilor locali convocaţi şi a celor prezenţi se află în dosarul special al prezentei şedinţe.
La lucrarile sedintei participa de drept, respectiv in calitate de invitati urmatorii:
Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Stefanescu Sergiu, secretarul municipiului Blaj
Participa la lucrarile sedintei , d-na Damian Raluca, consilierul primarului municipiului Blaj, d-na dir. economic Cristea Cristina , dl.Docolin Gheorghe –sef birou urbanism, d-nul Chiriac Raul-consilier judetean.
Dl. secretar Stefanescu Sergiu informeaza Consiliul local: – Procesul verbal de la sedinta anterioara a fost pus in termen util domnilor consilieri pentru a fi studiat si a face observatiile necesare daca este cazul si conform Legii nr. 215/2001, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, a fost afisat la sediul Primariei si depus pe site-ul primariei municipiului Blaj.
In continuare dl secretar, consulta consilierii daca au observatii la procesul verbal.
Nefiind observatii se supune la vot continutul procesului verbal. Se aproba in unanimitate.
Conform Legii 215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, dl.cons Sava Ioan , decanul consilierilor propune presedinte de sedinta pe d-nul Tarco Mihail.
Se supune la vot propunerea facuta. Se aproba in unanimitate. Se adopta
HOTARAREA NR.100 /2013
Rog pe d-nul cons.Tarco Mihail sa ia loc la masa prezidului pentru a conduce lucrarile
sedintei.
La masa prezidiului mai ia loc :
Dl.Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl.Basaraba Liviu, viceprimar al municipiului Blaj
Dl. Stefanescu Sergiu, secretarul municipiului Blaj
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta informeaza – Pe ordinea de zi exista 25 proiecte de hotarare plus punctul diverse.
In continuare D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta invita pe dl.primar Rotar Gheorghe Valentin sa prezinte Proiectul ordinii de zi.
Dl.primar Rotar Gh. Valentin , prezinta urmatorul Proiect al ordinii de zi :
– RAPORT, privind ducerea la indeplinire a hotararilor Consiliului Local al Municipiului Blaj in perioada ianuarie 2013 – iulie 2013.
1-.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba rectificarea bugetului local pentru anul 2013.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
2.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 8.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , suma necesara la finantarea platii utilitatilor imobilului situat in Blaj, str. Eroilor 36 A, apartinand Parohiei Ortodoxe Blai – Veza .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
3.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 24.425,28 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , suma necesara la finantarea cheltuielilor ocazionate de lucrarile de renovare si izolare a Bisericii Reformate din Blaj.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
4-.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 6.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, suma necesara cheltuielilor ocazionate de realizarea videoclipului la melodia « O RAZA DE SOARE » a trupei blajene « BLACKSTAR BAND ROMANIA » .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
5.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba esalonarea la plata a impozitelor , taxelor si altor venituri ale bugetelor locale, numitei Zudor Maria, domiciliata in Blaj, str. Eroilor, bl. 20 Sc C ap. 56 a sume de 6.334 in rate lunare pe o perioada de 24 luni, reprezentand chirie, impozit si majorari.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
6.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea din bugetul local al municipiului Blaj al anului 2012 , de la cap 67.02 cultura , recreere , religie a sumei de 16.200 lei pentru finantarea cheltuielilor ocazionate de desfasurarea in municipiul Blaj in luna august 2013 a Taberei Internationale de Arta « Inocentiu Micu Clain ».
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
7-.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj isi da acordul de principiu pentru inceperea demersurilor in vederea contractarii unei finantari rambursabile in valoare de pana la 8.000.000 lei in cursul anului 2014, cu trageri in perioada 2015 – 2016.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
8-.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba inceperea demersurilor de reziliere a contractelor pentru chiriasii din blocul A.N.L. – str.Gheorghe Baritiu , bl. 5 – restantieri la plata chiriei si a cheltuielilor de intretinere cu o durata de 3 luni consecutive , conform cu prevederile din contractele de inchiriere.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
9.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba inceperea demersurilor pentru informarea si consultarea publicului in urmatoarele etape din cadrul procesului de elaborare a PUZ-lui „MODIFICARE REGIM DE INALTIME, P.O.T. SI C.U.T., CONSTRUIRE PENSIUNE, EXTINDERE PE ORIZONTALA SI PE VERTICALA CLADIRII EXISTENTE”, imobil situat in Blaj, str. Nicolae Balcescu , nr. 3.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
10-.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba inceperea demersurilor de indetificare, parcelare, trecerea in domeniul privat al municipiului Blaj, a terenului situat administrativ in Blaj – zona strada Stefan Ludwig Roth ,nr.19 si evaluarea valorica, a terenului in cauza – in vederea concesionarii sau vanzarii acestei parcele , in conditiile legii , avand ca scop aducerea imprejmuirilor proprietatilor private din zona pe acelasi aliniament.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
11.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba indreptarea erorii materiale si prin urmare modificarea anexei la HCL nr. 49/2009, deoarece inscris in extrasul de carte funciara precum si in Ordinul Prefectului nr. 120/2009 este gresit, Ordinul Prefectului fiind emis pe numele de Szekeli si nu pe numele corect Szekely (Sitea Sigismund si Sitea Viorica Olga) , conform actelor de stare civila.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
12.PROIECT DE HOTARARE, prin care Propune Prefectului judetului Alba sa atribuie in proprietate solicitantilor (proprietari ai constructiilor) terenul aferent constructiilor conform anexei ..
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
13.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al municipiului Blaj aproba rezervarea unui loc de parcare, pe o perioada de un an , in parcarea amenajata in fata farmaciei FARMA ELIXIRUM , din Blaj strada Eroilor, bl. 41, in vederea desfasurarii activitatii de aprovizionare cu medicamente a farmaciei .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
14.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba vanzarea directa in conditiile legii a terenului concesionat conform contractului de concesionare nr. 3130/1999 teren identificat in CF 3014 cu nr. top 356/1/1 in suprafata de 117 mp si 356/1/2 in suprafata de 300 mp, situat administrativ in Blaj strada Fabricii, teren aflat in proprietatea municipiului Blaj in cota d 1/1 parti , catre actualul concesionar .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
15-.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al municipiului Blaj aproba marirea majorarii cu rata inflatiei a tarifelor pentru serviciile prestate de catre SC Transport Weber SRL, Blaj incepand cu data de 01.07.2013.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
16 -.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba inceperea demersurilor de inscriere in cartea funciara a blocului de locuinte P+3 e denumit bloc 5 ANL, situat administrativ in Blaj, str. Gheorghe Baritiu, nr.5 construit pe terenul inscris in C.F.. nr. 72676 blaj cu nr. top 539/1/1/7/1/2.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
17. PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba organigrama si a statului de functii pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj, ca urmare a transformarii postului vacant functie contractuala de executie, din cadrul Bibliotecii Municipale „Scoala Ardeleana” Blaj in post vacant, functie contractuala de executie, consilier gr. I A in cadrul compartimentului cultura, relatii publice si comunicare in cadrul serviciului cultural al Directiei Administrative din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
18 -.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al municipiului Blaj ia act si isi insuseste contractul de cesiune nr.12.148 /19.06.2013 avand ca obiect “ Continuarea lucrarilor de executie la obiectivul “ Construirea gradinita in localitatea Blaj , str. Campia Libertatii” – antreprenor S.C. DOMICA S.R.L Alba-Iulia.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
19 -.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba trecerea locuintelor pentru tineri – ANL. din proprietatea publica a municipiului Blaj , in proprietatea publica a statului si pentru asigurarea posibilitatii vanzarii acestor locuinte catre actualii chiriasi..
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
20 -.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Statului de Functii , pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj , asistenti personali ai persoanelor cu handicap, angajati contractuali ai U.A.T. – Municipiul Blaj, indemnizatii de handicap, Serviciul Public de Interes Local „Gaspodarie Comunala” Blaj, incepand cu data de 01.07.2013 in conformitat cu prevederile art. 1 alin (2) si art. 2 din HG. nr. 23/2013.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
21 -.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Statului de Functii , pentru personalul contractual din cadrul Caminului pentru Persoane Varstnice Blaj , incepand cu data de 01.07.2013 in conformitat cu prevederile art. 1 alin (2) si art. 2 din H.G. nr. 23/2013.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
22 -.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba Regulamentului pentru conditiile de executie a lucrarilor/interventiilor pe domeniul public si privat al municipiului Blaj la retele edilitare .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
23 -.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba CALENDARUL / PROGRAMUL ACTIVITATILOR CULTURALE ALE MUNICIPIULUI BLAJ PENTRU ANUL 2013.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
24 -.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba inregistrarea in domeniul public al municipiului Blaj a bunurilor de retur – a bunurilor si retelor edilitare rezultate din programul de investitii din fonduri I. D.D. in perioada 2011 – 2012 executate de SC APA CTTA SA ALBA – SUCURSALA BLAJ in municipiul Blaj.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
25 -.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba constituirea comisiei pentru intocmirea proiectului Strategiei de Dezvoltare a municipiului Blaj pentru perioada 2014 – 2020 .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
ALTE PROIECTE.
D-nul cons.Tarco Mihail , presedinte de sedinta : Dacă aveţi obiecţii sau propuneri pe care doriţi să le faceţi în legătură cu proiectul ordinii de zi ? Daca nu aveti, supun spre aprobare Proiectul Ordinii de zi, prezentat de dl. Primar.
Consiliul local al municipiului Blaj aproba in unanimitate Proiectul ordinii de zi.
In continuare se trece la analiza materialelor inscrise pe ordinea de zi :
Dl.secretar prezinta – RAPORTUL , privind ducerea la indeplinire a hotararilor Consiliului Local al Municipiului Blaj in perioada ianuarie 2013 – iulie 2013.
Punctul 1 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba rectificarea bugetului local pentru anul 2013,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.Primar-este un buget foarte echilibrat nu avem nici o restanta , platile sunt la zi. Dpdv financiar am dus o politica coerenta fara fluctuatii.
Dl.cons.Moldoveanu Puiu-cresterea venitului din amenzi ?
Dl.Primar-s-au incasat amenzi intr-un procent mai mare fata de anul trecut
Dl.Primar- Rectificarea bugetului local astfel:
-suplimentarea la partea de venituri:
– cu suma de 565 mii lei,reprezentand impozit cladiri personae juridice
-cu suma de 50 mii lei reprezentand venituri din amenzi
-cu suma de 44 mii lei reprezentand venituri din vanzari bunuri
-cu sum a de 1.635mii lei reprezentand cote din impozitul pe venit
-suplimentarea la partea de cheltuieli:
-suplimentarea la cap.51.02 Autoritati publice cu suma de 518 mii lei(150 mii lei-cheltuieli material, 328 mii lei-active nefinanciare(15 mii lei-uscatoare miini,13 mii lei-aparate fitness,40 mii lei-locuri joaca, 300 mii lei- Reabilitare Palat cultural)
-suplimentarea la cap.65.02 Invatamant cu suma de 391 mii lei(6 mii lei-reparatii curente Sc.Toma Cocisiu,385 mii lei-active nefinanciare(200 mii lei-Gradinita, 107 mii lei-Reparatii capitale Lic. Tehn. T. Cipariu,-63 mii lei-Reparatii capitale Sc Toma Cocisiu(sala sport), 15 mii lei- Lic. Tehn. T. Cipariu(aeroterme sala sport))
-suplimentarea la cap. 66.02 Sanatate cu suma de 100 mii lei(transferuri)
-suplimentarea la cap.67.02 Cultura,recreere,religie-cu suma de 715,5 mii lei(active nefinanciare-304 mii lei(100 mii lei-Camin cultural Manarade,100 mii lei-Camin cultural Petrisat, 100 mii lei-Parc T.Cipariu, 4 mii lei-Parc Manarade),100 mii lei-cheltuieli materiale, 11,5 mii lei-transferuri intre unitati, 100 mii lei-biserici,200 mii lei Asociatia de volei Alba-Blaj)
-suplimentarea la cap.68.02 Asistenta sociala cu suma de 5 mii lei(reparatii curente Camin personae vartnice)
-suplimentarea la cap.70.02 Dezvoltare cu suma de 132 mii lei(12 mii lei-active nefinanciare(extindere iluminat public),120 mii lei-cheltuieli material)
-suplimentarea la cap.74.02 Protectia mediului cu suma de 70 mii lei-cheltuieli material
-suplimentarea la cap. 84.02 Transporturi cu suma de 274,5 mii lei(300 mii lei-transferuri intre unitati,34,5 mii lei-cheltuieli material, 40 mii lei-reparatii capital(rigole))
-transferarea de la cap.84.02 Transporturi de la active nefinanciare(reparatii capitale)la cap.68.02 Asistenta sociala –indemnizatii personae cu handicap a sumei de 40 mii lei
-transferarea de la cap.67.02 Cultura,recreere,religie de la transferuri la cap.84.02 Transporturi a sumei de 50 mii lei(transferuri intre unitati)
-transferarea de la cap.74.02 Protectia mediului de la active nefinanciare la cap.84.02 Transporturi a sumei de 30,5 mii lei(transferuri intre unitati)
-transferarea de la cap.65.02 Invatamant de la active nefinanciare(extindere sala sport Lic.T.Cipariu) la cap.84.02 Transporturi la active nefinaciare a sumei de 100 mii lei
Rectificarea bugetului institutiilor finantate din venituri proprii si subventii astfel:
-suplimentarea la venituri proprii :
-cu suma de 511,5 mii lei,reprezentand subventii
-cu suma de 57,85 mii lei reprezentand venituri proprii scoli
-diminuarea la partea de venituri cu suma de 720,5 mii lei reprezentand venituri proprii spital
-suplimentarea la partea de cheltuieli la cap.70.10 Alte actiuni cu suma de 400 mii lei(250 mii lei-active nefinanciare(reparatii capital piata-150 mii lei,100 mii lei-sararita), 150 mii lei-cheltuieli material)
-suplimentarea la cap.65.10 Invatamant cu suma de 57,85 mii lei(10 mii lei-active nefinanciare(pianina Colegiul Nat. IM CLain),47,85 mii lei-cheltuieli material)
-suplimentarea la cap.66.10 Sanatate cu suma de 100 mii lei(58 mii lei-active nefinanciare, 42 mii lei-cheltuieli material)
-diminuarea la cap.66.10 Sanatate cu suma de 720,5 mii lei(cheltuieli de personal,cheltuieli material)
-suplimentarea la cap.67.10 cultura,recreere,religie cu suma de 11,5 mii lei(3,5 mii lei-active nefinanciare-Centrul Cultural I.Muresanu(leptop),8 mii lei(Muzeu-manechine)
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba rectificarea bugetului local pentru anul 2013, acesta devenind
HOTARAREA NR. 101 /2013
Punctul 2 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 8.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , suma necesara la finantarea platii utilitatilor imobilului situat in Blaj, str. Eroilor 36 A, apartinand Parohiei Ortodoxe Blai – Veza ,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 8.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , suma necesara la finantarea platii utilitatilor imobilului situat in Blaj, str. Eroilor 36 A, apartinand Parohiei Ortodoxe Blai – Veza , acesta devenind
HOTARAREA NR. 102 /2013
Punctul 3 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 24.425,28 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , suma necesara la finantarea cheltuielilor ocazionate de lucrarile de renovare si izolare a Bisericii Reformate din Blaj.,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptăcu 16 voturi,, pentru’’ ,(1 abtinere) ,proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 24.425,28 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , suma necesara la finantarea cheltuielilor ocazionate de lucrarile de renovare si izolare a Bisericii Reformate din Blaj, acesta devenind
HOTARAREA NR. 103/2013
Punctul 4 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 6.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, suma necesara cheltuielilor ocazionate de realizarea videoclipului la melodia « O RAZA DE SOARE » a trupei blajene « BLACKSTAR BAND ROMANIA » .,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 6.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, suma necesara cheltuielilor ocazionate de realizarea videoclipului la melodia « O RAZA DE SOARE » a trupei blajene « BLACKSTAR BAND ROMANIA » , acesta devenind
HOTARAREA NR.104 /2013
Punctul 5 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba esalonarea la plata a impozitelor , taxelor si altor venituri ale bugetelor locale, numitei Zudor Maria, domiciliata in Blaj, str. Eroilor, bl. 20 Sc C ap. 56 a sume de 6.334 in rate lunare pe o perioada de 24 luni, reprezentand chirie, impozit si majorari ,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba esalonarea la plata a impozitelor , taxelor si altor venituri ale bugetelor locale, numitei Zudor Maria, domiciliata in Blaj, str. Eroilor, bl. 20 Sc C ap. 56 a sume de 6.334 in rate lunare pe o perioada de 24 luni, reprezentand chirie, impozit si majorari, acesta devenind
HOTARAREA NR. 105 /2013
Punctul 6 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea din bugetul local al municipiului Blaj al anului 2012 , de la cap 67.02 cultura , recreere , religie a sumei de 16.200 lei pentru finantarea cheltuielilor ocazionate de desfasurarea in municipiul Blaj in luna august 2013 a Taberei Internationale de Arta « Inocentiu Micu Clain », este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea din bugetul local al municipiului Blaj al anului 2012 , de la cap 67.02 cultura , recreere , religie a sumei de 16.200 lei pentru finantarea cheltuielilor ocazionate de desfasurarea in municipiul Blaj in luna august 2013 a Taberei Internationale de Arta « Inocentiu Micu Clain », acesta devenind
HOTARAREA NR. 106 /2013
Punctul 7 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj isi da acordul de principiu pentru inceperea demersurilor in vederea contractarii unei finantari rambursabile in valoare de pana la 8.000.000 lei in cursul anului 2014, cu trageri in perioada 2015 – 2016, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj isi da acordul de principiu pentru inceperea demersurilor in vederea contractarii unei finantari rambursabile in valoare de pana la 8.000.000 lei in cursul anului 2014, cu trageri in perioada 2015 – 2016, acesta devenind
HOTARAREA NR. 107 /2013
Punctul 8 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba inceperea demersurilor de reziliere a contractelor pentru chiriasii din blocul A.N.L. – str.Gheorghe Baritiu , bl. 5 – restantieri la plata chiriei si a cheltuielilor de intretinere cu o durata de 3 luni consecutive , conform cu prevederile din contractele de inchiriere,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.cons.Moldoveanu Puiu- nu se poate sa plateasca esalonat ?
Dl.Primar- la chirie se poate face plata esalonat , dar sunt unele familii cu restante mari la utilitati.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba inceperea demersurilor de reziliere a contractelor pentru chiriasii din blocul A.N.L. – str.Gheorghe Baritiu , bl. 5 – restantieri la plata chiriei si a cheltuielilor de intretinere cu o durata de 3 luni consecutive , conform cu prevederile din contractele de inchiriere, acesta devenind
HOTARAREA NR. 108 /2013
Punctul 9 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba inceperea demersurilor pentru informarea si consultarea publicului in urmatoarele etape din cadrul procesului de elaborare a PUZ-lui „MODIFICARE REGIM DE INALTIME, P.O.T. SI C.U.T., CONSTRUIRE PENSIUNE, EXTINDERE PE ORIZONTALA SI PE VERTICALA CLADIRII EXISTENTE”, imobil situat in Blaj, str. Nicolae Balcescu , nr. 3 ,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba inceperea demersurilor pentru informarea si consultarea publicului in urmatoarele etape din cadrul procesului de elaborare a PUZ-lui „MODIFICARE REGIM DE INALTIME, P.O.T. SI C.U.T., CONSTRUIRE PENSIUNE, EXTINDERE PE ORIZONTALA SI PE VERTICALA CLADIRII EXISTENTE”, imobil situat in Blaj, str. Nicolae Balcescu , nr. 3,, acesta devenind
HOTARAREA NR.109 /2013
Punctul 10 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba inceperea demersurilor de indetificare, parcelare, trecerea in domeniul privat al municipiului Blaj, a terenului situat administrativ in Blaj – zona strada Stefan Ludwig Roth ,nr.19 si evaluarea valorica, a terenului in cauza – in vederea concesionarii sau vanzarii acestei parcele , in conditiile legii , avand ca scop aducerea imprejmuirilor proprietatilor private din zona pe acelasi aliniament, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba inceperea demersurilor de indetificare, parcelare, trecerea in domeniul privat al municipiului Blaj, a terenului situat administrativ in Blaj – zona strada Stefan Ludwig Roth ,nr.19 si evaluarea valorica, a terenului in cauza – in vederea concesionarii sau vanzarii acestei parcele , in conditiile legii , avand ca scop aducerea imprejmuirilor proprietatilor private din zona pe acelasi aliniament, acesta devenind
HOTARAREA NR. 110 /2013
Punctul 11 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba indreptarea erorii materiale si prin urmare modificarea anexei la HCL nr. 49/2009, deoarece inscris in extrasul de carte funciara precum si in Ordinul Prefectului nr. 120/2009 este gresit, Ordinul Prefectului fiind emis pe numele de Szekeli si nu pe numele corect Szekely (Sitea Sigismund si Sitea Viorica Olga) , conform actelor de stare civila ,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba indreptarea erorii materiale si prin urmare modificarea anexei la HCL nr. 49/2009, deoarece inscris in extrasul de carte funciara precum si in Ordinul Prefectului nr. 120/2009 este gresit, Ordinul Prefectului fiind emis pe numele de Szekeli si nu pe numele corect Szekely (Sitea Sigismund si Sitea Viorica Olga) , conform actelor de stare civila, acesta devenind
HOTARAREA NR. 111 /2013
Punctul 12 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Propune Prefectului judetului Alba sa atribuie in proprietate solicitantilor (proprietari ai constructiilor) terenul aferent constructiilor conform anexei ,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Propune Prefectului judetului Alba sa atribuie in proprietate solicitantilor (proprietari ai constructiilor) terenul aferent constructiilor conform anexei , acesta devenind
HOTARAREA NR. 112 /2013
Punctul 13 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al municipiului Blaj aproba rezervarea unui loc de parcare, pe o perioada de un an , in parcarea amenajata in fata farmaciei FARMA ELIXIRUM , din Blaj strada Eroilor, bl. 41, in vederea desfasurarii activitatii de aprovizionare cu medicamente a farmaciei ,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al municipiului Blaj aproba rezervarea unui loc de parcare, pe o perioada de un an , in parcarea amenajata in fata farmaciei FARMA ELIXIRUM , din Blaj strada Eroilor, bl. 41, in vederea desfasurarii activitatii de aprovizionare cu medicamente a farmaciei , acesta devenind
HOTARAREA NR.113 /2013
Punctul 14 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba vanzarea directa in conditiile legii a terenului concesionat conform contractului de concesionare nr. 3130/1999 teren identificat in CF 3014 cu nr. top 356/1/1 in suprafata de 117 mp si 356/1/2 in suprafata de 300 mp, situat administrativ in Blaj strada Fabricii, teren aflat in proprietatea municipiului Blaj in cota d 1/1 parti , catre actualul concesionar ,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba vanzarea directa in conditiile legii a terenului concesionat conform contractului de concesionare nr. 3130/1999 teren identificat in CF 3014 cu nr. top 356/1/1 in suprafata de 117 mp si 356/1/2 in suprafata de 300 mp, situat administrativ in Blaj strada Fabricii, teren aflat in proprietatea municipiului Blaj in cota d 1/1 parti , catre actualul concesionar, acesta devenind
HOTARAREA NR.114 /2013
Punctul 15 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al municipiului Blaj aproba marirea majorarii cu rata inflatiei a tarifelor pentru serviciile prestate de catre SC Transport Weber SRL, Blaj incepand cu data de 01.07.2013, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, (o abtinere) prin care Consiliul Local al municipiului Blaj aproba marirea majorarii cu rata inflatiei a tarifelor pentru serviciile prestate de catre SC Transport Weber SRL, Blaj incepand cu data de 01.07.2013, acesta devenind
HOTARAREA NR. 115 /2013
Punctul 16 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba inceperea demersurilor de inscriere in cartea funciara a blocului de locuinte P+3 e denumit bloc 5 ANL, situat administrativ in Blaj, str. Gheorghe Baritiu, nr.5 construit pe terenul inscris in C.F.. nr. 72676 blaj cu nr. top 539/1/1/7/1/2 ,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba inceperea demersurilor de inscriere in cartea funciara a blocului de locuinte P+3 e denumit bloc 5 ANL, situat administrativ in Blaj, str. Gheorghe Baritiu, nr.5 construit pe terenul inscris in C.F.. nr. 72676 blaj cu nr. top 539/1/1/7/1/2, acesta devenind
HOTARAREA NR. 116 /2013
Punctul 17 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba organigrama si a statului de functii pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj, ca urmare a transformarii postului vacant functie contractuala de executie, din cadrul Bibliotecii Municipale „Scoala Ardeleana” Blaj in post vacant, functie contractuala de executie, consilier gr. I A in cadrul compartimentului cultura, relatii publice si comunicare in cadrul serviciului cultural al Directiei Administrative din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj,
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba organigrama si a statului de functii pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj, ca urmare a transformarii postului vacant functie contractuala de executie, din cadrul Bibliotecii Municipale „Scoala Ardeleana” Blaj in post vacant, functie contractuala de executie, consilier gr. I A in cadrul compartimentului cultura, relatii publice si comunicare in cadrul serviciului cultural al Directiei Administrative din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj , acesta devenind
HOTARAREA NR.117 /2013
Punctul 18 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al municipiului Blaj ia act si isi insuseste contractul de cesiune nr.12.148 /19.06.2013 avand ca obiect “ Continuarea lucrarilor de executie la obiectivul “ Construirea gradinita in localitatea Blaj , str. Campia Libertatii” – antreprenor S.C. DOMICA S.R.L Alba-Iulia,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al municipiului Blaj ia act si isi insuseste contractul de cesiune nr.12.148 /19.06.2013 avand ca obiect “ Continuarea lucrarilor de executie la obiectivul “ Construirea gradinita in localitatea Blaj , str. Campia Libertatii” – antreprenor S.C. DOMICA S.R.L Alba-Iulia, acesta devenind
HOTARAREA NR. 118 /2013
Punctul 19 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba trecerea locuintelor pentru tineri – ANL. din proprietatea publica a municipiului Blaj , in proprietatea publica a statului si pentru asigurarea posibilitatii vanzarii acestor locuinte catre actualii chiriasi.. ,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba trecerea locuintelor pentru tineri – ANL. din proprietatea publica a municipiului Blaj , in proprietatea publica a statului si pentru asigurarea posibilitatii vanzarii acestor locuinte catre actualii chiriasi , acesta devenind
HOTARAREA NR.119 /2013
Punctul 20 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Statului de Functii , pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj , asistenti personali ai persoanelor cu handicap, angajati contractuali ai U.A.T. – Municipiul Blaj, indemnizatii de handicap, Serviciul Public de Interes Local „Gaspodarie Comunala” Blaj, incepand cu data de 01.07.2013 in conformitat cu prevederile art. 1 alin (2) si art. 2 din HG. nr. 23/2013, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Statului de Functii , pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj , asistenti personali ai persoanelor cu handicap, angajati contractuali ai U.A.T. – Municipiul Blaj, indemnizatii de handicap, Serviciul Public de Interes Local „Gaspodarie Comunala” Blaj, incepand cu data de 01.07.2013 in conformitat cu prevederile art. 1 alin (2) si art. 2 din HG. nr. 23/2013, acesta devenind
HOTARAREA NR.120 /2013
Punctul 21 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Statului de Functii , pentru personalul contractual din cadrul Caminului pentru Persoane Varstnice Blaj , incepand cu data de 01.07.2013 in conformitat cu prevederile art. 1 alin (2) si art. 2 din H.G. nr. 23/2013, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Statului de Functii , pentru personalul contractual din cadrul Caminului pentru Persoane Varstnice Blaj , incepand cu data de 01.07.2013 in conformitat cu prevederile art. 1 alin (2) si art. 2 din H.G. nr. 23/2013, acesta devenind
HOTARAREA NR. 121 /2013
Punctul 22 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba Regulamentului pentru conditiile de executie a lucrarilor/interventiilor pe domeniul public si privat al municipiului Blaj la retele edilitare ,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.Primar- aceste taxe de interventii in carosabil creeaza venituri la bugetul local.
Dlcons.Moldoveanu Puiu-propun ca aceste interventii in carosabil sa fie anuntate riveranilor cu cel putin 24h inainte .
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar, cu propunerea d-lui cons.Moldoveanu Puiu
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba Regulamentului pentru conditiile de executie a lucrarilor/interventiilor pe domeniul public si privat al municipiului Blaj la retele edilitare , acesta devenind
HOTARAREA NR. 122 /2013
Punctul 23 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba CALENDARUL / PROGRAMUL ACTIVITATILOR CULTURALE ALE MUNICIPIULUI BLAJ PENTRU ANUL 2013,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.cons.Moldoveanu Puiu- propun sa fie inclus in programul cultural si Zilele Scolilor la 11 octombrie.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar cu propunerea d-nului cons. Moldoveanu Puiu.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba CALENDARUL / PROGRAMUL ACTIVITATILOR CULTURALE ALE MUNICIPIULUI BLAJ PENTRU ANUL 2013 , acesta devenind
HOTARAREA NR. 123 /2013
Punctul 24 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba inregistrarea in domeniul public al municipiului Blaj a bunurilor de retur – a bunurilor si retelor edilitare rezultate din programul de investitii din fonduri I. D.D. in perioada 2011 – 2012 executate de SC APA CTTA SA ALBA – SUCURSALA BLAJ in municipiul Blaj ,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba inregistrarea in domeniul public al municipiului Blaj a bunurilor de retur – a bunurilor si retelor edilitare rezultate din programul de investitii din fonduri I. D.D. in perioada 2011 – 2012 executate de SC APA CTTA SA ALBA – SUCURSALA BLAJ in municipiul Blaj, acesta devenind
HOTARAREA NR.124 /2013
Punctul 25 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba constituirea comisiei pentru intocmirea proiectului Strategiei de Dezvoltare a municipiului Blaj pentru perioada 2014 – 2020 ,este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Tarco Mihail, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Balu Dan – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Tarco Mihail , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba constituirea comisiei pentru intocmirea proiectului Strategiei de Dezvoltare a municipiului Blaj pentru perioada 2014 – 2020 , acesta devenind
HOTARAREA NR. 125 /2013
Diverse –
Dl.primar– s-au terminat verificarile Curtii de Conturi, audit-ul intern , care s-a desfasurat timp de doua luni. S-au verificat perioadele 2010-2012, au fost putine greseli spre bucuria mea si doresc sa le multumesc celor implicati: partea tehnica, juridica,economica, avem profesionisti bine pregatiti in unitatea noastra. Singura ,,problema’’care urmeaza sa fie solutionata este sprijinul care l-am acordat sub forma de combustibil Politiei municipale in valoare de 8100 lei, dar am solicitat punctul de vedere Institutiei Prefectului, Politiei Judetene si asteptam raspuns. Din anul 2006 administratia locala nu a mai ridicat probleme cat priveste raportul Curtii de Conturi.
Dl.Viceprimar-doresc sa va informez ca din probleme de sanatate demisionez din functia de viceprimar si voi ramane alaturi de dumneavoastra ca si consilier local. Multumesc colegilor din Consiliului local si domnului Primar pentru buna colaborare .
Dl.Primar- multumesc domnului viceprimar pentru activitatea desfasurata alaturi de noi, si îi doresc sanatate si mult succes in continuare .
D-nul cons Tarco Mihail, presedinte de sedinta : Fiind epuizate toate punctele înscrise pe ordinea de zi, declar închise lucrările şedinţei ordinare a Consiliului Local al Municipiului Blaj, nu înainte de a vă mulţumi pentru aportul adus la buna desfăşurare a sedintei.
Drept care am încheiat prezentul proces verbal.
Blaj, 9.07.2013
PRESEDINTE DE SEDINTA, SECRETAR,
CONSILIER Stefanescu Sergiu
Tarco Mihail