ANUNȚ: Proiectul de hotărâre privind stabilirea și indexarea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2023, în dezbatere publică
Municipiul Blaj, în baza prevederilor art.7 alin.( 12) din Legea 52/2003, anunță organizarea în data de 20.04.2022 a DEZBATERII PUBLICE a PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE PRIVIND STABILIREA ȘI INDEXAREA IMPOZITELOR ȘI TAXELOR LOCALE PENTRU ANUL 2023.
- Locul desfășurării: SALA MARE a PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI BLAJ, din Blaj, strada Piața 1848, nr.16.
- Ora desfășurării: începând cu ora 10:00.
- În conformitate cu prevederile Legii 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, se aduce la cunoștința publică următorul proiect de act normativ: PROIECT DE HOTARÂRE PRIVIND STABILIREA ȘI INDEXAREA IMPOZITELOR ȘI TAXELOR LOCALE PENTRU ANUL 2023.
- Proiectul de hotărâre și documentația de bază pot fi consultate:
- – pe site-ul Primăriei Municipiului Blaj, la adresa www.primariablaj.ro, secțiunea DEZBATERE PUBLICĂ (ANUNȚURI);
- – la sediul Primăriei Municipiului Blaj, din strada Piața 1848, nr.16.
- Potrivit art.7 alin (2) din legea 52/2003, „Anunțul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunoștința publicului în condițiile alin. (1), cu cel puțin 30 de zile lucrătoare înainte de supunerea spre avizare de către autoritațile publice.”
- În conformitate cu prevederile art.7 alin. (4) din legea 52/2003, începând cu data de 08.03.2022 și până la data de 18.04.2022, ora 16:00, se pot trimite în scris propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.
- Propunerile, sugestiile și opiniile privind proiectul de hotărâre se vor transmite:
- – prin scrisori transmise prin poștă la adresa Primăriei Municipiului Blaj, str. Piața 1848, nr.16;
- – prin email la adresa primarieblaj@rcnet.ro.
- Persoanele sau organizațiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii, opinii cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de hotărâre, menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului.
- Opiniile tuturor factorilor interesați de acest proiect vor fi prelucrate pentru a definitiva o formă finală a proiectului ce va fi înaintat Consiliului Local Blaj.
- Persoana responsabilă cu primirea propunerilor, sugestiilor și opiniilor formulate și transmise în scris, cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice este doamna Ghinescu Cristina, Director Direcția Buget-Finanțe.
- Primar – Rotar Gheorghe Valentin
- PH Impozite și taxe locale 2023