ANUNȚ CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCȚIEI DE INSPECTOR DEBUTANT, BIROU ACHIZIȚII PUBLICE
Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj anunţă concurs în data de 03.06.2019, ora 10:00 – proba scrisă şi interviu la data afişării rezultatului probei scrise, nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la susţinerea probei scrise, la sediul instituţiei din Piaţa 1848 nr. 16, în vederea ocupării postului vacant, funcţie publică de execuţie, Inspector Debutant, Birou Achiziţiii Publice, UAT Mun. Blaj, perioadă nedeterminată;
I. Condiţii de participare la concurs a candidaţilor:
a) condiţii de participare generale la concurs a candidaţilor:
– să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
b) să îndeplinească cerinţele prevăzute în fişa postului aferente fiecărei funcţii publice de execuţie vacante: Inspector Debutant. Birou Achiziţii Publice. UAT Mun. Blaj,
– să îndeplinească condiţia studiilor de specialitate, respectiv să fi absolvit:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă ştiinţe juridice, ştiinţe economice sau ştiinţe inginereşti II. Acte necesare în vederea întocmirii dosarului de înscriere:
(în conformitate cu prevederile art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
( h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară);
i) cazierul judiciar;
j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
Copiile de pe actele prevăzute la II. se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepţia documentului prevăzut la lit. c), care se poate transmite şi în format electronic, la adresa de e-mail prevăzută la art. 39alin. (1A1) lit. h), din HG nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare;
Documentul prevăzut la II. lit. i) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. In acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publica competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. în situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Bibliografia pentru concurs este afişată la sediul unităţii.
Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul instituţiei, până la data de 22.05.2019. Relaţii suplimentare: tel: 0258-710110, fax:0258-710014, e-mail: primarieblaj@rcnet.ro, Sărătean Manuela, Inspector Superior, Compartiment Resurse Umane. anunt b achizitii bibliog b achizitiifisa post b achizitii