Municipiul Blaj, în calitate de beneficiar, a implementat pe o perioadă de 10 luni, începând cu 13.08.2018, proiectul Municipiul Blaj-Administraţie publică eficientă, cod mySmis 483/119862. Obiectivul general / scopul proiectului a fost creşterea calităţii actului administrativ asigurat de administraţia locală a Municipiului Blaj tuturor categoriilor de beneficiari.
Proiectul şi-a propus obţinerea următoarelor rezultate: implementarea sistemului de management al performanţei şi calităţii ISO 9001: 2015, inclusiv digitalizarea serviciilor ce optimizează procesele orientate către beneficiari, în administraţia locală a Municipiului Blaj şi îmbunătăţirea cunoştinţelor şi abilităţilor aleşilor locali, precum şi a angajaţilor administraţiei locale în furnizarea şi comunicarea unor servicii publice de calitate.
Valoarea totală a proiectului a fost de 262.874,37 lei din care valoarea cofinanţării UE – 223.443,21 lei.
Informaţii detaliate legate de proiect se pot obţine pe site-ul oficial al acestuia www.apelblaj.ro sau la sediul Primăriei Municipiului Blaj, Piaţa 1848, nr. 16, tel. 0258-711.111
Proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020!