Municipiul Blaj, în calitate de beneficiar, implementează, pe o perioadă de 26 de luni, începând cu 08.02.2019, proiectul „Municipiul Blaj – administrație eficientă”, etapa a II-a, cod MySmis 126520.
Obiectivul general/scopul proiectului este simplificarea procedurilor administrative, reducerea birocrației și creșterea calității serviciilor oferite pentru cetățeni de către administrația publică locală a Municipiului Blaj.
Proiectul își propune obținerea următoarelor rezultate:
– proceduri simplificate pentru reducerea birocrației pentru cetățeni la nivel local, corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative pentru cetățeni;
– cunoștințe și abilități ale personalului din autoritățile și instituțiile publice locale îmbunătățite.
Valoarea totală a proiectului este de 2.624.758, 31 lei, din care valoarea cofinanțării UE este de 2.231.044,55 lei.
Informații detaliate legate de proiect se pot obține pe site-ul www.primariablaj.ro sau la sediul Primăriei Municipiului Blaj, Piața 1848, nr. 16, tel. 0258-711.111.
Proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.