Comunicat de presa POCA 2 – Blaj
Municipiul Blaj, în calitate de beneficiar, a implementat, pe o perioadă de 26 de luni, începând cu 08.02.2019, proiectul Municipiul Blaj – administraţie publică eficientă – etapa a II-a, cod MySmis 126520.
Obiectivul general / scopul proiectului a fost simplificarea procedurilor administrative, reducerea birocrației și creșterea calității serviciilor oferite pentru cetățeni de către administrația publică locală a Municipiului Blaj.
Proiectul si-a propus obținerea următoarelor rezultate: 1 Platformă integrată pentru servicii electronice implementată, 1 Platformă integrată pentru arhivarea electronică implementată, servicii informatice și de comunicații pentru funcționarea unui sistem cu 100 de beaconi fizici și 20 virtuali implementate, 75 de persoane, angajați și alesi locali ai Primăriei Municipiului Blaj, instruite.
Valoarea totală a proiectului a fost de 2.624.758,31 lei, din care valoarea cofinanţării UE – 2.231.044,55 lei.
Informaţii detaliate legate de proiect se pot obţine pe site-ul www.primariablaj.ro sau la sediul Primăriei Municipiului Blaj, Piața 1848, nr. 16, tel. 0258-711.111.
Proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.