PROCES VERBAL
Incheiat azi 28 MARTIE 2013, orele 16,00 in sedinta ordinara a Consiliului local al municipiului Blaj.
Consiliul local al municipiului Blaj a fost convocat, in sedinta ordinara de catre Primarul municipiului Blaj, conform prevederilor Legii administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Convocarea sedintei s-a facut in scris si telefonic, s-a prezentat ordinea de zi, data, ora desfasurarii sedintei. Materialele inscrise pe ordinea de zi au fost comunicate tuturor consilierilor cu 5 zile inainte de data acesteia.
Dl. Stefanescu Sergiu , secretarul municipiului Blaj :
Din totalul celor 19 membrii ai Consiliului local al municipiului Blaj sunt prezenti 18 fiind astfel indeplinite prevederile legale pentru buna desfasurare a lucrarilor sedintei. Deci, sedinta este statutara si se pot lua hotarari valabile.
Lista consilierilor locali convocaţi şi a celor prezenţi se află în dosarul special al prezentei şedinţe.
La lucrarile sedintei participa de drept, respectiv in calitate de invitati urmatorii:
Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Stefanescu Sergiu, secretarul municipiului Blaj
Participa la lucrarile sedintei , d-na Damian Raluca, consilierul primarului municipiului Blaj, d-na dir. economic Cristea Cristina , Dl.Docolin Gheorghe –sef birou urbanism.
Dl. secretar Stefanescu Sergiu informeaza Consiliul local: – Procesul verbal de la sedinta anterioara a fost pus in termen util domnilor consilieri pentru a fi studiat si a face observatiile necesare daca este cazul si conform Legii nr. 215/2001, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, a fost afisat la sediul Primariei si depus pe site-ul primariei municipiului Blaj.
In continuare dl secretar, consulta consilierii daca au observatii la procesul verbal.
Nefiind observatii se supune la vot continutul procesului verbal. Se aproba in unanimitate.
Conform Legii 215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, dl.cons Sava Ioan , decanul consilierilor propune presedinte de sedinta pe d-ul . cons. Nicusan Claudiu.
Se supune la vot propunerea facuta. Se aproba in unanimitate. Se adopta
HOTARAREA NR.51 /2013
Rog pe d-nul cons.Nicusan Claudiu sa ia loc la masa prezidului pentru a conduce lucrarile
sedintei.
La masa prezidiului mai ia loc :
Dl.Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl.Basaraba Liviu, viceprimar al municipiului Blaj
Dl. Stefanescu Sergiu, secretarul municipiului Blaj
D-nul. cons. Nicusan Claudiu, presedinte de sedinta informeaza – Pe ordinea de zi exista 9 proiecte de hotarare plus punctul diverse.
Ca punct suplimentar pe ordinea de zi mai avem un proiect de hotarare si anume:
1. PROIECT DE HOTARARE,privind aprobarea alocarii sumei de de 2.500 lei din bugetul local al municipiului Blaj,cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia Sportiva I.M.CLAIN.
Initiator: Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
D-nul cons Nicusan Claudiu, presedinte de sedinta supune la vot completarea proiectului ordinii de zi cu proiectul respectiv.
Consiliul local al municipiului Blaj aproba in unanimitate completarea ordinii de zi .
In continuare D-nul cons. Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta invita pe dl.primar Rotar Gh. Valentin sa prezinte Proiectul ordinii de zi.
Dl.primar Rotar Gh. Valentin , prezinta urmatorul Proiect al ordinii de zi :
1.PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Proiectul Bugetului Local al Municipiului Blaj pentru anul 2013.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
2.PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea din bugetul local al muncipiului Blaj a sumei de 10.000 lei, suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de organizarea in perioada 21 martie 2013 – 22 martie 2013 a FESTIVALULUI MIERII DE ALBINE – SARBATOAREA MIERII – BLAJ 2013 .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
3.PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 45.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, suma necesara la finantarea cheltuielilor ocazionate de lucrarile de executare a iluminatului ornamental la Parohia Ortodoxa Blai – Izvoarele .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
4.PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 22.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, suma necesara la finantarea cheltuielilor ocazionate de lucrarile de executare a iluminatului ornamental la Biserica Baptista Tiur.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
5.PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 18.000 lei, din bugetul local al municipiului Blaj pentru anul 2013suma reprezentand cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia – Apa Alba .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
6.PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 75.000 lei, din bugetul local al municipiului Blaj pentru anul 2013 , suma reprezentand cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Blaj-Alba .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
7.PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 10.000 lei, din bugetul local al municipiului Blaj pentru anul 2013 , suma reprezentand cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia – Clubul Sportiv Inter Blaj .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
8.PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 700.000 lei, din bugetul local al municipiului Blaj pentru anul 2013 , suma reprezentand cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia – Clubul Sportiv de Volei Alba – Blaj .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
9. PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba completarea art. 1 din HCL nr. 312/2012 in sensul precizarii cuantumului pentru excedentul bugetar necesar acoperirii deficitului sectiunii de dezvolare a bugetului local al municipiului Blaj, la finele anului 2012 ( suma de 894.183,72 lei) .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
D-nul cons.Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta : Dacă aveţi obiecţii sau propuneri pe care doriţi să le faceţi în legătură cu proiectul ordinii de zi ? Daca nu aveti, supun spre aprobare Proiectul Ordinii de zi, prezentat de dl. primar.
Consiliul local al municipiului Blaj aproba in unanimitate Proiectul ordinii de zi.
In continuare se trece la analiza materialelor inscrise pe ordinea de zi :
Punctul 1 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Proiectul Bugetului Local al Municipiului Blaj pentru anul 2013, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.Primar :
VENITURI-total-27.499 mii LEI
1.VENITURI PROPRII(impozite si taxe locale)-6.623 mii LEI (din care 130 mii lei-sanatate)
-Impozit pe venitul din transferuri proprietati imobiliare-107 mii lei
-Impozit pe cladiri persoane fizice-888 mii LEI
-Impozit pe cladiri persoane juridice-2.967 mii LEI
–Impozit pe teren persoane fizice-701 mii LEI
-Impozit pe teren persoane juridice-294 mii LEI
-Taxa judiciara de timbru-209 mii LEI
-Alte impozite si taxe pe proprietate(taxe autorizatii,alte taxe persoane fizice si juridice)-67 mii LEI
-Taxe hoteliere-6 mii LEI
-Impozit spectacole-10 mii LEI
-Taxa asupra mijloacelor de transport detinute de persoane fizice-450 mii LEI
-Taxa asupra mijloacelor de transport detinute de persoane juridice- 157 mii LEI
-Taxe extrajudiciare de timbru-90 mii LEI
-Venituri din concesiuni si inchirieri-133 mii LEI
-Venituri din amenzi-232 mii LEI
-Alte impozite si taxe-102 mii lei
-Venituri din licente-40 mii LEI
-Venituri din prestari servicii(Taxe speciale serviciul de stare civila si evidenta informatizata a persoanelor-40 mii lei,salarii medicina scolara-130 mii lei)-170 mii LEI
2.Cote defalcate din impozitul pe venit-5.614 mii LEI
3.Sume defalcate din TVA pentru,drepturi salariale asistenti personali ai persoanelor cu handicap-724 mii LEI
4.Sume defalcate din TVA pentru ajutor pentru incalzirea locuintei , ,servicii publice comunitare de evidenta persoanelor -134 mii LEI
5.Sume defalcate din TVA pentru cheltuieli de personal-invatamant-9.655 mii LEI
6.Sume defalcate din TVA pentru cheltuieli de personal-sentinte judecatoresti-invatamant-518 mii LEI
7. Sume defalcate din TVA pentru cheltuieli prevazute la art.104 alin.2 lit.b-e din Legea educatiei nationale-1.552 mii LEI
8.Sume defalcate din impozitul pe venit pentru echilibrarea bugetului-330 mii LEI
9.Sume defalcate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale-204 mii LEI
10. Subventii de la bugetul de stat pentru ajutoare incalzire pe baza de lemne ,in afara de beneficiarii de VMG-90 mii LEI
11. Subventii de la bugetul de stat finantarea sanatatii-55 mii LEI
12.Sume alocate din cotele defalcate din impozitul pe venit -2.000 mii LEI
CHELTUIELI-27.499 mii lei din care :
CAP.51.02 AUTORITATI PUBLICE-total-2.209 mii LEI,din care:
I Sectiunea de functionare
1.-cheltuieli personal-total-1.240 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale-973 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-700 mii LEI
alin.05-sporuri pentru conditii de munca-2 mii LEI
alin 12-indemnizatii platite unor persoane din afara unitatii-156 mii LEI
alin 13-indemnizatii de delegare-25 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-90 mii LEI
datorii angajator-267 mii LEI
2-cheltuieli materiale si servicii-total-743 mii LEI,din care:
art.20.01-bunuri si servicii-total-341 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-32 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-6 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-45 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-35 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrifianti-30 mii LEI
alin 06-pierse de schimb-10 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-40 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-143 mii LEI,din care :
-service calculatoare-23 mii LEI
-internet-4 mii lei
-reparatii xerox-5 mii LEI
-steaguri-15 mii LEI
-tonner xerox-7 mii LEI
-taxe timbru-2 mii LEI
-program Legis-2 mii LEI
-plati parcelari si intabulari terenuri in CF-15 mii LEI
-materiale intretinere,service programe,asigurari obligatorii -70 mii LEI
art.20.02-reparatii curente-100 mii LEI(,sediu primarie)
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-20 mii LEI
art.20.06-deplasari,detasari,transferuri-total-35 mii LEI,din care :
alin.01-deplasari interne-10 mii LEI
alin.02-deplasari in strainatate-25 mii LEI
art.20.11-carti publicatii-2 mii LEI
art.20.13 pregatire profesionala-5 mii LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-240 mii LEI,din care:
alin.02-protocol si reprezentare-14 mii LEI(inclusiv c/v masa delegatii straine)
alin.04-chirii-10 mii lei
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii- 216 mii LEI, din care:
-contributii fond Solidaritatea,asociatia APA-35 mii LEI
-contracte prestari servicii secretariat,investitii -46 mii LEI
-cazare si alte cheltuieli cu delegatii din straine-15 mii LEI
-anunturi ziar-20 mii LEI
-asigurari auto-10 mii LEI
-prestari servicii Prichindelul-37 mii LEI
-alte cheltuieli-13 mii LEI
-daune materiale-40 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare:
4.Active nefinanaciare-226 mii LEI,din care :
-Sf Palat cultural-95 mii lei
-Panou publicitar-86 mii lei
-Programe informatice,licente-42 mii lei
-Echipament tipografie-23 mii LEI
-Catarg-3 mii lei
CAP.54.02 SERVICII PUBLICE COMUNITARE DE EVIDENTA PERSOANELOR-113 – mii LEI
I Sectiunea de functionare
1.- cheltuieli de personal-102 mii LEI
art.10.01-cheltuieli salariale-80 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-55 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-25 mii LEI
datorii angajator- 22 mii LEI
2.-cheltuieli materiale si servicii-total-11 mii LEI,din care:
art.20.01-bunuri si servicii-total-9 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-1,5 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-6,5 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-1 mii LEI(tipizate)
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-1 mii LEI
art.20.06-deplasari,detasari,transferuri-total-1 mii LEI,din care :
alin.01-deplasari interne-1 mii LEI
CAP.55 02 DOBANZI-total-1.395 mii LEI,din care :
Art.24-Comisioane-145 mii LEI
Art.30.01-dobanzi aferente datoriei publice interne-1.250 mii LEI
CAP.61.02 ORDINE PUBLICA SI SIGURANTA NATIONALA-233 mii LEI,din care:
1.APARARE CIVILA-total-20 mii LEI,din care :
I Sectiunea functionare
1.Cheltuieli materiale si servicii-total-20 mii LEI,din care:
-art. art.20.01-bunuri si servicii-total-20 mii LEI,din care :
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-1 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-19 mii LEI
2.POLITIE COMUNITARA-total-213 mii LEI
I Sectiunea de functionare
1.Cheltuieli de personal-total-178 mii LEI,din care :
art.10.01-cheltuieli salariale-138 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-104 mii LEI
alin.05-sporuri pentru conditii de munca-10 mii LEI
alin 06-alte sporuri-9 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-15 mii LEI
datorii angajator-40 mii LEI
2.Cheltuieli materiale-total-35 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-35mii LEI,din care :
alin 05-carburanti si lubrifianti-30 mii LEI
alin 06-piese de schimb-5 mii LEI
CAP.65.02 INVATAMANT-total-12.678 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare:
1.Cheltuieli de personal-total-10.220 mii LEI(inclusiv sentinte judecatoresti),
2.Cheltuieli materiale si servicii-total-1.648 mii LEI(stabilite conform anexei ),din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-1.260,14 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-67,53 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-66 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica- 747,77 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-103,2 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-86,29 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii-189,35 mii LEI
art.20.02 reparatii curente-63 mii LEI(Grup Scolar T.Cipariu-10 mii lei,Colegiul National IMClain-53 mii lei, )
art.20.05 Obiecte de inventar-113 mii LEI
art.20.06-deplasari,detasari,transferuri-31,45 mii LEI
art.20.11-publicatii-0,5 mii LEI
art.20.13 –pregatire profesionala-5 mii LEI
art.20.30-Alte cheltuieli-159,91 mii LEI
-finantare complementara-15 mii lei(naveta)
II Sectiunea de dezvoltare:
3.Active nefinanciare-total-810 mii LEI
-300 mii LEI(Gradinita-campie)
-180 mii LEI(Reparatii capitale Grup Scolar T.Cipariu, amenajare sala sport )
-100 mii LEI-reparatii capitale imobil sala sport Scoala Toma Cocisiu(imobil popicarie)
-100 mii LEI-Gard Colegiul IMClain
-100 mii LEI-extindere sala sport
– 30 mii LEI-Sf,proiect sala extindere sala sport
CAP.66.02 SANATATE-185 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare
1.-cheltuieli personal-total-180 mii LEI,din care:
2.-cheltuieli materiale-5 mii LEI(medicamente,aparatura medicala)
CAP.67.02 CULTURA,RECREERE SI RELIGIE-total-2.721,14 mii LEI,din care:
I Sectiunea de functionare:
1.BIBLIOTECA-total-94 mii LEI,din care :
Sectiunea de functionare-87 mii LEI
1.Cheltuieli de personal-total-32 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale-25 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-15 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-10 mii LEI
datorii angajator-7 mii LEI
2.Cheltuieli materiale-total- 55 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-55 mii LEI,din care :
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-9 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-1 mii LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-45 mii LEI,din care:
alin.04-chirii-45 mii LEI
2.ALTE SERVICII IN DOMENIILE CULTURII,RECREERII SI RELIGIEI-total-708 mii LEI,din care :
Alte activitati culturale si sportive-total-708 mii LEI,din care :
A.Cheltuieli materiale si servicii-100 mii LEI,din care :
art.20.30-alte cheltuieli-total-100 mii LEI,din care:
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-100 mii LEI.din care :
-manifestari culturale-100 mii LEI
B.Alte transferuri-total-608 mii LEI,din care :
-manifestari sportive-419 mii LEI(inter,volei,cluburi sportive)
-culte religioase-114 mii LEI
-zone verzi-75 mii LEI
3.TRANSFERURI INTRE UNITATI-738,94 mii LEI,din care :
-Muzeu-136 mii LEI
-Camine culturale-130 mii LEI
-Centrul cultural I Muresanu-81 mii LEI
-Zone verzi-391,94 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare:
4.Active nefinanciare-1.180,2 mii LEI
298 mii LEI-Amenajare Camin cultural Petrisat
335 mii LEI-Amenajare Camin cultural Manarade
300 mii LEI-Amenajare Parc T.Cipariu
235 mii LEI-Amenajare Parc Manarade
12,2 mii Lei-SF,Proiect-incalzire, climatizare Camin Cultural Tiur
CAP.68.02 ASISTENTA SOCIALA-total-1.323 mii LEI,din care :
1.Camin pentru persoane vartnice-total-243 mii LEI ,din care:
I Sectiunea functionare:
1.-cheltuieli personal-total-127 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale-99.5 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-80.7 mii LEI
alin 05-sporuri pentru conditii de munca-8 mii LEI
alin.30-alte drepturi salariale- 10,8 mii LEI
datorii angajator-27.5 mii LEI
2.Cheltuieli materiale si servicii-total-116 mii LEI,din care :
art.20.01-Bunuri si servicii-total-59.8 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-0.9 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-6 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica- 38.8 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-4 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-1,2 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii-8.9 mii LEI
art.20.03-Hrana- 33 mii LEI
art.20.04 Medicamente si materiale sanitare-total-4,3 mii LEI,din care :
alin.01-medicamente-4 mii LEI
alin 02-materiale sanitare-0,3 mii LEI
art.20.05 Bunuri de natura obiectelor de inventar-total-11 mii LEI
,din care :
alin 01-uniforme si echipament- 3,5 mii LEI
alin 03-lenjerie si accesorii de pat-0,5 mii LEI
alin 30-alte ob.de inv.-7 mii LEI
art.20.11 Publicatii-0,4 mii LEI
art.20.13 Pregatire profesionala- 1 mii LEI
art.20.30-Alte cheltuieli-6,5 mii LEI
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-6,5 mii LEI
2.Ajutoare incalzire locuinta si ajutoare urgenta-232 mii LEI,din care:
-ajutoare incalzire locuinte-224 mii LEI
-ajutoare de urgenta-8 mii LEI
3.Asistenti personali ai persoanelor cu handicap si indemnizatii lunare-total-724 mii LEI, din care,cheltuieli personal-371 mii lei,indemnizatii lunare-353 mii LEI
4.Serviciul asistenta sociala-total-124 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare
Cheltuieli de personal-81 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale- 61 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-57 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-4 mii LEI
datorii angajator-20 mii LEI
Cheltuieli materiale si servicii-total-43 mii LEI,din care:
art.20.01-bunuri si servicii-total-43 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-7 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-1 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-9 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-2 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrefianti-19 mii LEI
alin.06-piese schimb-3 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii-2 mii LEI
CAP.70.02 LOCUINTE,SERVICII SI DEZVOLTARE PUBLICA-total-574 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare:
art.20.01-bunuri si servicii-total-485 mii LEI,din care :
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare-485 mii LEI(iluminat public)
II Sectiunea de dezvoltare
Active nefinanciare-89 mii LEI (reabilitare retele apa-55 mii lei,extindere iluminat public-34 mii lei)
CAP.74.02 PROTECTIA MEDIULUI-total- 900 mii LEI,din care :
SUBCAPITOL-SALUBRITATE SI GESTIONAREA DESEURILOR-total-350 mii LEI,din care:
I sectiunea de functionare:
art.20.01-bunuri si servicii-total-350 mii LEI,din care :
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare-350 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare
SUBCAPITOL CANALIZARE- active nefinanciare-550 mii LEI
CAP.84.02 TRANSPORTURI-total-5.167,86 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare
1.-cheltuieli materiale-300 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-150 mii LEI(,inchirieri utilaje,nivelari teren Chereteu,mobilier stradal)
art.20.02-reparatii curente-150 mii LEI
2.Transferuri intre unitati-1.832,86 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare:
3. Rambursari credit-1.714 mii lei
4.Active nefinanciare-1.321 mii LEI,din care :
-SF ,PT,DDEasfaltari strazi-41 mii LEI
-Modernizare strazi-30 mii LEI
-Reparatii capitale trotuare,rigole(Hula,Berc)-150 mii LEI
-Asfaltari strazi-1.100 mii LEI
PROIECT BUGET INSTITUTII FINANTATE DIN VENITURI PROPRII SI SUBVENTII PE ANUL 2013
A.MUZEU(cap.67.10)–
A-total venituri-136 mii LEI,din care :
-subventii-136 mii LEI
B-total cheltuieli-136 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare:
Cheltuieli de personal-total-95 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale-74 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-67 mii LEI
alin 13-indemnizatii de delegare-0,5 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-6,5 mii LEI
datorii angajator- 21 mii LEI
Cheltuieli materiale-total-41 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-34 mii LEI ,din care :
alin.01-furnituri de birou-0,5 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-0,5 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-25 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-2 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-6 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-7 mii LEI
B.CENTRUL CULTURAL(cap.67.10)–
Total venituri-81 mii LEI.,din care:
-subventii-81 mii LEI
Total cheltuieli-81 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare:
1.Cheltuieli de personal-total-36 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale-28 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-25 mii LEI
alin 13-indemnizatii de delegare-0.5 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-2,5 mii lei
datorii angajator-8 mii LEI
2.Cheltuieli materiale-total-45 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-40 mii LEI ,din care :
alin.01-furnituri de birou-1 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-2,5 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-25 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-1,5 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-10 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-5 mii LEI
C.CAMINE CULTURALE(cap.67.10)–
-venituri total-136 mii lei,din care:
– venituri proprii-6 mii LEI
– subventii-130 mii LEI
– cheltuieli total -136 mii LEI,din care :
Sectiunea de functionare
Cheltuieli materiale-total-136 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-116 mii LEI,din care :
alin.02-materiale pentru curatenie-17 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-40 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-20 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-39 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-20 mii LEI
D.ALTE ACTIUNI ECONOMICE(cap.70.10)-
-venituri-total-3.052 mii LEI,din care :
-venituri proprii,excedent-813,2 mii LEI
-subventii-2.224,8 mii LEI
-excedent an 2012-14 mii lei
-cheltuieli-total-3.052 mii LEI,din care :
1. Cheltuieli de personal-total-1.357,8 mii LEI,
Cheltuieli materiale-total-1.394,2 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-1.220,2 mii LEI ,din care :
alin.01-furnituri de birou-8 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-10 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-104 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-14,7 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrefianti-164 mii LEI
alin 06-piese de schimb-64 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-1,5 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-487 mii LEI
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare-367 mii LEI
art.20.05 bunuri de natura obiectelor de inventar-total-77 mii LEI
,din care :
alin 30-alte obiecte de inventar-77 mii LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-97 mii LEI,din care:
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-97 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare
-active nefinanciare-300 mii LEI(reparatii capitale piata) DIN CARE :
ZONE VERZI-391,94 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare
-cheltuieli de personal-107,94 mii LEI
-cheltuieli materiale-284 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-264 mii LEI ,din care :
alin.02-materiale pentru curatenie-4 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-40 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-6 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrefianti-4 mii LEI
alin 06-piese de schimb-4 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-69 mii LEI
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare-137 mii LEI
art.20.05 bunuri de natura obiectelor de inventar-total-20 mii LEI
,din care :
alin 30-alte obiecte de inventar-20 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare
-active nefinanciare-sararita-6,7 mii LEI
PIATA-504,86 mii LEI(sursa finantare-venituri proprii),din care :
I Sectiunea de functionare-204,86 mii lei
–cheltuieli de personal-84,84 mii LEI
–cheltuieli materiale-120 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-80 mii LEI ,din care :
alin.01-furnituri de birou-7 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-4 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-4 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-7 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-28 mii LEI
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare-30 mii LEI
art.20.05 bunuri de natura obiectelor de inventar-total-25 mii LEI
,din care :
alin 30-alte obiecte de inventar-40 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare
-active nefinanciare-300 mii LEI(reparatii capitale piata) -216 primarie
GOSPODARIE-2.155.2 mii LEI
–cheltuieli de personal-1.165 mii LEI(450 mii )
–cheltuieli materiale-total-990.2 mii LEI,(TVA-25 )din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-876.2 mii LEI ,din care :
alin.01-furnituri de birou-1 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-2 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-60 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-1,7 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrefianti-160 mii LEI
alin.06-piese de schimb-60 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-1,5 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-390 mii LEI
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare-200 mii LEI
art.20.05 bunuri de natura obiectelor de inventar-total-17 mii LEI
,din care : alin 30-alte obiecte de inventar-17 mii LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-97 mii LEI,din care:
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-97 mii LEI
|
|
E.INVATAMANT-total-403 mii LEI,din care:
-venituri proprii,excedent 2011-480 mii LEI
I Sectiunea de functionare:
1. Cheltuieli de personal-total-32.6 mii LEI,din care:
2.Cheltuieli materiale-total-447.4 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-134.5 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-1 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-2 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-57 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-4 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrefianti-11.5 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-3 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii-48.85 mii LEI
alin.30-alte bunuri si servicii de intretinere-7,15 mii LEI
art.20.03-Hrana-total- 195 mii LEI,din care :
alin 01-hrana pentru oameni-195 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-4549.4 mii LEI
art.20.06-Deplasari,detasari,transferuri-4.5 mii LEI
art.20.09-Materiale de laborator- 5 mii LEI
art.20.11-Carti,publicatii-1 mii LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-58 mii LEI,din care:
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-58 mii LEI
F. SANATATE-total-15.522 mii LEI,din care:
-excedent 2011-900 mii LEI
-venituri proprii-14.622 mii LEI,din care:
-venituri din chirii si concesiuni-40 mii LEI
-venituri din prestari servicii-120 mii LEI
-venituri din alte transferuri voluntare-13 mii LEI
-venituri din contractele cu casele de asigurari-14.073 mii LEI
– venituri din contractele incheiate cu DSP din sume alocate de la bugetul de stat -389 mii LEI
Total cheltuieli-15.522 mii LEI,din care:
I sectiunea de functionare-15.284,49 mii LEI
1.-cheltuieli personal-total-9.917,22 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale-7.289,91 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-5.307,81 mii LEI
alin.05-sporuri pentru conditii de munca-758,01 mii LEI
alin 06-alte sporuri-815 mii LEI
alin.11 –fond aferent platii cu ora-376 mii leiLEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-33,09 mii LEI
art.10.02 cheltuieli salariale in natura-617.31 mii LEI(tichete masa)
datorii angajator-2010 mii LEI
2.Cheltuieli materiale-total-5.367,27 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-2.005,27 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-24 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-92 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-769,27 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-160 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrefianti-40 mii LEI
alin 06-piese de schimb-90 mii LEI
alin.07-transport-4 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-36 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii-200 mii LEI
alin.30-alte bunuri si servicii de intretinere-590 mii LEI
art.20.02-reparatii curente-280 mii LEI
art.20.03-Hrana-total- 500 mii LEI,din care :
alin 01-hrana pentru oameni-500 mii LEI
art.20.04 Medicamente-2.330 mii LEI,din care :
alin.01-medicamente-1.580 mii LEI
alin.02-materiale sanitare-550 mii LEI
alin.03-reactivi-160 mii LEI
alin.04-dezinfectanti-40 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-108 mii LEI
art.20.09 Materiale de laborator-140 mii LEI
art.20.11-carti publicatii-4 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare-237,51 mii LEI
Active nefinanciare-250,51 mii LEI(aparatura medicala)
G.CAMIN PENTRU PERSOANE VARTNICE-total venituri-155 mii LEI,din care:
-venituri proprii-155 mii LEI(din care excedent 22 mii lei)
-Sectiunea de functionare-155mii LEI
-cheltuieli materiale-155 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-70,5 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-3 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-8,5 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-41,55 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-6,65 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-0.8 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii-10 mii LEI
art.20.03-Hrana-total-66.4 mii LEI,din care :
alin 01-hrana pentru oameni-66.4 mii LEI
art.20.04 Medicamente-3.7 mii LEI,din care :
alin.01-medicamente-3.5mii LEI
alin.02-materiale sanitare-0,2 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-7 mii LEI
art.20.11-carti publicatii-0.4 mii LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-7 mii LEI,din care:
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-7 mii LEI
LISTA INVESTITII 2013
CAP.51.02 AUTORITATI PUBLICE
Active nefinanaciare-226 mii LEI,din care :
-Sf Palat cultural-95 mii lei
-Panou publicitar-86 mii lei
-Programe informatice,licente-42 mii lei
-Echipament tipografie-23 mii LEI
-Catarg-3 mii lei
CAP.65.02 INVATAMANT
Active nefinanciare-total-810 mii LEI
-300 mii LEI(Gradinita-campie)
-180 mii LEI(Reparatii capitale Grup Scolar T.Cipariu, amenajare sala sport )
-100 mii LEI-reparatii capitale imobil sala sport Scoala Toma Cocisiu(imobil popicarie)
-100 mii LEI-Gard Colegiul IMCLain
-100 mii LEI-extindere sala sport
-30 mii LEI-proiect sala extindere sala sport CAP.67.02 CULTURA,RECREERE,RELIGIE
Active nefinanciare-total-1.180,2 mii LEI
298 mii LEI-Amenajare Camin cultural Petrisat
335 mii LEI-Amenajare Camin cultural Manarade
300 mii LEI-Amenajare Parc T.Cipariu
235 mii LEI-Amenajare Parc Manarade
12,2 mii Lei-SF,Proiect-incalzire, climatizare Camin Cultural Tiur
CAP.70.02 LOCUINTE,SERVICII SI DEZVOLTARE PUBLICA
Active nefinanciare-89 mii LEI
55 mii LEI-reabilitare retele apa
34 mii LEI-extindere iluminat public
CAP.74.02 MEDIU
Active nefinanciare-550 mii LEI(Modernizarea si rerabilitarea sistemelor de canalizare ape uzate in municipiul Blaj)
CAP.84.02 TRANSPORTURI
Active nefinanciare-1.321 mii LEI,din care :
-SF ,PT,DDEasfaltari strazi-41 mii LEI
-Modernizare strazi-30 mii LEI
-Reparatii capitale trotuare,rigole(Hula,Berc)-150 mii LEI
-Asfaltari strazi-1.100 mii LEI
TOTAL GENERAL-4.176,2 mii LEI
LISTA INVESTITII 2013
INSTITUTII FINANTATE DIN VENITURI PROPRII SI SUBVENTII
CAP.66.15- SANATATE
Active nefinanciare-250,51 mii LEI(aparatura medicala)
CAP.70.10 ALTE ACTIUNI ECONOMICE
Active nefinanciare -300 mii LEI,din care :
-300 mii LEI(reparatii capitale piata)
TOTAL GENERAL-550,51 mii LEI
Dl.Primar– incepand cu luna iulie bugetul se poate modifica,asa cum reiese din prezentarea bugetului pe capitole , anul acesta bugetul are o valoare de 27.5 mil lei, in aceasta forma fiind incluse si sumele alocate de la bugetul de stat . Bugetul este mai mare fata de anul trecut cu 9%, si ne propunem sa continuam cel mai amplu program de investitii, fiind indreptat spre acest capitol 44,15% din buget.in aceasta categorie intra modernizarea infrastructurii supraterane ( asfalt,trotuare,rigole,edificii culturale si scolare) si modernizarea infrastructurii subterane(apa , canalizare).In acest an salariile angajatiilor reprezinta doar 22.17% din buget..
La capitolul investitii anul acesta in valoare de 5,4 milioane lei,prioritate vor avea lucrarile initiate in anii trecuti precum : reparatia capitala a ultimului etaj la Liceul Timotei Cipariu, noua gradinita de pe Campia Libertatii, Parcul Timotei Cipariu, cele doua camine culturale din Petrisat si Tiur,finalizarea lucrarilor la Piata Agroalimentara si finalizarea lucrarilor la gardul de imprejmuire a Colegiului National I.M.Clain.Primele strazi care vor beneficia de o modernizare completa sunt : Gheorghe Baritiu, Alexandru Borza, A.Golescu, Iazului si Morii.E-on Gaz a orientat investitii pentru schimbarea conductelor de gaz in orasul nostru, apreciez si multumesc pentru sprijin domnului Broscatan.Centrul Comunitar Resurse din zona Campia Libertatii se va transforma intr-o mica tipografie pentru toate institutiile din orasul nostru si din jur.
Pe langa refacerile si modernizarile prevazute dupa canalizare se va da in folosinta un alt parc in Manarade, se va continua reabilitarea retelelor de apa in parteneriat cu APA CTTA ALBA, se monteaza o noua statie de presiune a apei la Spatac, sa ofera utilitati pentru trei noi investitori care isi desfasoara activitatea in zona industriala, se continua montarea de trotuare cu dale pe alte doua strazi din municipiu si se pietruiasc alti sapte kilometrii de drumuri pe hotar in localitatile componente.
Bugetul local va suporta si anul acesta 0.56 milioane lei contributie pentru proiectul european de extindere a canalizarii. Concret anul acest vor fi realizati 25 km din totalul prevazut de 30 km , iar statia de epurare va fi finalizata in proportie de 70%.
D-nul. cons.Nicusan Claudiu, –este un buget frumos , echilibrat.
D-nul. cons.Nicusan Claudiu, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons. Damian Augustin – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Proiectul Bugetului Local al Municipiului Blaj pentru anul 2013, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 52/2013
Punctul 2 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea din bugetul local al muncipiului Blaj a sumei de 10.000 lei, suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de organizarea in perioada 21 martie 2013 – 22 martie 2013 a FESTIVALULUI MIERII DE ALBINE – SARBATOAREA MIERII – BLAJ 2013 , este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Nicusan Claudiu, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons. Damian Augustin – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea din bugetul local al muncipiului Blaj a sumei de 10.000 lei, suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de organizarea in perioada 21 martie 2013 – 22 martie 2013 a FESTIVALULUI MIERII DE ALBINE – SARBATOAREA MIERII – BLAJ 2013 , acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 53/2013
Punctul 3 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 45.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, suma necesara la finantarea cheltuielilor ocazionate de lucrarile de executare a iluminatului ornamental la Parohia Ortodoxa Blai – Izvoarele , este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Nicusan Claudiu, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons. Damian Augustin – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 45.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, suma necesara la finantarea cheltuielilor ocazionate de lucrarile de executare a iluminatului ornamental la Parohia Ortodoxa Blai – Izvoarele , acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.54 /2013
Punctul 4 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 22.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, suma necesara la finantarea cheltuielilor ocazionate de lucrarile de executare a iluminatului ornamental la Biserica Baptista Tiur, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Nicusan Claudiu, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons. Damian Augustin – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 22.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2013, suma necesara la finantarea cheltuielilor ocazionate de lucrarile de executare a iluminatului ornamental la Biserica Baptista Tiur,acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.55 /2013
Punctul 5 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE,prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 18.000 lei, din bugetul local al municipiului Blaj pentru anul 2013suma reprezentand cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia – Apa Alba , este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Nicusan Claudiu, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons. Damian Augustin – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 18.000 lei, din bugetul local al municipiului Blaj pentru anul 2013suma reprezentand cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia – Apa Alba , acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.56 /2013
Punctul 6 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE,prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 75.000 lei, din bugetul local al municipiului Blaj pentru anul 2013 , suma reprezentand cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Blaj-Alba , este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Nicusan Claudiu, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons. Damian Augustin – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 75.000 lei, din bugetul local al municipiului Blaj pentru anul 2013 , suma reprezentand cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Blaj-Alba ,acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.57 /2013
Punctul 7 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 10.000 lei, din bugetul local al municipiului Blaj pentru anul 2013 , suma reprezentand cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia – Clubul Sportiv Inter Blaj , este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Nicusan Claudiu, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons. Damian Augustin – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, , prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 10.000 lei, din bugetul local al municipiului Blaj pentru anul 2013 , suma reprezentand cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia – Clubul Sportiv Inter Blaj , acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 58/2013
Punctul 8 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 700.000 lei, din bugetul local al municipiului Blaj pentru anul 2013 , suma reprezentand cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia – Clubul Sportiv de Volei Alba – Blaj , este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Nicusan Claudiu, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons. Damian Augustin – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 700.000 lei, din bugetul local al municipiului Blaj pentru anul 2013 , suma reprezentand cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia – Clubul Sportiv de Volei Alba – Blaj , acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.59 /2013
Punctul 9 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba completarea art. 1 din HCL nr. 312/2012 in sensul precizarii cuantumului pentru excedentul bugetar necesar acoperirii deficitului sectiunii de dezvolare a bugetului local al municipiului Blaj, la finele anului 2012 ( suma de 894.183,72 lei) , este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul. cons.Nicusan Claudiu, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons. Damian Augustin – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba completarea art. 1 din HCL nr. 312/2012 in sensul precizarii cuantumului pentru excedentul bugetar necesar acoperirii deficitului sectiunii de dezvolare a bugetului local al municipiului Blaj, la finele anului 2012 ( suma de 894.183,72 lei) ,acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.60 /2013
Punctul 10 de pe ordinea de zi –PROIECT DE HOTARARE, privind aprobarea alocarii sumei de de 2.500 lei din bugetul local al municipiului Blaj,cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia Sportiva I.M.CLAIN, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.Primar- propun sa acordam suma de 3.000 lei
D-nul. cons.Nicusan Claudiu, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
D-na.cons Muresan Livia – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons Sinea Silviu. – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Duma Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons. Damian Augustin – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
D-nul cons. Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. Primar cu propunerea facuta.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, privind aprobarea alocarii sumei de de 3.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj,cotizatia pentru anul 2013 la Asociatia Sportiva I.M.CLAIN, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 61/2013
Diverse-
Dl.cons.Duma Ioan-la podul de la Manarade catre Valea Lunga se aduna foarte multe gunoaie.
Dl.cons Barbat Teodor-in parcul Rotary vin multi cetateni cu cainii si fac mizerii pe zona verde
Dl.primar-o sa luam masuri
Dl.cons .Nicusan Claudiu- o doamna m-a intrebat daca se executa lucrari de extindere a canalizarii de pe deal (zona Ciufud) prin canalizarea de pe strada Petofi Sandor va fi problema intre debitul de scurgere existent si cel instalat .
Dl.Primar- am vorbit cu doamna si i-am explicat situatia, se face doar extindere canalizare nu inlocuire.
Dl.cons.Petri Constantin- este o suprafata nepavata in spatele blocului 21.
Dl.primar- se va rezolva problema.
Dl.Primar- va prezint o informare privind serviciul de salubrizare din municipiul nostru , SC Salpres Srl.
Dl.Primar- luni 1.04.2013 sedinta de indata a Consiliului Local .
D-nul cons Nicusan Claudiu , presedinte de sedinta : Fiind epuizate toate punctele înscrise pe ordinea de zi, declar închise lucrările şedinţei ordinare a Consiliului Local al Municipiului Blaj, nu înainte de a vă mulţumi pentru aportul adus la buna desfăşurare a sedintei.
Drept care am încheiat prezentul proces verbal.
Blaj, 28.03.2013
PRESEDINTE DE SEDINTA, SECRETAR,
CONSILIER Stefanescu Sergiu
Nicusan Claudiu