PROCES VERBAL
Incheiat azi 23 februarie 2016 , orele 16,00 in sedinta „DE INDATA ” a Consiliului local al municipiului Blaj.
Consiliul local al municipiului Blaj a fost convocat, in sedinta „de indata” de catre Primarul municipiului Blaj, in baza Dispozitiei nr. 47 din data de 23.02.20165 conform prevederilor Legii administratiei publice locale nr.215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Convocarea sedintei s-a facut telefonic, s-a prezentat ordinea de zi, data, ora desfasurarii sedintei. Materialele inscrise pe ordinea de zi au fost comunicate tuturor consilierilor inainte de inceperea sedintei.
Dl. Stefanescu Sergiu , secretarul municipiului Blaj:
Din totalul celor 19 membrii ai Consiliului local al municipiului Blaj sunt prezenti 19 fiind astfel indeplinite prevederile legale pentru buna desfasurare a lucrarilor sedintei. Deci, sedinta este statutara si se pot lua hotarari valabile.
Lista consilierilor locali convocaţi şi a celor prezenţi se află în dosarul special al prezentei şedinţe.
La lucrarile sedintei participa de drept, respectiv in calitate de invitati urmatorii:
Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Stefanescu Sergiu, secretarul municipiului Blaj
Dl. Stefanescu Sergiu informeaza Consiliul local: – Procesul verbal de la sedinta anterioara a fost pus in termen util domnilor consilieri pentru a fi studiat si a face observatiile necesare daca este cazul si conform Legii nr. 215/2001, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, a fost afisat la sediul Primariei si depus pe site-ul primariei municipiului Blaj.
In continuare dl. Stefanescu Sergiu , consulta consilierii daca au observatii la procesul verbal.
Nefiind observatii se supune la vot continutul procesului verbal. Se aproba in unanimitate.
Conform Legii 215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, dl.cons Duma Ioan , decanul consilierilor propune presedinte de sedinta pe d-na. cons. Muresan Livia
Se supune la vot propunerea facuta. Se aproba in unanimitate. Se adopta
HOTARAREA NR. 46/2016
Rog pe d-nua. cons. Muresan Livia sa ia loc la masa prezidului pentru a conduce lucrarile
sedintei.
La masa prezidiului mai ia loc :
Dl.Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
D-nul Stefanescu Sergiu, secretarul municipiului Blaj
D-na. cons. Muresan Livia presedinte de sedinta informeaza : – Pe ordinea de zi exista 1 proiecte de hotarare .
In continuare D-na. cons.Muresan Livia presedinte de sedinta, invita pe dl. primar Rotar Gh. Velentin, pentru a prezinta Proiectul ordinii de zi :
Dl.primar Rotar Gheorghe Valentin prezinta urmatorul Proiect al ordinii de zi :
1.PROIECT DE HOTARARE, privind aprobarea stabilirii cotei de 50% care revine ca venit la bugetul local al municipiului Blaj din veniturile din inchiriere a spatiilor aflate in proprietatea publica a UAT municipiul Blaj- si in administrarea altor persoane juridice titulare ale dreptului de administrare decat municipiul Blaj
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
D-na. cons. Muresan Livia presedinte de sedinta : Dacă aveţi obiecţii sau propuneri pe care doriţi să le faceţi în legătură cu proiectul ordinii de zi ? Daca nu aveti, supun spre aprobare Proiectul Ordinii de zi.
Consiliul local al municipiului Blaj aproba in unanimitate Proiectul ordinii de zi, prezentat de dl. primar.
In continuare se trece la analiza materialelor inscrise pe ordinea de zi :
Punctul 1 de pe ordinea de zi – privind aprobarea stabilirii cotei de 50% care revine ca venit la bugetul local al municipiului Blaj din veniturile din inchiriere a spatiilor aflate in proprietatea publica a UAT municipiul Blaj- si in administrarea altor persoane juridice titulare ale dreptului de administrare decat municipiul Blaj , este prezentat de dl. Primar Rotar Gheorghe Valentin
D-na. cons. Muresan Livia, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii ? Daca nu, supun spre aprobare Proiectul de hotarare initiat de dl. primar.
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, privind aprobarea stabilirii cotei de 50% care revine ca venit la bugetul local al municipiului Blaj din veniturile din inchiriere a spatiilor aflate in proprietatea publica a UAT municipiul Blaj- si in administrarea altor persoane juridice titulare ale dreptului de administrare decat municipiul Blaj , acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.47/2016
D-na. cons.Muresan Livia, presedinte de sedinta : Fiind epuizate toate punctele înscrise pe ordinea de zi, declar închise lucrările şedinţei „de indata” a Consiliului Local al Municipiului Blaj, nu înainte de a vă mulţumi pentru aportul adus la buna desfăşurare a sedintei.
Drept care am încheiat prezentul proces verbal.
Blaj, 23.02.2015
PRESEDINTE DE SEDINTA, SECRETAR,
Muresan Livia Stefanescu Sergiu