PROCES VERBAL
Incheiat azi 16.04. 2013, orele 17.00 in sedinta “de indata” a Consiliului local al municipiului Blaj.
Consiliul local al municipiului Blaj a fost convocat, in sedinta “de indata” de catre Primarul municipiului Blaj, prin Dispozitia nr. 91 din 13.04.2013, conform prevederilor Legii administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Convocarea sedintei s-a facut telefonic, s-a prezentat ordinea de zi, data, ora desfasurarii sedintei. Materialele inscrise pe ordinea de zi au fost comunicate tuturor consilierilor inainte de a incepe sedinta.
Dl. Stefanescu Sergiu , secretarul municipiului Blaj :
Din totalul celor 19 membrii ai Consiliului local al municipiului Blaj sunt prezenti 17 consilieri fiind astfel indeplinite prevederile legale pentru buna desfasurare a lucrarilor sedintei. Deci, sedinta este statutara si se pot lua hotarari valabile.
Lipsesc de la lucrarile sedintei : dl.cons.Popovici Vasile si d-na cons. Balau Adela
Lista consilierilor locali convocaţi şi a celor prezenţi se află în dosarul special al prezentei şedinţe.
La lucrarile sedintei participa de drept, respectiv in calitate de invitati urmatorii:
Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Stefanescu Sergiu, secretarul municipiului Blaj
Mai participa d-na Damian Raluca, consilier al primarului municipiului Blaj si d-na dir.ec Cristea Cristina
In continuare dl. Stefanescu Sergiu , informeaza Consiliul local: – Procesul verbal de la sedinta anterioara a fost pus in termen util domnilor consilieri pentru a fi studiat si a face observatiile necesare daca este cazul si conform Legii nr. 215/2001, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, a fost afisat la sediul Primariei si depus pe site-ul primariei municipiului Blaj.
In continuare dl. Stefanescu Sergiu , consulta consilierii daca au observatii la procesul verbal.
Nefiind observatii se supune la vot continutul procesului verbal. Se aproba in unanimitate.
Conform Legii 215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, dl.cons Sava Ioan , decanul consilierilor propune presedinte de sedinta pe
dl. cons. Rotaru Eugen.
Se supune la vot propunerea facuta. Se aproba in unanimitate. Se adopta
HOTARAREA NR.64/2013
Rog pe dl cons. Rotaru Eugen sa ia loc la masa prezidiului.
Dl. cons. Rotaru Eugen ia loc la masa prezidiului pentru a conduce lucrarile sedintei.
La masa prezidiului mai ia loc :
Dl.Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl. Stefanescu Sergiu, secretarul municipiului Blaj
Dl cons.Rotaru Eugen , presedinte de sedinta informeaza ca pe ordinea de zi exista 7 proiecte de hotarare, si invita pe dl. primar Rotar Gh. Valentin sa prezinte Proiectul ordinii de zi.
Dl. primar Rotar Gh. Valentin, prezinta urmatorul Proiect al ordinii de zi :
1.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba conturile de executie ale U.A.T. Blaj la 31.12.2012
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
2.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba executia bugetului local al municipiului Blaj la data de 31.03.2013.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
3.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba participarea U.A.T. Blaj – Municipiul Blaj la Bursa Romana de Marfuri ca membru afiliat.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
4.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba asocierea municipiului Blaj cu judetul Alba – Consiliul judetean Alba , municipiul Aiud – Consiliul local Aiud , SC Grupul de Consultanta pentru Dezvoltare DCG SRL Bucuresti , Fundatia CIVITAS, Die Querdenker si altii pentru infiintarea ASOCIATIEI CENTRU DE INITIATIVE PENTRU ECONOMIA SOCIALA , cu sediul in Alba –Iulia , str. Bucuresti , nr.22, judetul Alba. Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
5.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba acordul pentru infratirea municipiului Blaj / judetul Alba / Romania cu localitatea Cegledbercel / judetul Pesta / Ungaria.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
6.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba finantarea din bugetul local al anului 2013, de la cap. 51.02 autoritati publice, a cheltuielilor ocazionate de deplasarea delegatiei formata din 65 persoane, in localitatea Cegledbercel /judetul Pesta/Ungaria, in perioada 25 aprilie 2013 – 28 aprilie 2013.
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
7.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba inchirierea sezoniera ( 6 luni /an 20 aprilie – 20 octombrie) pe o perioada de 3 ani , in conditiile legii , a unei suprafete de 40 mp. catre S.C.ROXBERRY SRL Blaj , pentru amenajarea unei terase sezoniere pe terenul situat in fata cafenelei „ C-Arta” din Piaţa Centrului Cultural „Iacob Muresianu” Blaj .
Initiator:Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl.cons.Rotaru Eugen , presedinte de sedinta : Dacă aveţi obiecţii sau propuneri pe care doriţi să le faceţi în legătură cu proiectul ordinii de zi ? Daca nu aveti, supun spre aprobare Proiectul Ordinii de zi, prezentat de dl.primar Rotar Gh. Valentin.
Se aproba in unanimitate Proiectul ordinii de zi prezentat de dl. primar.
Se trece la analiza Proiectelor de pe ordinea de zi :
Punctul 1 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba conturile de executie ale U.A.T. Blaj la 31.12.2012, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.Primar- sunt veniturile realizate in cursul anului trecut, va prezint veniturile pe capitole
VENITURI- total realizari 8.876.010,08 LEI
1.Venituri proprii – 3.049.779,47 LEI
-Impozit pe cladiri persoane fizice – 576.022 LEI
-Impozit pe cladiri persoane juridice -1.179.503,30 LEI
-Impozit pe teren persoane fizice – 407.940 LEI
-Impozit pe teren persoane juridice -165.754,62 LEI
-Taxe judiciare de timbru,taxe de timbru pentru activtatea notariala- 40.410,67 LEI
-Alte impozite si taxe pe proprietate(taxe autorizatii,alte taxe persoane fizice si juridice)-37.322,84 LEI
-Taxe hoteliere-338 LEI
-Impozit pe spectacole-45.84 LEI
-Taxa asupra mijloacelor de transport detinute de persoane fizice-263.289.50 LEI
-Taxa asupra mijloacelor de transport detinute de persoane juridice- 82.405,05 LEI
– Taxe pentru licente si autorizatii – 25.635 LEI
-Alte impozite si taxe – 57.181,21 LEI
-Taxe extrajudiciare de timbru-28.836,75 LEI
-Venituri din concesiuni si inchirieri-46.085,99 LEI
-Venituri din amenzi-65.979,50 LEI
-Donatii si sponsorizari-0 LEI
-Venituri din vanzarea locuintelor – 4.219,87 LEI
-Venituri din vanzari de bunuri apartinand domeniului privat al statului- 2.402,75 LEI
-venituri din prestari servicii(Taxe speciale serviciul de stare civila si evidenta informatizata a persoanelor) – 43.525 LEI
-alte venituri din propietate 22.725,58 LEI
2.Cote defalcate din impozitul pe venit 1.847.847,11 LEI
3.Sume alocate din cotele defalcate din impozitul pe venit pentru echilibrarea bugetelor locale-412.000 LEI
4.Sume defalcate din TVA pentru cheltuieli personal invatamant burse,drepturi salariale asistenti personali ai persoanelor cu handicap,ajutor social,ajutor pentru incalzirea locuintei,servicii publice comunitare de evidenta persoanelor-3.521.990 LEI
5.Subventii ajutoare incalzire locuinte-11.689 LEI
6. Subventii de la bugetul de stat pentru finantarea sanatatii 11.440 LEI
CHELTUIELI-total efectuate-6.058.369,49 LEI
CAP.51.02 AUTORITATI PUBLICE-total-488.810,53 LEI,din care:
1.-cheltuieli personal-297.398 lei
2-cheltuieli materiale si servicii-total-176.412,53 LEI ,
3.-Active nefinanaciare- 15.000 (SOFT PROGRAM INFORMATIC)
CAP.54.02 SERVICII PUBLICE COMUNITARE DE EVIDENTA PERSOANELOR-26.375,14 lei ,din care :
1.- cheltuieli de personal-24.098 lei
2.-cheltuieli materiale si servicii-total-2.277,14 lei
CAP.55. 02 DOBANZI-total-376.000 din care :
1.Cheltuieli materiale -46.000 LEI
art.20.24 Comisioane si alte costuri aferente imprumuturilor -46.000 lei
2.Dobanzi-330.000 lei
CAP.61.02 ORDINE PUBLICA SI SIGURANTA NATIONALA(Aparare civila,Politie comunitara)-46.588,54 lei din care :
1.Cheltuieli de personal-total-42.114 lei
2.Cheltuieli materiale-total-4.474,54 LEI
CAP.65.02 INVATAMANT-total-3.418.934,98 din care :
1.Cheltuieli de personal-total-2.982.785 lei
2.Cheltuieli materiale si servicii-total-345.736,54 lei
3.Active nefinanciare-90.413,44 lei
CAP.66.02 SANATATE- 42.788 lei ,din care :
1-cheltuieli de personal-42.788 lei
CAP.67.02 CULTURA,RECREERE SI RELIGIE-total- 563.877,20 lei
1.Cheltuieli de personal-total-7.035 lei ( biblioteca)
2.Cheltuieli materiale-total-67.717,76 lei
3.Transferuri intre unitati -56.000 lei ( Muzeu, LEI,Centrul Cultural I.Muresanu ,Serviciul public-zone verzi ,Camine Culturale)
4.Asociatii si fundatii 279.500 lei
5. Alte cheltuieli – sustinerea cultelor 73.000 LEI
6. Active nefinanciare 153.624,44 lei,(Camin Cultural Manarade)
CAP.68.02 ASISTENTA SOCIALA-total-315.392,94 lei
1.-cheltuieli personal-total-154.502 lei (serviciul de asistenta sociala,caminul personae vartnice,asistenti personali ai persoanelor cu handicap)
2.-cheltuieli materiale si servicii-total-29.823,94 lei
3.Ajutoare sociale 131.067 lei din care :
-ajutoare sociale-0lei DIN CARE :
-ajut.incalzire locuinte pe baza de lemne dir.muncii -11.689 LEI.
-ajutoare de urgenta- 550 LEI.
-indemnizatii persoane cu handicap- 124.022 LEI
CAP.70.02 LOCUINTE,SERVICII SI DEZVOLTARE PUBLICA-total-228.284,02 lei din care :
1.Cheltuieli materiale-228.284,02 lei (iluminat public)
CAP.74.02 PROTECTIA MEDIULUI-total- 101.682,33 lei din care :
1.Cheltuieli materiale-101.682,33 lei (maturat oras)
CAP.84.02 TRANSPORTURI-total-449.635,81 lei din care :
1.-cheltuieli materiale-11.725,24 lei
2.Transferuri intre unitati-415.000 lei (subventii serviciul public de gospodarie comunala)
3.- Active nefinanciare-22.910,57 (modernizare strazi in Mun.Blaj)
Dl. cons.Rotaru Eugen, presedinte de sedinta – Daca mai sunt discutii la acest proiect ? daca nu, supun la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba conturile de executie ale U.A.T. Blaj la 31.12.2012, acesta devenind.
HOTĂRÂREA NR. 65/2013
Punctul 2 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba executia bugetului local al municipiului Blaj la data de 31.03.2013, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl.Primar- la fiecare trimestru se aproba executia pentru plati si venituri, va prezint pe capitole;
VENITURI- total realizari 28.389.965 LEI,fata de prevederi aprobate
30.414.650(procent de realizare-93%),din care realizari :
1.Venituri proprii-6.746.776 LEI
-Impozit pe cladiri persoane fizice-888.881 LEI
-Impozit pe cladiri persoane juridice-2.967.254 LEI
-Impozit pe teren persoane fizice-701.525 LEI
-Impozit pe teren persoane juridice-294.972 LEI
-Taxe judiciare de timbru,taxe de timbru pentru activtatea notariala- 209.448 LEI
-Alte impozite si taxe pe proprietate(taxe autorizatii,alte taxe persoane fizice si juridice)-67.658 LEI
-Taxe hoteliere-6.010 LEI
-Impozit pe spectacole-10.539 LEI
-Taxa asupra mijloacelor de transport detinute de persoane fizice-450.776 LEI
-Taxa asupra mijloacelor de transport detinute de persoane juridice- 157.556 LEI
– Taxe pentru licente si autorizatii – 36.449 LEI
-Alte impozite si taxe – 102.915 LEI
-Taxe extrajudiciare de timbru-90.645 LEI
-Venituri din concesiuni si inchirieri-133.290 LEI
-Venituri din amenzi-232.623 LEI
-Donatii si sponsorizari-0 LEI
-Venituri din vanzarea locuintelor-4.797 LEI
-Venituri din vanzari de bunuri apartinand domeniului privat al statului- 231.135 LEI
-venituri din prestari servicii(Taxe speciale serviciul de stare civila si evidenta informatizata a persoanelor)-159.303 LEI
-alte venituri 1.000 LEI
-impozit pe veniturile din transfer de propietati imobiliare din patrimoniul personal -107.704 lei
2.Cote defalcate din impozitul pe venit 5.614.486 LEI
3.Sume alocate din cotele defalcate din impozitul pe venit pentru echilibrarea bugetelor locale-1.270.000 LEI
4.Sume defalcate din TVA pentru cheltuieli personal invatamant burse,drepturi salariale asistenti personali ai persoanelor cu handicap,ajutor social,ajutor pentru incalzirea locuintei,servicii publice comunitare de evidenta persoanelor-12.570.990 LEI
5.Sume defalcate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale-1.745.555 LEI
6.Subventii de la bugetul asigurarilor pentru somaj-0 LEI
7.Subventii pentru finantarea programului de pietruire a drumurilor comunale -0 LEI
9.Subventii ajutoare incalzire locuinte-21.726 LEI
12.Subventii din venituri proprii ale Ministerului Sanatatii 0 LEI
13.Subventii de la bugetul de stat necesare sustinerii proiectelor finantate din fonduri exterene nerambursabile postaderare 260.951 LEI
14. Subventii de la bugetul de stat pentru finantarea sanatatii 43.294 LEI
15.Sume primite de la UE/ Fondul European de Dezvoltare Regionala 0 LEI
CHELTUIELI-total efectuate-29.272.320 LEI fata de prevederi 31.308.650 LEI procent -93%)din care :
CAP.51.02 AUTORITATI PUBLICE-total-2.964.550 LEI,din care:
1.-cheltuieli personal-1.063.801 lei
2-cheltuieli materiale si servicii-total-1.433.328 LEI ,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-4573.409 LEI
alin.01-furnituri de birou-28.037 LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-4.496 LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-44.450 LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-74.417 LEI
alin 05-carburanti si lubrifianti-25.205 LEI
alin 06-piese de schimb-8.884 LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-59.685 LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-328.235 LEI
alin.20.02-reparatii curente 135.470 LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar- 16.630
LEI(locuri de joaca -11.490 ei , scara arhiva 180 lei, globuri ornamente craciun)
art.20.06-deplasari,detasari,transferuri-total-20.548 LEI din care :
alin.01-deplasari interne-6.183 LEI
alin.02-deplasari in strainatate-14.365 LEI
art.20.11-carti publicatii-65 LEI
art.20.13 pregatire profesionala -672 LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-687.206 LEI din care :
alin.02-protocol si reprezentare-10.156 lei(v mese oficiale organizate cu ocazia prezentei delegatiilor din strainatate)
alin.04 –chirii -6.397 lei
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii- 670.653 lei
3.Transferuri interne Phare 3.639 lei
4.-Active nefinanaciare- 463.782 (ornamente craciun 76.576 lei,emblema oras-39.980 lei, imobil Popicarie 150.000 lei,locuri de joaca 51.235 lei,telescom turistic 14.903 lei,proiectare amenajare curte colegiu I.M.Clain 49.600 lei,panou afisaj 9.000 lei,program informatica impozite si taxe 40.000 lei, figurine paste 32.488 lei)
CAP.54.02 SERVICII PUBLICE COMUNITARE DE EVIDENTA PERSOANELOR-191.768 lei ,din care :
1.- cheltuieli de personal-162.249 lei
2.-cheltuieli materiale si servicii-total-29.519 lei din care :
art.20.01-bunuri si servicii-6.670 lei din care :
alin.01-furnituri de birou- 1.072 lei
alin.08 posta,telecomunicatii,radio,tv.si internet 5.535 lei
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-63 lei
art.20.06-deplasari,detasari,transferuri-total-3.115 lei din care :
alin.01-deplasari interne- 3.115lei
art.20.30-alte cheltuieli-total-19.734 LEI din care :
alin.02-protocol si reprezentare-3.600 lei(cv protocol alegeri )
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii- 16.134 lei (materiale votari)
CAP.55. 02 DOBANZI-total-1.224.350 din care :
1.Cheltuieli materiale -112.320 din care :
art.20.24 Comisioane si alte costuri aferente imprumuturilor -112.320 lei
2.Dobanzi-1.112.030 lei
CAP.61.02 ORDINE PUBLICA SI SIGURANTA NATIONALA(Aparare civila,Politie comunitara)-168.884 lei din care :
1.Cheltuieli de personal-total-144.432 lei
2.Cheltuieli materiale-total-24.452 lei din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-23.415 lei din care :
alin-01 furnituri de birou 0 lei
alin 02 –materiale pentru curatenie 0 lei
alin 05-carburanti si lubrifianti-15.892 lei
alin 06-piese de schimb-3.632 lei
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-617 lei
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-3.274 lei
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-1.037 lei
art.20.13-pregatire profesionala-0 lei
art.20.30-alte cheltuieli-total-0 lei din care :
-alin.04 chirii-0 lei
3.Active nefinanciare 0 lei ,
CAP.65.02 INVATAMANT-total-13.823.909 din care :
1.Cheltuieli de personal-total-10.348.787 lei
2.Cheltuieli materiale si servicii-total-1.665.426 lei
art.20.01-bunuri si servicii-total-1.317.850 lei din care :
alin.01-furnituri de birou-60.405 lei
alin.02-materiale pentru curatenie-51.457 lei
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-778.676 lei
alin.04-apa,canal,salubritate-90.682 lei
alin 05-carburanti si lubrifianti-0 lei
alin 06-piese de schimb-1.184 lei
alin 07- transport -14.600 lei
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-70.581 lei
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-105.530 lei
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere-144.735 lei
art.20.02-reparatii curente -126.003 lei
art.20.04-medicamente si materiale sanitare 0 lei
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-174.538 lei
art.20.06-deplasari,detasari,transferuri-total-23.537 lei din care :
alin.01-deplasari interne 23.537 lei
alin.02-deplasari in strainatate-0 lei
art.20.11-carti publicatii-98 LEI
art.20.13-pregatire profesionala-900 lei
art.20.14-protectia muncii -0 lei
art.20.30-alte cheltuieli-total-22.500 din care :
alin.04 –chirii -12.000 lei
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-10.500 lei (elevi,profesori)
alin 59.01-burse-0 lei
Active nefinanciare-1.809.696 lei
CAP.66.02 SANATATE- 154.698 lei ,din care :
1-cheltuieli de personal-153.599 lei
2– cheltuieli materiale-total-1.099 lei din care:
art.20.04-medicamente si materiale sanitare 1.099 lei
3 –trasferuri pentru capital(subventii spital reparatii capitale)-0 lei
CAP.67.02 CULTURA,RECREERE SI RELIGIE-total- 3.781.688 lei
1.Cheltuieli de personal-total-25.799 lei ( biblioteca)
2.Cheltuieli materiale-total-420.334 lei din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-8.962 lei din care :
alin.01-furnituri de birou- 0 lei
alin.02 –materiale pentru curatenie – 316 lei
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-7.346 lei
alin.04 –apa ,canal si salubritate -133 lei
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-157 lei
art.20.06-deplasari,detasari,transferuri-total-90 lei din care :
alin.01-deplasari interne-90 lei
art.20.30-alte cheltuieli-total-411.292 lei din care :
alin.04-chirii – 40.038 lei
alin.30-alte cheltuieli -371.254 lei
3.Transferuri intre unitati -647.362 lei ( Muzeu-196.537 LEI,Centrul Cultural I.Muresanu- 57.000 LEI,camine culturale 46.000 lei,Serviciul public-zone verzi-513.620 LEI)
4.Alte transferuri-85.000 lei – (Clubul Sportiv Scolar Blaj)
5.Asociatii si fundatii -488.110 lei(CS.Inter Blaj,CIL Blaj,Asociatia de volei Alba-Blaj )
6. Alte cheltuieli – sustinerea cultelor 451.137 LEI
7. Active nefinanciare 1.115.843 (lucrari zona piata 1848-106.506 lei,amenajare poarc Petofi Sandor 194.508 lei,amenajare parc T.Cipariu-50.000 lei, Camin tiur-40.496 lei, Camin cultural Manarade-425.651lei,Amenajare Camin cultural Manarade 258.356 lei)
CAP.68.02 ASISTENTA SOCIALA-total-1.317.599 lei (din care- Camin pentru persoane vartnice-total-180.397 lei),din care :
1.-cheltuieli personal-total-564.499 lei (serviciul de asistenta sociala,caminul personae vartnice,asistenti personali ai persoanelor cu handicap)
2.-cheltuieli materiale si servicii-total-112.426 lei din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-77.417 lei din care :
alin.01-furnituri de birou-3.206 lei
alin.02-materiale pentru curatenie-5.438 lei
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-34.700 lei
alin.04-apa,canal,salubritate-4.923 lei
alin 05-carburanti si lubrefianti-14.387 lei
alin.06-piese de schimb 1.540 lei
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-955 le
alin.09-materiale si prestari de servicii-12.268 lei
art.20.03 Hrana-29.492 din care :
alin.01-hrana pentru oameni-29.492 lei
art.20.04-medicamente si materiale sanitare 1.106 lei
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar -3.271 lei
art.20.06-deplasari,detasari,transferuri-total-0 lei din care :
alin.01-deplasari interne-0 lei
art.20.11-carti publicatii-95 LEI
art.20.13-pregatire profesionala-700 lei
art.20.30-alte chelt.materiale-345 lei
3.Ajutoare sociale-638.674 lei din care :
-ajut.incalzire locuinte pe baza de lemne dir.muncii -37.677 LEI.
-ajut. incalzire locuite pe baza de lemne VMG – 84.970 LEI.
-ajutoare de urgenta- 2.100 LEI.
-indemnizatii persoane cu handicap- 518.126 LEI
4.Asociatii si fundatii :2.000 lei
CAP.70.02 LOCUINTE,SERVICII SI DEZVOLTARE PUBLICA-total-714.450 lei din care :
1.Cheltuieli materiale-691.353 lei (iluminat public)
2 Active nefinanciare -23.097 lei (alimentare cu apa 23.097 lei)
CAP.74.02 PROTECTIA MEDIULUI-total- 338.112 lei din care :
1.Cheltuieli materiale-335.421 lei (maturat oras)
2.Active nefinanciare – 2.691 lei (canalizare si proiect canalizare )
CAP.84.02 TRANSPORTURI-total-4.592.312 lei din care :
1.-cheltuieli materiale-571.261 lei din care :
-art.20.01-bunuri si servicii-total-378.774 lei
-art.20.02-reparatii curente-192.487 lei
2.Transferuri intre unitati-1.655.000 lei (subventii serviciul public de gospodarie comunala)
3.Programe din Fondul European de Dezvoltare Regionala 0 LEI
4.- Active nefinanciare-2.366.051 lei (placare zid de sprijin M.Kogalniceanu-34.764 lei, mod.strazi in mun.Blaj-742.064 lei, mod.Cartier Izvoarele-312.453 lei, modernizare trotuare si rigole Hula,Tiur,Berc,M.I.Vancea-1.215.284lei)
Dl. cons.Rotaru Eugen, presedinte de sedinta – Daca mai sunt discutii la acest proiect ? daca nu, supun la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba executia bugetului local al municipiului Blaj la data de 31.03.2013, acesta devenind.
HOTĂRÂREA NR.66/ 2013
Punctul 3 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba participarea U.A.T. Blaj – Municipiul Blaj la Bursa Romana de Marfuri ca membru afiliat, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl.primar- este vorba despre participarea licitatiilor pentru energia electrica, se va scoate atat cantitatea de energie electrica pentru toate institutiile cat si iluminatul public.Se va obtine asa un pret mai redus.Primul oras care beneficiaza de alimentare cu energie mai iefina este Alba Iulia,firma care la Bursa de marfuri a oferit pretul cel mai mic va asigura in perioada 1 iunie 2013-31 mai 2014 alimentarea cu energie.
Dl.Moldoveanu Puiu-ce conditii sunt?
Dl.Primar- daca se depasea cantitatea de energie se platea mai mult
Dl. cons.Rotaru Eugen, presedinte de sedinta – Daca mai sunt discutii la acest proiect ? daca nu, supun la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba participarea U.A.T. Blaj – Municipiul Blaj la Bursa Romana de Marfuri ca membru afiliat, acesta devenind.
HOTĂRÂREA NR. 67/ 2013
Punctul 4 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba asocierea municipiului Blaj cu judetul Alba – Consiliul judetean Alba , municipiul Aiud – Consiliul local Aiud , SC Grupul de Consultanta pentru Dezvoltare DCG SRL Bucuresti , Fundatia CIVITAS, Die Querdenker si altii pentru infiintarea ASOCIATIEI CENTRU DE INITIATIVE PENTRU ECONOMIA SOCIALA , cu sediul in Alba –Iulia , str. Bucuresti , nr.22, judetul Alba, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl.primar-acest centru se va transforma intr-o mica tipografie si se va initia si un proiect pentru accesare fonduri europene in acest sens , atunci costurile de productie ar fi zero .
D.Nicusan Claudiu-pretul va depinde de consumambile, trebuie sa fim atenti la acest detaliu.
Dl. cons.Rotaru Eugen, presedinte de sedinta – Daca mai sunt discutii la acest proiect ? daca nu, supun la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre , prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba asocierea municipiului Blaj cu judetul Alba – Consiliul judetean Alba , municipiul Aiud – Consiliul local Aiud , SC Grupul de Consultanta pentru Dezvoltare DCG SRL Bucuresti , Fundatia CIVITAS, Die Querdenker si altii pentru infiintarea ASOCIATIEI CENTRU DE INITIATIVE PENTRU ECONOMIA SOCIALA , cu sediul in Alba –Iulia , str. Bucuresti , nr.22, judetul Albaacesta devenind.
HOTĂRÂREA NR.68/ 2013
Punctul 5 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba acordul pentru infratirea municipiului Blaj / judetul Alba / Romania cu localitatea Cegledbercel / judetul Pesta / Ungaria , este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl. cons.Rotaru Eugen, presedinte de sedinta – Daca sunt discutii la acest proiect ? daca nu, supun la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre , prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba acordul pentru infratirea municipiului Blaj / judetul Alba / Romania cu localitatea Cegledbercel / judetul Pesta / Ungaria, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.69/ 2013
Punctul 6 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba finantarea din bugetul local al anului 2013, de la cap. 51.02 autoritati publice, a cheltuielilor ocazionate de deplasarea delegatiei formata din 65 persoane, in localitatea Cegledbercel /judetul Pesta/Ungaria, in perioada 25 aprilie 2013 – 28 aprilie 2013, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl. cons.Rotaru Eugen, presedinte de sedinta – Daca sunt discutii la acest proiect ? daca nu, supun la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba finantarea din bugetul local al anului 2013, de la cap. 51.02 autoritati publice, a cheltuielilor ocazionate de deplasarea delegatiei formata din 65 persoane, in localitatea Cegledbercel /judetul Pesta/Ungaria, in perioada 25 aprilie 2013 – 28 aprilie 2013, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.70/ 2013
Punctul 7 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba inchirierea sezoniera ( 6 luni /an 20 aprilie – 20 octombrie) pe o perioada de 3 ani , in conditiile legii , a unei suprafete de 40 mp. catre S.C.ROXBERRY SRL Blaj , pentru amenajarea unei terase sezoniere pe terenul situat in fata cafenelei „ C-Arta” din Piaţa Centrului Cultural „Iacob Muresianu” Blaj .
este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl.Primar- pana in prezent am aprobat doua terase sezoniere, aceasta terasa va fi amplasata in Piata Centrului Cultural si va fi montata langa zona verde.
Dl.cons Moldoveanu Puiu –pentru protejarea zonei verzi ar trebui montat un gardulet de delimitare.
Dl. cons.Rotaru Eugen, presedinte de sedinta – Daca mai sunt discutii la acest proiect ? daca nu, supun la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba inchirierea sezoniera ( 6 luni /an 20 aprilie – 20 octombrie) pe o perioada de 3 ani , in conditiile legii , a unei suprafete de 40 mp. catre S.C.ROXBERRY SRL Blaj , pentru amenajarea unei terase sezoniere pe terenul situat in fata cafenelei „ C-Arta” din Piaţa Centrului Cultural „Iacob Muresianu” Blaj, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.71/ 2013
Informare-
Dl.Primar- doresc sa va informez ca delegatia care pleca in Ungaria va duce cadou de infratire un tablou de la Muzeu.Este un tablou ce reprezinta Catedrala Greco Catolica, un simbol al Blajului. Toate tablourile de la muzeu sunt inventariate si predate pe baza de proces verbal, ele nu se instraineaza fara un scop.
Dl cons. Rotaru Eugen , presedinte de sedinta : Fiind epuizate punctele înscrise pe ordinea de zi, declar închise lucrările şedinţei „de indata” a Consiliului Local al Municipiului Blaj , nu înainte de a vă mulţumi pentru aportul adus la buna desfăşurare a acesteia.
Drept care am încheiat prezentul proces verbal.
Blaj, 16.04.2013
PRESEDINTE DE SEDINTA, SECRETAR,
Rotaru Eugen Stefanescu Sergiu