Incheiat azi 15.02.2012, orele 16,00 in sedinta ordinara a Consiliului local al municipiului Blaj.
Consiliul local al municipiului Blaj a fost convocat, in sedinta ordinara de catre Primarul municipiului Blaj, in baza Dispozitiei nr.43 emisa la data de 13.02.2012 conform prevederilor Legii administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Convocarea sedintei s-a facut in scris si telefonic, s-a prezentat ordinea de zi, data, ora desfasurarii sedintei. Materialele inscrise pe ordinea de zi au fost comunicate tuturor consilierilor cu 5 zile inainte de data acesteia.
Dl. Stefanescu Sergiu , secretarul municipiului Blaj :
Din totalul celor 19 membrii ai Consiliului local al municipiului Blaj sunt prezenti 17 fiind astfel indeplinite prevederile legale pentru buna desfasurare a lucrarilor sedintei. Deci, sedinta este statutara si se pot lua hotarari valabile.
Lipsesc motivat de la lucrarile sedintei:d-nul cons. Popovici Vasile, d-nul Popa Dumitru.
Lista consilierilor locali convocaţi şi a celor prezenţi se află în dosarul special al prezentei şedinţe.
La lucrarile sedintei participa de drept, respectiv in calitate de invitati urmatorii:
Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Stefanescu Sergiu, secretarul municipiului Blaj
De asemenea participa la lucrarile sedintei d-nul cons.Vinczeller Stefan consilier satesc la Petrisat, d-nul. cons Duma Ioan, consiler satesc Manarade.
Dl. secretar Stefanescu Sergiu informeaza Consiliul local: – Procesul verbal de la sedinta anterioara a fost pus in termen util domnilor consilieri pentru a fi studiat si a face observatiile necesare daca este cazul si conform Legii nr. 215/2001, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, a fost afisat la sediul Primariei si depus pe site-ul primariei municipiului Blaj.
In continuare dl secretar, consulta consilierii daca au observatii la procesul verbal.
Nefiind observatii se supune la vot continutul procesului verbal. Se aproba in unanimitate.
Conform Legii 215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, dl.cons Latiu Vasile, decanul consilierilor propune presedinte de sedinta pe dl. cons. Padurean Cornel.
Se supune la vot propunerea facuta. Se aproba in unanimitate. Se adopta
HOTARAREA NR.49/2012
Rog pe dl. cons. Padurean Cornel sa ia loc la masa prezidului pentru a conduce lucrarile
sedintei.
La masa prezidiului mai ia loc :
Dl.Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl.Basaraba Liviu, viceprimar al municipiului Blaj
Dl.Stefanescu Sergiu, secretarul municipiului Blaj
Dl. cons. Padurean Cornel presedinte de sedinta informeaza – Pe ordinea de zi exista 11 proiecte de hotarare .
Dl.cons. padurean Cornel presedinte de sedinta, invita pe dl. primar Rotar Gh. Valentin, pentru a prezinta Proiectul ordinii de zi :
Dl. primar Rotar Gh. Valentin, prezinta urmatorul Proiect al ordinii de zi :
1.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Calendarul / Programul activitatilor culturale ale municipiului Blaj pentru anul 2012 .
Initiator, Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
2.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 8.875 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2012, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , in vederea finantarii cheltuielilor ocazionate de lucrarile de montare strane in balconul bisericii si de schimbare a unei usi intermediare la Parohia Ortodoxa « Blaj – Spital » .
Initiator, Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
3.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 70.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2012, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , in vederea finantarii cheltuielilor ocazionate de schimbarea acoperisului la biserica Parohiei Ortodoxe BLAJ – III « Casa Domnului » .
Initiator, Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
4. PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba modificarea HCL nr. 41/03.02.2012 in sensul suplimentarii cu suma de 1.350 euro privind deplasarea in perioada 16.02.2012 – 22.02.2012, a unei delegatii din partea municipiului Blaj , formata din doua persoane, in Italia, la Roma , cu ocazia ceremoniei de ridicare la rangul de Cardinal al Bisericii Catolice, de catre Papa Benedict al XVI-lea , a Arhiepiscopului Major si Mitropolitului Bisericii Romane Unita cu Roma Greco-Catolica – Preafericitul Lucian Muresan .
Initiator, Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
5.PROIECT DE HOTARARE , prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea din bugetul local al anului 2012 de la cap. 51.02 autoritati publice a sumei de 5.285 euro, suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de deplasarea , in perioada 24 – 29.02.2012, a unei delegatii din partea municipiului Blaj , formata din sase persoane, in Belgia Morlanwelz.
Initiator, Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
6.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 2.000 lei din bugetul local al anului 2012 de la cap 67.02 cultura, recreere, religie , suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de realizarea unui CD ( compact disc) de catre Ansamblul Folcloric „Doina Blajului”.
Initiator, Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
7.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 10.000 lei din bugetul local al anului 2012 de la cap 67.02 cultura, recreere, religie , suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de desfasurarea spectacolului dedicat zilei de 8 Martie 2012 (c/v servicii artistice, cazare, masa, transport, afise).
Initiator, Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
8.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba esalonarea la plata a impozitului pe cladiri, teren, auto, pentru persoanele domiciliate in municipiul Blaj, beneficiare de venit minim garantat .
Initiator, Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
9.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 20.212 lei din bugetul local al anului 2012 de la cap 67.02 cultura, recreere, religie , suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de editarea unui numar de 7.000 bucati – „Agenda locala – Blaj 2012”.
Initiator, Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
10. PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 25.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2012, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , in vederea finantarii cheltuielilor ocazionate de lucrarile de reparatii la Biserica Parohiei Ortodoxe Blaj – Veza . Initiator, Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
11.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba repartizare a doua locuinte ANL ramase libere in blocul 5 ANL din str. Gheorghe Baritiu.
Initiator, Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl.cons.Padurean Cornel, presedinte de sedinta : Dacă aveţi obiecţii sau propuneri pe care doriţi să le faceţi în legătură cu proiectul ordinii de zi ? Daca nu aveti, supun spre aprobare Proiectul Ordinii de zi, prezentat de dl.primar Rotar Gh. Valentin.
Se aproba in unanimitate Proiectul ordinii de zi prezentat de dl. primar.
Se trece la analiza Proiectelor de pe ordinea de zi :
Punctul 1 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Calendarul / Programul activitatilor culturale ale municipiului Blaj pentru anul 2012 , este prezentat de dl. Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.primar- acest program este orientativ se poate modifica oricand
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Dl.cons. Latiu Vasile – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rosa Ioan – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Sava Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Muresan Livia – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
Dl cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Calendarul / Programul activitatilor culturale ale municipiului Blaj pentru anul 2012 ,acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 50/2012
Punctul 2 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 8.875 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2012, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , in vederea finantarii cheltuielilor ocazionate de lucrarile de montare strane in balconul bisericii si de schimbare a unei usi intermediare la Parohia Ortodoxa « Blaj – Spital » , este prezentat de dl. Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Dl.cons. Latiu Vasile – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rosa Ioan – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Sava Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Muresan Livia – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
Dl cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 8.875 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2012, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , in vederea finantarii cheltuielilor ocazionate de lucrarile de montare strane in balconul bisericii si de schimbare a unei usi intermediare la Parohia Ortodoxa « Blaj – Spital » ,acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 51/2012
Punctul 3 de pe ordinea de zi -PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 70.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2012, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , in vederea finantarii cheltuielilor ocazionate de schimbarea acoperisului la biserica Parohiei Ortodoxe BLAJ – III « Casa Domnului », este prezentat de dl. Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Dl.cons. Latiu Vasile – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rosa Ioan – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Sava Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Muresan Livia – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
Dl cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 70.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2012, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , in vederea finantarii cheltuielilor ocazionate de schimbarea acoperisului la biserica Parohiei Ortodoxe BLAJ – III « Casa Domnului, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 52/2012
Punctul 4 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba modificarea HCL nr. 41/03.02.2012 in sensul suplimentarii cu suma de 1.350 euro privind deplasarea in perioada 16.02.2012 – 22.02.2012, a unei delegatii din partea municipiului Blaj , formata din doua persoane, in Italia, la Roma , cu ocazia ceremoniei de ridicare la rangul de Cardinal al Bisericii Catolice, de catre Papa Benedict al XVI-lea , a Arhiepiscopului Major si Mitropolitului Bisericii Romane Unita cu Roma Greco-Catolica – Preafericitul Lucian Muresan, este prezentat de dl. Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.primar-sunt banii pentru cazari
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Dl.cons. Latiu Vasile – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rosa Ioan – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Sava Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Muresan Livia – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
Dl cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba modificarea HCL nr. 41/03.02.2012 in sensul suplimentarii cu suma de 1.350 euro privind deplasarea in perioada 16.02.2012 – 22.02.2012, a unei delegatii din partea municipiului Blaj , formata din doua persoane, in Italia, la Roma , cu ocazia ceremoniei de ridicare la rangul de Cardinal al Bisericii Catolice, de catre Papa Benedict al XVI-lea , a Arhiepiscopului Major si Mitropolitului Bisericii Romane Unita cu Roma Greco-Catolica – Preafericitul Lucian Muresan, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 53/2012
Punctul 5 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea din bugetul local al anului 2012 de la cap. 51.02 autoritati publice a sumei de 5.285 euro, suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de deplasarea , in perioada 24 – 29.02.2012, a unei delegatii din partea municipiului Blaj , formata din sase persoane, in Belgia Morlanwelz, este prezentat de dl. Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.primar- s-a primit o invitatie din partea primarului din Belgia-Morlanwelz, in care sunt invitati sa participe functionari publici, este o intalnire cu toate orasele infratite. In luna septembrie -octombrie va avea loc o noua vizita in Belgia unde vor participa consilieri locali , este ultimul mandat a primarului din Morlanwelz.
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Dl.cons. Latiu Vasile – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rosa Ioan – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Sava Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Muresan Livia – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
Dl cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea din bugetul local al anului 2012 de la cap. 51.02 autoritati publice a sumei de 5.285 euro, suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de deplasarea , in perioada 24 – 29.02.2012, a unei delegatii din partea municipiului Blaj , formata din sase persoane, in Belgia Morlanwelz, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 54/2012
Punctul 6 de pe ordinea de zi -PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 2.000 lei din bugetul local al anului 2012 de la cap 67.02 cultura, recreere, religie , suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de realizarea unui CD ( compact disc) de catre Ansamblul Folcloric „Doina Blajului”, este prezentat de dl. Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.primar- aceasta formatie participa la toate spectacolele organizate de noi fara sa fie renumerati si merita sa-i sprijinim .
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Dl.cons. Latiu Vasile – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rosa Ioan – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Sava Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Muresan Livia – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
Dl cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 2.000 lei din bugetul local al anului 2012 de la cap 67.02 cultura, recreere, religie , suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de realizarea unui CD ( compact disc) de catre Ansamblul Folcloric „Doina Blajului”, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 55/2012
Punctul 7 de pe ordinea de zi- PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 10.000 lei din bugetul local al anului 2012 de la cap 67.02 cultura, recreere, religie , suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de desfasurarea spectacolului dedicat zilei de 8 Martie 2012 (c/v servicii artistice, cazare, masa, transport, afise), este prezentat de dl. Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.primar- este un spectacol organizat cu ocazia zilei de 8 martie, dedicat femeilor.
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Dl.cons. Latiu Vasile – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rosa Ioan – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Sava Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Muresan Livia – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
Dl cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 10.000 lei din bugetul local al anului 2012 de la cap 67.02 cultura, recreere, religie , suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de desfasurarea spectacolului dedicat zilei de 8 Martie 2012 (c/v servicii artistice, cazare, masa, transport, afise) , acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 56/2012
Punctul 8 de pe ordinea de zi -PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba esalonarea la plata a impozitului pe cladiri, teren, auto, pentru persoanele domiciliate in municipiul Blaj, beneficiare de venit minim garantat ), este prezentat de dl. Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.primar- cei care beneficiaza de ajutoare sociale si care au datorii la bugetul local le pot fi suspendate ajutoarele. Moral suntem obligati sa-i ajutam. Din discutiile cu d-na dir. ec.se poate face esalonare la plata impozitului pe cladiri, teren , auto. Plata primei rate se va efectua in cursul lunii martie 2012,ratele vor fi achitate lunar, pana la data de 28 a lunii, exceptie facand luna decembrie cand ultima rata va fi achitata pana la 20 a lunii.Neachitarea unei rate din esalonare atrage dupa sine pierderea intregii esalonari si trecerea la executare silita.
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Dl.cons. Latiu Vasile – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rosa Ioan – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Sava Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Muresan Livia – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
Dl cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba esalonarea la plata a impozitului pe cladiri, teren, auto, pentru persoanele domiciliate in municipiul Blaj, beneficiare de venit minim garantat ), acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 57/2012
Punctul 9 de pe ordinea de zi-.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 20.212 lei din bugetul local al anului 2012 de la cap 67.02 cultura, recreere, religie , suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de editarea unui numar de 7.000 bucati – „Agenda locala – Blaj 2012”, este prezentat de dl. Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.primar-a inceput deja repartizarea acestor agende, fiecare locuinta o sa primeasca cate una. In fiecare an o sa aducem imbunatatiri agendei. Va prezint si un model de harti cartografice. In sase luni o sa avem si o harta electronica pe site-ul primariei.
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Dl.cons. Latiu Vasile – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rosa Ioan – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Sava Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Muresan Livia – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
Dl cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 20.212 lei din bugetul local al anului 2012 de la cap 67.02 cultura, recreere, religie , suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de editarea unui numar de 7.000 bucati – „Agenda locala – Blaj 2012”, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 58/2012
Punctul 10 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 25.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2012, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , in vederea finantarii cheltuielilor ocazionate de lucrarile de reparatii la Biserica Parohiei Ortodoxe Blaj – Veza , este prezentat de dl. Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Dl.cons. Latiu Vasile – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rosa Ioan – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Sava Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Muresan Livia – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
Dl cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 25.000 lei din bugetul local al municipiului Blaj aferent anului 2012, de la cap. de cheltuieli 67.02 Cultura, recreere, religie, in baza unui contract de asociatiune civila , ca sprijin a activitatii religioase in conditiile legii 215 / 2001, cu modificarile si completarile ulterioare , in vederea finantarii cheltuielilor ocazionate de lucrarile de reparatii la Biserica Parohiei Ortodoxe Blaj – Veza, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 59/2012
Punctul 11 de pe ordinea de zi -PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba repartizare a doua locuinte ANL ramase libere in blocul 5 ANL din str. Gheorghe Baritiu, este prezentat de dl. Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.primar- in urma analizei dosarelor depuse si masuratorilor efectuate de reprezentantii Biroului Urbanism si a anchetelor efectuate de reprezentantii Serviciului Asistenta Sociala s-au constatat urmatoarele: n-na Marginean Cosmina, a acumulat un numar de 42 puncte; in urma masuratorilor efectuate in cazul celor trei dosare aflate la egalitate de puncte s-a constatat o departajare la suprafata locuibila masurata astfel incat doamna Rosca Ramona a acumulat un numar de 39 de puncte domnul Tarcau Ionel a acumulat un numar de 39 puncte, doamna Rosca I.Claudia a acumulat un numar de 37 puncte. Departajarea s-a facut intre dosarele Rosca Ramona si Tarcau Ionel, in functie de vechimea cererii, conform legii.
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Dl.cons. Latiu Vasile – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rosa Ioan – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Sava Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons. Muresan Livia – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
Dl cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba repartizare a doua locuinte ANL ramase libere in blocul 5 ANL din str. Gheorghe Baritiu, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.60/2012
Punctul 12 de pe ordinea de zi -PROIECT DE HOTARARE, privind contributia Consiliului Local al municipiului Blaj cu suma de 50.000 lei , in baza unui contract de asociatiune civila, la finantarea cheltuielilor ocazionate de lucrarile de reparatii la imobilele apartinand Mitropoliei Romane Unite cu Roma Greco Catolica Blaj, este prezentat de dl. Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Dl.cons. Latiu Vasile – Comisia buget finante, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rotaru Eugen – Comisia juridica, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Rosa Ioan – Comisia de urbanism, a avizat favorabil proiectul
Dl.cons. Sava Ioan – Comisia de sanatate, a avizat favorabil proiectul
D-na cons.Muresan Livia – Comisia de cultura, a avizat favorabil proiectul
Dl cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba repartizare a doua locuinte ANL ramase libere in blocul 5 ANL din str. Gheorghe Baritiu, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.61/2012
– Diverse-
Dl.primar-in luna iunie preotul Seicean-biserica Veza sustinut de Asociatia Filantropia va deschide o cresa pentru copii de pana la 2 ani, aceasta este situata in strada Eroilor, in spatele blocului 13, fosta centrala termica.Vom sprijini aceasta cresa cand va incepe sa functioneze , o sa aduc in fata dumneavoastra un proiect de hotarare pentru achizitionarea unei centrale termice .Vor fi locuri pentru 30-35 copii -sugari .
D-na cons Jeican Rodica- este bine ca sprijinim bisericile si asociatiile culturale, dar ar trebui sa avem in vedere si cabinetele medicale, spun acest lucru deoarece cladirea unde functioneaza cabinetul medical de pe strada M.A.Saguna este intr-o stare foarte rea.
Dl.primar- terenul nu este al primariei, o sa avem o discutie cu parintele Ovidiu, daca va ceda acest teren atunci il vom intabula.O sa invit medicii la o discutie, vom face si reparatii acestei cladiri .
Dl. cons. Padurean Cornel, presedinte de sedinta : Fiind epuizate toate punctele înscrise pe ordinea de zi, declar închise lucrările şedinţei ordinare a Consiliului Local al Municipiului Blaj, nu înainte de a vă mulţumi pentru aportul adus la buna desfăşurare a sedintei.
Drept care am încheiat prezentul proces verbal.
Blaj, 15.02.2012
PRESEDINTE DE SEDINTA, SECRETAR,
CONSILIER Stefanescu Sergiu
Padurean Cornel