PROCES VERBAL
Incheiat azi 31 IANUARIE 2014 , orele 16,00 in sedinta ordinara a Consiliului local al municipiului Blaj.
Consiliul local al municipiului Blaj a fost convocat, in sedinta ordinara de catre Primarul municipiului Blaj, in baza Dispozitiei nr. 24 emisa la data de 27.01.2014 conform prevederilor Legii administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Convocarea sedintei s-a facut in scris si telefonic, s-a prezentat ordinea de zi, data, ora desfasurarii sedintei. Materialele inscrise pe ordinea de zi au fost comunicate tuturor consilierilor inainte cu 5 zile de data acesteia.
D-na Gizdavu Diana –consilier juridic al municipiului Blaj .
Din totalul celor 19 membrii ai Consiliului local al municipiului Blaj sunt prezenti 19 fiind astfel indeplinite prevederile legale pentru buna desfasurare a lucrarilor sedintei. Deci, sedinta este statutara si se pot lua hotarari valabile.
Dl.secretar Stefanescu Sergiu lipseste motivat de la lucrarile sedintei.
Lista consilierilor locali convocaţi şi a celor prezenţi se află în dosarul special al prezentei şedinţe.
La lucrarile sedintei participa de drept, respectiv in calitate de invitati urmatorii:
Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Gizdavu Diana , consilier juridic al municipiului Blaj
CimpeanEmilia-sef birou agricol municipiul Blaj
Cristea Cristina-Dir.ec.municipiul Blaj
Barta Dorinda, sef birou asistenta sociala municipiul Blaj
D-na cons.juridic Gizdavu Diana – informeaza Consiliul local: – Procesul verbal de la sedinta anterioara a fost pus in termen util domnilor consilieri pentru a fi studiat si a face observatiile necesare daca este cazul si conform Legii nr. 215/2001, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, a fost afisat la sediul Primariei si depus pe site-ul primariei municipiului Blaj.
In continuare d-na Gizdavu Diana, consilier juridic, consulta consilierii daca au observatii la procesul verbal.
Nefiind observatii se supune la vot continutul procesului verbal. Se aproba in unanimitate.
Conform Legii 215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, dl.cons Sava Ioan , decanul consilierilor propune presedinte de sedinta pe d-nul cons. Sinea Silviu.
Se supune la vot propunerea facuta. Se aproba in unanimitate. Se adopta
HOTARAREA NR. 1/2014
Rog pe d-nul cons. Sinea Silviu sa ia loc la masa prezidului pentru a conduce lucrarile
sedintei.
La masa prezidiului mai ia loc :
Dl.Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
D-na Gizdavu Diana,consilier juridic al municipiului Blaj
D-nul cons.Sinea Silviu , presedinte de sedinta informeaza : – Pe ordinea de zi exista 15 proiecte de hotarare .
In continuare d-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta, invita pe dl. primar Rotar Gh. Velentin, pentru a prezinta Proiectul ordinii de zi :
Dl.primar Rotar Gheorghe Valentin prezinta urmatorul Proiect al ordinii de zi :
1.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Proiectul Bugetului Local al Municipiului Blaj pentru anul 2014.
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
2.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar cu durata de serviciu normata expirata de la Colegiul National « I.M.Clain » Blaj, Liceul Tehnologic Blaj « T.Cipariu », Scoala Gimnaziala « P.P.Aron Blaj », Gradinita cu Program Prelungit « Lumea Copiilor » Blaj, Scoala Gimnaziala « I.I.Moldovan » Blaj, Liceul Tehnologic « Stefan Manciulea » Blaj, Serviciu Public de Interesa Local « Gospodarie Comunala » al Co9nsiliului Local al municipiului Blaj .
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
3.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 780.000 lei din bugetul local al Municipiului Blaj, suma reprezentand cotizatia pentru anul 2014 la Clubul Sportiv Volei Alba – Blaj.
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
4.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 20.000 lei din bugetul local al Municipiului Blaj, suma reprezentand cotizatia pentru anul 2014 la Clubul Sportiv INTER Blaj.
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
5.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 18.000 lei din bugetul local al Municipiului Blaj, suma reprezentand cotizatia pentru anul 2014 la Asociatia Apa Alba
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
6.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj , aproba constituirea comisiei de evaluare a ofertelor depuse in cadrul procedurilor de atribuire organizate de Primaria municipiului Blaj pentru anul 2014 conform H.G. nr. 925/2006.
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
7.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj , aproba constituirea comisiei de evaluare a ofertelor depuse in cadrul procedurilor de atribuire organizate de Serviciul Public de Interes local „Gospodarie Comunala” al Consiliului Local al Municipiului Blaj, pentru anul 2014.
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
8.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba cheltuielile lunare de intretinere a unei persoane la Caminul Pentru Persoane Varstnice Blaj, la suma de 750 lei/persoana/luna (fara TVA) pentru anul 2014.
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
9.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba graficului de lucrari in folosul comunitatii, cu beneficiarii de venit minim garantat , in conformitate cu prevederile Legii nr. 416/2001, pentru anul 2014.
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
10.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba Protocolul de Colaborare cu Asociatia Centrul de Ecarisaj Turda in vederea gestionarii populatiei canine fara stapan de pe teritoriul municipiului Blaj
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
11.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba inchirierea prin licitatie publica deschisa pe termen de 5 (cinci) ani a unei suprafete de de 52,48 ha. teren situat in parcela „Valea Spinului” – Petrisat.
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
12.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba CALENDARUL / PROGRAMUL ACTIVITATILOR CULTURALE ALE MUNICIPIULUI BLAJ PENTRU ANUL 2014, completat cu toate manifestarile si actiunile intreprinse in anul 2014.
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
13.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba “PLANUL DE MASURI DE OPTIMIZARE A CAPACITATII DE APARARE IMPOTRIVA INCENDIILOR” in Municipiul Blaj pentru anul 2014.
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
14.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba stabilirea compensatiilor personalului voluntar din Serviciile Voluntare Pentru Situatii de Urgneta Blaj.
Initiator:Rotar Gh.Valentin, primarul municipiului Blaj
15.PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba utilizarea excedentului bugetar al bugetului local al municipiului Blaj, la sfarsitul anului 2013 in suma de 172.802 ,09 lei pentru finantarea obiectivului „Gradinita cu orar prelungit” din strada Campul Libertatii Blaj.
D-nul cons.Sinea Silviu, presedinte de sedinta : Dacă aveţi obiecţii sau propuneri pe care doriţi să le faceţi în legătură cu proiectul ordinii de zi ? Daca nu aveti, supun spre aprobare Proiectul Ordinii de zi.
Consiliul local al municipiului Blaj aproba in unanimitate Proiectul ordinii de zi, prezentat de dl. primar, in totalitate.
In continuare se trece la analiza materialelor inscrise pe ordinea de zi :
Punctul 1 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Proiectul Bugetului Local al Municipiului Blaj pentru anul 2014, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
DL.PRIMAR- este un buget orientat spre investitii
VENITURI–total-29.885 mii LEI
1.VENITURI PROPRII(impozite si taxe locale)-7.546 mii LEI (din care 130 mii lei-sanatate)
-Impozit pe venitul din transferuri proprietati imobiliare-127 mii lei
-Impozit pe cladiri persoane fizice-1.025 mii LEI
-Impozit pe cladiri persoane juridice-3.320 mii LEI
-Impozit pe teren persoane fizice-733 mii LEI
-Impozit pe teren persoane juridice-384 mii LEI
-Taxa judiciara de timbru-143 mii LEI
-Alte impozite si taxe pe proprietate(taxe autorizatii,alte taxe persoane fizice si juridice)-65 mii LEI
-Taxe hoteliere-5 mii LEI
-Impozit spectacole-9 mii LEI
-Taxa asupra mijloacelor de transport detinute de persoane fizice-525 mii LEI
-Taxa asupra mijloacelor de transport detinute de persoane juridice- 201 mii LEI
-Taxe extrajudiciare de timbru-102 mii LEI
-Venituri din concesiuni si inchirieri-176 mii LEI
-Venituri din amenzi-317 mii LEI
-Alte impozite si taxe-185 mii lei
-Venituri din licente-57 mii LEI
-Venituri din prestari servicii(Taxe speciale serviciul de stare civila si evidenta informatizata a persoanelor-42 mii lei,salarii medicina scolara-130 mii lei)-172 mii LEI
2.Cote defalcate din impozitul pe venit-6.805 mii LEI
3.Sume defalcate din TVA pentru,drepturi salariale asistenti personali ai persoanelor cu handicap-773 mii LEI
4.Sume defalcate din TVA pentru ajutor pentru incalzirea locuintei , ,servicii publice comunitare de evidenta persoanelor -118 mii LEI
5.Sume defalcate din TVA pentru cheltuieli de personal-invatamant-9.756 mii LEI
6.Sume defalcate din TVA pentru cheltuieli de personal-sentinte judecatoresti-invatamant-981 mii LEI
7. Sume defalcate din TVA pentru cheltuieli prevazute la art.104 alin.2 lit.b-e din Legea educatiei nationale-1.538 mii LEI
8.Sume defalcate din impozitul pe venit pentru echilibrarea bugetului-136 mii LEI
9.Sume defalcate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale-87 mii LEI
10. Subventii de la bugetul de stat pentru ajutoare incalzire pe baza de lemne ,in afara de beneficiarii de VMG-90 mii LEI
11. Subventii de la bugetul de stat finantarea sanatatii-55 mii LEI
12.Sume alocate din cotele defalcate din impozitul pe venit -2.000 mii LEI
CHELTUIELI-30.055 mii lei din care :
CAP.51.02 AUTORITATI PUBLICE-total-2.895 mii LEI,din care:
I Sectiunea de functionare
1.-cheltuieli personal-total-1.366 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale-1.076 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-720 mii LEI
alin.06-alte sporuri-84 mii LEI
alin 12-indemnizatii platite unor persoane din afara unitatii-157 mii LEI
alin 13-indemnizatii de delegare-25 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-90 mii LEI
datorii angajator-290 mii LEI
2-cheltuieli materiale si servicii-total-849 mii LEI,din care:
art.20.01-bunuri si servicii-total-497 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-30 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-7 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-60 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-60 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrifianti-25 mii LEI
alin 06-pierse de schimb-10 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-65 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-240 mii LEI,din care : -service calculatoare–internet-reparatii xerox-steaguri-tonner xerox-taxe timbru-program Legis-plati parcelari si intabulari terenuri in CF-materiale intretinere,service programe,asigurari obligatorii
art.20.02-reparatii curente-10 mii LEI(club persoane vartnice)
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-20 mii LEI
art.20.06-deplasari,detasari,transferuri-total-35 mii LEI,din care :
alin.01-deplasari interne-10 mii LEI
alin.02-deplasari in strainatate-25 mii LEI
art.20.11-carti publicatii-2 mii LEI
art.20.13 pregatire profesionala-5 mii LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-280 mii LEI,din care:
alin.02-protocol si reprezentare-25 mii LEI(inclusiv c/v masa delegatii straine)
alin.04-chirii-5 mii lei
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii- 250 mii LEI, din care:
-contributii fond Solidaritatea,asociatia APA-contracte prestari servicii secretariat,investitii-cazare si alte cheltuieli cu delegatii din straine-anunturi ziar-asigurari auto -prestari servicii Prichindelul-contract gestionare caini fara stapan,alte cheltuieli
II Sectiunea de dezvoltare:
4.Active nefinanaciare–
-Reabilitare palat cultural-600 mii lei
-Panou publicitar-80 mii LEI
CAP.54.02 SERVICII PUBLICE COMUNITARE DE EVIDENTA PERSOANELOR-126 – mii LEI
I Sectiunea de functionare
1.- cheltuieli de personal-115 mii LEI
art.10.01-cheltuieli salariale-90 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-70 mii LEI
alin.06-alte sporuri-10 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-10 mii LEI
datorii angajator- 25 mii LEI
2.-cheltuieli materiale si servicii-total-11 mii LEI,din care:
art.20.01-bunuri si servicii-total-6 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-1,5 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-3,5 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-1 mii LEI(tipizate)
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-3 mii LEI
art.20.06-deplasari,detasari,transferuri-total-2 mii LEI,din care :
alin.01-deplasari interne-2 mii LEI
CAP.55 02 DOBANZI-total-950 mii LEI,din care :
Art.24-Comisioane-200 mii LEI
Art.30.01-dobanzi aferente datoriei publice interne-750 mii LEI
CAP.61.02 ORDINE PUBLICA SI SIGURANTA NATIONALA-311 mii LEI,din care:
1.APARARE CIVILA-total-30 mii LEI,din care :
I Sectiunea functionare
1. Cheltuieli personal-6 mii lei
1.Cheltuieli materiale si servicii-total-16 mii LEI,din care:
-art. art.20.01-bunuri si servicii-total-13 mii LEI,din care :
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-4 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-9 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-3 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare:
4.Active nefinanaciare-8 mii lei
-remorca auto-4,5 mii lei
-motopompa-3,5 mii lei
2.POLITIE LOCALA-total-281 mii LEI
I Sectiunea de functionare
1.Cheltuieli de personal-total-235 mii LEI,din care :
art.10.01-cheltuieli salariale-184 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-150 mii LEI
alin.05-sporuri pentru conditii de munca-5 mii LEI
alin 06-alte sporuri-14 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-15 mii LEI
datorii angajator-51 mii LEI
2.Cheltuieli materiale-total-46 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-35 mii LEI,din care :
alin 05-carburanti si lubrifianti-30 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-5 mii LEI
art.20.05-obiecte de inventar-11 mii LEI
CAP.65.02 INVATAMANT-total-12.937 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare:
1.Cheltuieli de personal-total-10.737 mii LEI(inclusiv sentinte judecatoresti),
2.Cheltuieli materiale si servicii-total-1.708 mii LEI(stabilite conform anexei ),din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-1.393,62 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-69,5 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-53 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica- 758,5 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-105,5 mii LEI
alin.05 –combustibil-10 mii lei
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-77,92 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii-319,2 mii LEI
art.20.02-160 mii lei(Colegiul IMCLain-160 mii LEI,Lic.Tehn.T.Cipariu-25 mii LEI)
art.20.05 Obiecte de inventar-106 mii LEI
art.20.06-deplasari,detasari,transferuri-31,88 mii LEI
art.20.11-publicatii-0,5 mii LEI
art.20.13 –pregatire profesionala-5 mii LEI
art.20.30-Alte cheltuieli-11 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare:
3.Active nefinanciare-total-492 mii LEI
-480 mii LEI(gradinita)
-12 mii LEI-masina frezat(Lic.Tehnologic T.Cipariu)
CAP.66.02 SANATATE-365 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare
1.-cheltuieli personal-total-180 mii LEI,din care:
2.-cheltuieli materiale-5 mii LEI(medicamente,aparatura medicala)
3. –transferuri-180 mii lei
CAP.67.02 CULTURA,RECREERE SI RELIGIE-total-3.145 mii LEI,din care:
I Sectiunea de functionare:
1.BIBLIOTECA-total-119 mii LEI,din care :
Sectiunea de functionare-119 mii LEI
1.Cheltuieli de personal-total-48 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale-37 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-27 mii LEI
alin 06-alte sporuri-4 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-6 mii LEI
datorii angajator-11 mii LEI
2.Cheltuieli materiale-total- 71 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-11 mii LEI,din care :
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-10 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-1 mii LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-60 mii LEI,din care:
alin.04-chirii-60 mii LEI
2.ALTE SERVICII IN DOMENIILE CULTURII,RECREERII SI RELIGIEI-total-1.650 mii LEI,din care :
Alte activitati culturale si sportive-total-280 mii LEI,din care :
A.Cheltuieli materiale si servicii-280 mii LEI,din care :
art.20.30-alte cheltuieli-total-280 mii LEI,din care:
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-280 mii LEI.din care :
-manifestari culturale- 280 mii LEI
B.Alte transferuri-total-1.370 mii LEI,din care :
-manifestari sportive-800 mii LEI(inter,volei,cluburi sportive)
-culte religioase- 200 mii LEI
-zone verzi-370 mii LEI
3.TRANSFERURI INTRE UNITATI-1.051 mii LEI,din care :
-Muzeu-120 mii LEI
-Camine culturale-409 mii LEI
-Centrul cultural I Muresanu-59 mii LEI
-Zone verzi-463 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare:
4.Active nefinanciare-325 mii LEI
80 mii LEI-Amenajare Camin cultural Petrisat
95 mii LEI-Amenajare Camin cultural Manarade
150 mii LEI-Amenajare Parc T.Cipariu
CAP.68.02 ASISTENTA SOCIALA-total-1.690 mii LEI,din care :
1.Camin pentru persoane vartnice-total-275 mii LEI ,din care:
I Sectiunea functionare:
1.-cheltuieli personal-total-143 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale-112,07 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-93,17 mii LEI
alin 05-sporuri pentru conditii de munca-9,1 mii LEI
alin.30-alte drepturi salariale- 9,8 mii LEI
datorii angajator-30,93 mii LEI
2.Cheltuieli materiale si servicii-total-132 mii LEI,din care :
art.20.01-Bunuri si servicii-total-65,1 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-1,2 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-6 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica- 40,8 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-4 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-1,1 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii-12 mii LEI
art.20.02-reparatii curente-7 mii lei
art.20.03-Hrana- 33 mii LEI
art.20.04 Medicamente si materiale sanitare-total-5,5 mii LEI,din care :
alin.01-medicamente-5 mii LEI
alin 02-materiale sanitare-0,5 mii LEI
art.20.05 Bunuri de natura obiectelor de inventar-total-13,5 mii LEI
,din care :
alin 01-uniforme si echipament- 3,5 mii LEI
alin 03-lenjerie si accesorii de pat-1 mii LEI
alin 30-alte ob.de inv.-9 mii LEI
art.20.11 Publicatii-0,4 mii LEI
art.20.13 Pregatire profesionala- 1 mii LEI
art.20.30-Alte cheltuieli-6,5 mii LEI
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-6,5 mii LEI
2.Ajutoare incalzire locuinta si ajutoare urgenta-216 mii LEI,din care:
-ajutoare incalzire locuinte-208 mii LEI
-ajutoare de urgenta-8 mii LEI
3.Asistenti personali ai persoanelor cu handicap si indemnizatii lunare-total-1.055 mii LEI,
-din care,cheltuieli personal-468 mii lei,indemnizatii lunare-587 mii LEI
4.Serviciul asistenta sociala-total-144 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare
Cheltuieli de personal-107 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale- 84 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-69 mii LEI
alin 06-alte sporuri-9,5 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-5,5 mii LEI
datorii angajator-23 mii LEI
Cheltuieli materiale si servicii-total-37 mii LEI,din care:
art.20.01-bunuri si servicii-total-36 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-6 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-2 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-9 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-2 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrefianti-10 mii LEI
alin.06-piese schimb-3 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii-4 mii LEI
art.20.05-obiecte de invesntar-1 mii LEI
CAP.70.02 LOCUINTE,SERVICII SI DEZVOLTARE PUBLICA-total-1.000 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare:
art.20.01-bunuri si servicii-total-1.000 mii LEI,din care :
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare-1.000 mii LEI(iluminat public)
CAP.74.02 PROTECTIA MEDIULUI-total- 563 mii LEI,din care :
SUBCAPITOL-SALUBRITATE SI GESTIONAREA DESEURILOR-total-363 mii LEI,din care:
I sectiunea de functionare:
art.20.01-bunuri si servicii-total-363mii LEI,din care :
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare-363 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare
SUBCAPITOL CANALIZARE- active nefinanciare-200 mii LEI
CAP.84.02 TRANSPORTURI-total-6.098 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare
1.-cheltuieli materiale-298 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-52 mii LEI
art.20.02-reparatii curente-.246 mii LEI
2.Transferuri intre unitati-1.985 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare:
3. Rambursari credit-1.715 mii lei
4.Active nefinanciare-2.100 mii LEI,din care :
-reparatii capitale-montare dale-300 mii lei
-reparatii capitale-reabilitare strazi-1.600 mii lei
-proiecte,SF-200 mii lei
PROIECT BUGET INSTITUTII FINANTATE DIN VENITURI PROPRII SI SUBVENTII PE ANUL 2014
A.MUZEU(cap.67.10)–
A-total venituri-120 mii LEI,din care :
-subventii-120 mii LEI
B-total cheltuieli-120 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare:
Cheltuieli de personal-total-102 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale-80 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-65 mii LEI
alin. 06-alte sporuri-8 mii LEI
alin 13-indemnizatii de delegare-0,5 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-6,5 mii LEI
datorii angajator- 22 mii LEI
Cheltuieli materiale-total-18 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-13 mii LEI ,din care :
alin.01-furnituri de birou-0,5 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-0,5 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-7 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-2 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-3 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-5 mii LEI
B.CENTRUL CULTURAL(cap.67.10)–
Total venituri-59 mii LEI.,din care:
-subventii-59 mii LEI
Total cheltuieli-59 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare:
1.Cheltuieli de personal-total-27 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale-21 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-16 mii LEI
alin. 06-alte sporuri-2 mii LEI
alin 13-indemnizatii de delegare-0.5 mii LEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-2,5 mii lei
datorii angajator-6 mii LEI
2.Cheltuieli materiale-total-32 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-27 mii LEI ,din care :
alin.01-furnituri de birou-3 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-2,5 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-15 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-1,5 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-5 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-5 mii LEI
C.CAMINE CULTURALE(cap.67.10)–
-venituri total- 409 mii lei,din care:
– subventii-409mii LEI
– cheltuieli total -409 mii LEI,din care :
Sectiunea de functionare
Cheltuieli materiale-total-209 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-59 mii LEI,din care :
alin.02-materiale pentru curatenie-10 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-20 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-10 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-19 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-150 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare
-active nefinanciare-200 mii LEI(dotari)
D.ALTE ACTIUNI ECONOMICE(cap.70.10)-
-venituri-total-3.107 mii LEI,din care :
-venituri proprii,excedent-622 mii LEI
-subventii-2.448 mii LEI
-excedent 2013-37 mii LEI
-cheltuieli-total-3.107 mii LEI,din care :
1. Cheltuieli de personal-total-1.190 mii LEI,
2.Cheltuieli materiale-total-1.752 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-1.530 mii LEI ,din care :
alin.01-furnituri de birou-8 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-10 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-104 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-19,5 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrefianti-164 mii LEI
alin 06-piese de schimb-64 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-1,5 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-750 mii LEI
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare-409 mii LEI art.20.05 bunuri de natura obiectelor de inventar-total-77 mii LEI
,din care :
alin 30-alte obiecte de inventar-77 mii LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-97 mii LEI,din care:
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-97 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare
-active nefinanciare-165 mii LEI(dotari)
DIN CARE :
ZONE VERZI-463 mii LEI,din care :
I Sectiunea de functionare
-cheltuieli de personal-131 mii LEI
-cheltuieli materiale-332 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-312 mii LEI ,din care :
alin.02-materiale pentru curatenie-4 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-40 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-11 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrefianti-4 mii LEI
alin 06-piese de schimb-4 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-200 mii LEI
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare-49 mii LEI
art.20.05 bunuri de natura obiectelor de inventar-total-20 mii LEI
,din care :
alin 30-alte obiecte de inventar-20 mii LEI
PIATA-363 mii LEI(sursa finantare-venituri proprii),din care :
I Sectiunea de functionare
–cheltuieli de personal-92 mii LEI
–cheltuieli materiale-120 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-80 mii LEI ,din care :
alin.01-furnituri de birou-7 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-4 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-4 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-7 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-48 mii LEI
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare-10 mii LEI
art.20.05 bunuri de natura obiectelor de inventar-total-40 mii LEI
,din care :
alin 30-alte obiecte de inventar-40 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare
-active nefinanciare-150 mii LEI(dotari)
GOSPODARIE-2.267 mii LEI
–cheltuieli de personal-967 mii LEI
–cheltuieli materiale-total-1.300 mii LEI,(TVA-97 )din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-1.186 mii LEI ,din care :
alin.01-furnituri de birou-1 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-2 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-60 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-1,5 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrefianti-160 mii LEI
alin.06-piese de schimb-60 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-1,5 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii cu caracter functional-550mii LEI
alin.30-alte bunuri si servicii pentru intretinere si functionare-350 mii LEI
art.20.05 bunuri de natura obiectelor de inventar-total-17 mii LEI
,din care :
alin 30-alte obiecte de inventar-17 mii LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-97 mii LEI,din care:
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-97 mii LEI
II Sectiunea de dezvoltare
-active nefinanciare-15 mii LEI(dotari)
|
|
E.INVATAMANT-total-393 mii LEI,din care:
-venituri proprii,excedent 2013-393 mii LEI
I Sectiunea de functionare:
1. Cheltuieli de personal-total-1 mii LEI,din care:
2.Cheltuieli materiale-total-392 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-206 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-6 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-1 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-100 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-20 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrefianti-11 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii-24 mii LEI
alin.30-alte bunuri si servicii de intretinere-44 mii LEI
art.20.02-reparatii curente-3 mii LEI
art.20.03-Hrana-total- 115 mii LEI,din care :
alin 01-hrana pentru oameni-115 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-32 mii LEI
art.20.06-Deplasari,detasari,transferuri-9 mii LEI
art.20.11-carti,publicatii-3 mii LEI
art.20.13-pregatire profesionala-1 mii LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-23 mii LEI,din care:
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-23 mii LEI
F. SANATATE-
Total venituri-13.978 mii LEI,din care:
-excedent 2013-7 mii LEI
-subventii bugetul local180 mii LEI
-venituri proprii-13.978 mii LEI,din care:
-venituri din chirii si concesiuni-40 mii LEI
-venituri din prestari servicii-160 mii LEI
-venituri din contractele cu casele de asigurari-13.100 mii LEI
– venituri din contractele incheiate cu DSP din sume alocate de la bugetul de stat -490 mii LEI
Total cheltuieli-13.985 mii LEI,din care:
I sectiunea de functionare-13.985 mii LEI
1.-cheltuieli personal-total-9.992,34 mii LEI,din care:
art.10.01-cheltuieli salariale-7.336,38 mii LEI,din care:
alin.01-salarii de baza-5.325,88 mii LEI
alin.05-sporuri pentru conditii de munca-781 mii LEI
alin 06-alte sporuri-824 mii LEI
alin.11 –fond aferent platii cu ora-377 mii leiLEI
alin.30 alte drepturi salariale(concedii)-28,5 mii LEI
art.10.02 cheltuieli salariale in natura-617,6 mii LEI(tichete masa)
datorii angajator-2.038,36 mii LEI
2.Cheltuieli materiale-total-3.968,54 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-1.577 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-27 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-72 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-583 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-145 mii LEI
alin 05-carburanti si lubrefianti-24 mii LEI
alin 06-piese de schimb-85 mii LEI
alin.07-transport-4 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-24 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii-150 mii LEI
alin.30-alte bunuri si servicii de intretinere-463 mii LEI
art.20.02-reparatii curente-38,54 mii LEI
art.20.03-Hrana-total- 360 mii LEI,din care :
alin 01-hrana pentru oameni-360 mii LEI
art.20.04 Medicamente-1.300 mii LEI,din care :
alin.01-medicamente-380 mii LEI
alin.02-materiale sanitare-200 mii LEI
alin.03-reactivi-30 mii LEI
alin.04-dezinfectanti-10 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-10 mii LEI
art.20.06-Deplasari,detasari,transferuri-1 mii LEI
art.20.09 Materiale de laborator-60 mii LEI
art.20.11-carti publicatii-2 mii LEI
art.20.13-pregatire profesionala-10 mii LEI
3. Alte cheltuieli/(burse)-24,12 mii LEI
G.CAMIN PENTRU PERSOANE VARTNICE-total venituri-155 mii LEI,din care:
-venituri proprii-155 mii LEI
-Sectiunea de functionare-155 mii LEI
-cheltuieli materiale-155 mii LEI,din care :
art.20.01-bunuri si servicii-total-73,7 mii LEI,din care :
alin.01-furnituri de birou-2 mii LEI
alin.02-materiale pentru curatenie-7 mii LEI
alin.03-incalzit,iluminat si forta motrica-45,7 mii LEI
alin.04-apa,canal,salubritate-8 mii LEI
alin.08-posta,telecomunicatii,internet-1 mii LEI
alin.09-materiale si prestari de servicii-10 mii LEI
art.20.03-Hrana-total-56 mii LEI,din care :
alin 01-hrana pentru oameni-56 mii LEI
art.20.04 Medicamente-5,9 mii LEI,din care :
alin.01-medicamente-5,5 mii LEI
alin.02-materiale sanitare-0,4 mii LEI
art.20.05-bunuri de natura obiectelor de inventar-11 mii LEI
art.20.11-carti publicatii-0,4 mii LEI
art.20.30-alte cheltuieli-total-8 mii LEI,din care:
alin.30-alte cheltuieli cu bunuri si servicii-8 mii LEI
LISTA INVESTITII 2014
BUGET LOCAL
CAP.51.02 AUTORITATI PUBLICE
Active nefinanaciare-680 mii LEI,din care :
–Reabilitare palat cultural-600 mii lei
-Panou publicitar-80 mii LEI
CAP.61.02 ORDINE PUBLICA SI SIGURANTA NATIONALA
Active nefinanaciare-8 mii lei
-remorca auto-4,5 mii lei
-motopompa-3,5 mii lei
CAP.65.02 INVATAMANT
Active nefinanciare-total-492 mii LEI
-480 mii LEI(gradinita)
-12 mii LEI-masina frezat(Lic.Tehnologic T.Cipariu)
CAP.67.02 CULTURA,RECREERE,RELIGIE
Active nefinanciare-325 mii LEI
80 mii LEI-Amenajare Camin cultural Petrisat
95 mii LEI-Amenajare Camin cultural Manarade
150 mii LEI-Amenajare Parc T.Cipariu
CAP.74.02 MEDIU
Active nefinanciare-200 mii LEI
CAP.84.02 TRANSPORTURI
Active nefinanciare-2.100 mii LEI,din care :
-reparatii capitale-montare dale-300 mii lei
-reparatii capitale-reabilitare strazi-1.600 mii lei
-proiecte,SF-200 mii lei
TOTAL GENERAL-3.805 mii LEI
LISTA INVESTITII 2014
INSTITUTII FINANTATE DIN VENITURI PROPRII SI SUBVENTII
CAP.67.10 CULTURA,RECREERE,RELIGIE
Active nefinanciare-200 mii LEI(dotari Camine culturale)
CAP.70.10 ALTE ACTIUNI ECONOMICE
Active nefinanciare -165 mii LEI(dotari)
TOTAL GENERAL-365 mii LEI
D-nul cons.Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Proiectul Bugetului Local al Municipiului Blaj pentru anul 2014, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.2/2014
Punctul 2 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar cu durata de serviciu normata expirata de la Colegiul National « I.M.Clain » Blaj, Liceul Tehnologic Blaj « T.Cipariu », Scoala Gimnaziala « P.P.Aron Blaj », Gradinita cu Program Prelungit « Lumea Copiilor » Blaj, Scoala Gimnaziala « I.I.Moldovan » Blaj, Liceul Tehnologic « Stefan Manciulea » Blaj, Serviciu Public de Interesa Local « Gospodarie Comunala » al Co9nsiliului Local al municipiului Blaj , este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul cons.Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar cu durata de serviciu normata expirata de la Colegiul National « I.M.Clain » Blaj, liceul Tehnologic Blaj « T.Cipariu », Scoala Gimnaziala « P.P.Aron Blaj », Gradinita cu Program Prelungit « Lumea Copiilor » Blaj, Scoala Gimnaziala « I.I.Moldovan » Blaj, Liceul Tehnologic « Stefan Manciulea » Blaj, Serviciu Public de Interesa Local « Gospodarie Comunala » al Co9nsiliului Local al municipiului Blaj , acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.3/2014
Punctul 3 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 780.000 lei din bugetul local al Municipiului Blaj, suma reprezentand cotizatia pentru anul 2014 la Clubul Sportiv Volei Alba – Blaj, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul cons. Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons.Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 780.000 lei din bugetul local al Municipiului Blaj, suma reprezentand cotizatia pentru anul 2014 la Clubul Sportiv Volei Alba – Blaj, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR. 4/2014
Punctul 4 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 20.000 lei din bugetul local al Municipiului Blaj, suma reprezentand cotizatia pentru anul 2014 la Clubul Sportiv INTER Blaj, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul cons.Sinea Silviu, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 20.000 lei din bugetul local al Municipiului Blaj, suma reprezentand cotizatia pentru anul 2014 la Clubul Sportiv INTER Blaj, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.5/2014
Punctul 5 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 18.000 lei din bugetul local al Municipiului Blaj, suma reprezentand cotizatia pentru anul 2014 la Asociatia Apa Alba, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul cons. Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea sumei de 18.000 lei din bugetul local al Municipiului Blaj, suma reprezentand cotizatia pentru anul 2014 la Asociatia Apa Alba,, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.6/2014
Punctul 6 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj , aproba constituirea comisiei de evaluare a ofertelor depuse in cadrul procedurilor de atribuire organizate de Primaria municipiului Blaj pentru anul 2014 conform H.G. nr. 925/2006, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul cons.Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons.Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj , aproba constituirea comisiei de evaluare a ofertelor depuse in cadrul procedurilor de atribuire organizate de Primaria municipiului Blaj pentru anul 2014 conform H.G. nr. 925/2006, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.7 /2014
Punctul 7 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj , aproba constituirea comisiei de evaluare a ofertelor depuse in cadrul procedurilor de atribuire organizate de Serviciul Public de Interes local „Gospodarie Comunala” al Consiliului Local al Municipiului Blaj, pentru anul 2014, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul cons.Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj , aproba constituirea comisiei de evaluare a ofertelor depuse in cadrul procedurilor de atribuire organizate de Serviciul Public de Interes local „Gospodarie Comunala” al Consiliului Local al Municipiului Blaj, pentru anul 2014, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.8/2014
Punctul 8 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba cheltuielile lunare de intretinere a unei persoane la Caminul Pentru Persoane Varstnice Blaj, la suma de 750 lei/persoana/luna (fara TVA) pentru anul 2014, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul cons.Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba cheltuielile lunare de intretinere a unei persoane la Caminul Pentru Persoane Varstnice Blaj, la suma de 750 lei/persoana/luna (fara TVA) pentru anul 2014,, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.9/2014
Punctul 9 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba graficului de lucrari in folosul comunitatii, cu beneficiarii de venit minim garantat , in conformitate cu prevederile Legii nr. 416/2001, pentru anul 2014, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul cons.Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba graficului de lucrari in folosul comunitatii, cu beneficiarii de venit minim garantat , in conformitate cu prevederile Legii nr. 416/2001, pentru anul 2014, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.10/2014
Punctul 10 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba Protocolul de Colaborare cu Asociatia Centrul de Ecarisaj Turda in vederea gestionarii populatiei canine fara stapan de pe teritoriul municipiului Blaj, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul Primar-costul per caine este de 1,5 mil lei.
D-nul cons.Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca mai sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba Protocolul de Colaborare cu Asociatia Centrul de Ecarisaj Turda in vederea gestionarii populatiei canine fara stapan de pe teritoriul municipiului Blaj, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.11/2014
Punctul 11 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba inchirierea prin licitatie publica deschisa pe termen de 5 (cinci) ani a unei suprafete de de 52,48 ha. teren situat in parcela „Valea Spinului” – Petrisat, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul cons.Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba inchirierea prin licitatie publica deschisa pe termen de 5 (cinci) ani a unei suprafete de de 52,48 ha. teren situat in parcela „Valea Spinului” – Petrisat, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.12/2014
Punctul 12 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba CALENDARUL / PROGRAMUL ACTIVITATILOR CULTURALE ALE MUNICIPIULUI BLAJ PENTRU ANUL 2014, completat cu toate manifestarile si actiunile intreprinse in anul 2014, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.cons.Petri C-tin- este o eroare in anexa , modificati luna la manifestarea ziua Pensionarului in loc de septembrie este octombrie.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba CALENDARUL / PROGRAMUL ACTIVITATILOR CULTURALE ALE MUNICIPIULUI BLAJ PENTRU ANUL 2014, completat cu toate manifestarile si actiunile intreprinse in anul 2014, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.13/2014
Punctul 13 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba “PLANUL DE MASURI DE OPTIMIZARE A CAPACITATII DE APARARE IMPOTRIVA INCENDIILOR” in Municipiul Blaj pentru anul 2014, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul cons.Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba “PLANUL DE MASURI DE OPTIMIZARE A CAPACITATII DE APARARE IMPOTRIVA INCENDIILOR” in Municipiul Blaj pentru anul 2014, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.14/2014
Punctul 14 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba stabilirea compensatiilor personalului voluntar din Serviciile Voluntare Pentru Situatii de Urgneta Blaj, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul cons.Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba stabilirea compensatiilor personalului voluntar din Serviciile Voluntare Pentru Situatii de Urgneta Blaj, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.15/2014
Punctul 15 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba utilizarea excedentului bugetar al bugetului local al municipiului Blaj, la sfarsitul anului 2013 in suma de 172.802 ,09 lei pentru finantarea obiectivului „Gradinita cu orar prelungit” din strada Campul Libertatii Blaj, este prezentat de Rotar Gheorghe Valentin, primarul municipiului Blaj.
D-nul cons. Sinea Silviu , presedinte de sedinta –Daca sunt discutii la acest proiect, daca nu
Va rog, avizele comisiilor de specialitate:
Comisiile de specialitate ale Consiliului local al municipiului Blaj au avizat favorabil acest proiect.
D-nul cons. Sinea Silviu, presedinte de sedinta supune la vot Proiectul de hotarare .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, prin care Consiliul local al municipiului Blaj aproba utilizarea excedentului bugetar al bugetului local al municipiului Blaj, la sfarsitul anului 2013 in suma de 172.802 ,09 lei pentru finantarea obiectivului „Gradinita cu orar prelungit” din strada Campul Libertatii Blaj, acesta devenind
HOTĂRÂREA NR.16/2014
D-nul cons . Sinea Silviu, presedinte de sedinta : Fiind epuizate toate punctele înscrise pe ordinea de zi, declar închise lucrările şedinţei ordinare a Consiliului Local al Municipiului Blaj, nu înainte de a vă mulţumi pentru aportul adus la buna desfăşurare a sedintei.
Drept care am încheiat prezentul proces verbal.
Blaj, 31.01.2014 SECRETAR
PRESEDINTE DE SEDINTA,
Sinea Silviu Stefanescu Sergiu