Incheiat azi 16 decembrie 2011, orele 16,00 in sedinta “de indata” a Consiliului local al municipiului Blaj.
Consiliul local al municipiului Blaj a fost convocat, in sedinta “de indata” de catre Primarul municipiului Blaj, prin Dispozitia nr. 365 din 15.12. 2011, conform prevederilor Legii administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Convocarea sedintei s-a facut telefonic, s-a prezentat ordinea de zi, data, ora desfasurarii sedintei. Materialele inscrise pe ordinea de zi au fost comunicate tuturor consilierilor inainte de a incepe sedinta.
Dl. Stefanescu Sergiu , secretarul municipiului Blaj :
Din totalul celor 19 membrii ai Consiliului local al municipiului Blaj sunt prezenti 17 consilieri fiind astfel indeplinite prevederile legale pentru buna desfasurare a lucrarilor sedintei. Deci, sedinta este statutara si se pot lua hotarari valabile.
Lipsesc motivat de la lucrarile sedintei : d—na cons. Muresan Livia, d-nul cons Frentiu Mircea
Lista consilierilor locali convocaţi şi a celor prezenţi se află în dosarul special al prezentei şedinţe.
La lucrarile sedintei participa de drept, respectiv in calitate de invitati urmatorii:
Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Stefanescu Sergiu, secretarul municipiului Blaj
De asemenea participa la lucrarile sedintei consilierii satesti, Duma Ioan – consilier satesc localitatea Manarade si Vinczeller Stefan, consilier satesc Petrisat.
Mai participa d-na Damian Raluca, consilier al primarului municipiului Blaj .
In continuare dl. Stefanescu Sergiu , informeaza Consiliul local: – Procesul verbal de la sedinta anterioara a fost pus in termen util domnilor consilieri pentru a fi studiat si a face observatiile necesare daca este cazul si conform Legii nr. 215/2001, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, a fost afisat la sediul Primariei si depus pe site-ul primariei municipiului Blaj.
In continuare dl. Stefanescu Sergiu , consulta consilierii daca au observatii la procesul verbal.
Nefiind observatii se supune la vot continutul procesului verbal. Se aproba in unanimitate.
Conform Legii 215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, dl.cons Latiu Vasile, decanul consilierilor propune presedinte de sedinta pe
dl. cons. Todeasa Virgil
Se supune la vot propunerea facuta. Se aproba in unanimitate. Se adopta
HOTARAREA NR.359/2011
Rog pe dl cons. Todeasa Virgil sa ia loc la masa prezidiului.
Dl. cons. Todeasa Virgil ia loc la masa prezidiului pentru a conduce lucrarile sedintei.
La masa prezidiului mai ia loc :
Dl.Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl.Basaraba Liviu, viceprimarul municipiului Blaj
Dl. Stefanescu Sergiu, secretarul municipiului Blaj
Dl cons. Todeasa Virgil , presedinte de sedinta informeaza ca pe ordinea de zi exista 5 proiecte de hotarare, si invita pe dl. primar Rotar Gh. Valentin sa prezinte Proiectul ordinii de zi.
Dl. primar Rotar Gh. Valentin, prezinta urmatorul Proiect al ordinii de zi :
1.PROIECT DE HOTARARE, privind modificarea si completarea programului anual al achizitiilor publice pentru anul 2011, in sensul introducerii a doua pozitii noi.
Initiator: Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj 2.PROIECT DE HOTARARE, privind alocarea sumei de 36.560,53 lei in vederea finantarii cheltuielilor ocazionate de lucrarile de executie iluminat ornamental la Biserica Parohiei Ortodoxe Blaj Tiur
Initiator: Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
3.PROIECT DE HOTARARE, Privind alocarea sumei de 52.181,07 lei necesara finantarii amenajarii cantonamentului Club Sportiv Scolar Blaj
Initiator: Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
4.PROIECT DE HOTARARE, Privind transferarea la bugetul local al Primariei municipiului Blaj suma de 24.645,69 lei reprezentand excedent pasune.
Initiator: Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
5.PROIECT DE HOTARARE, Privind rectificarea bugetului local al municipiului Blaj pe anul 2011
Initiator: Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj
Dl.cons. Todeasa Virgil, presedinte de sedinta : Dacă aveţi obiecţii sau propuneri pe care doriţi să le faceţi în legătură cu proiectul ordinii de zi ? Daca nu aveti, supun spre aprobare Proiectul Ordinii de zi, prezentat de dl.primar Rotar Gh. Valentin.
Se aproba in unanimitate Proiectul ordinii de zi prezentat de dl. primar.
Se trece la analiza Proiectelor de pe ordinea de zi :
Punctul 1 de pe ordinea de zi – privind modificarea si completarea programului anual al achizitiilor publice, pentru anul 2011, in sensul introducerii a doua pozitii noi, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.primar-se introduc doua pozitii noi si anume:
– Lucrari de refacere fatada Colegiul National,,I.M.Clain’’ Blaj
– Lucrari de confectionare si instalare porti metalice la Caminul Cultural Tiur
Dl. cons. Todeasa Virgil , presedinte de sedinta – Daca mai sunt discutii la acest proiect ? daca nu, supun la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, privind modificarea si completarea programului anual al achizitiilor publice pentru anul 2011, in sensul introducerii a doua pozitii noi, acesta devenind.
HOTĂRÂREA NR. 360 /2011
Punctul 2 de pe ordinea de zi – PROIECT DE HOTARARE, privind alocarea sumei de 36.560,53 lei in vederea finantarii cheltuielilor ocazionate de lucrarile de executie iluminat ornamental la Biserica Parohiei Ortodoxe Blaj Tiur, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl. cons. Todeasa Virgil , presedinte de sedinta – Daca sunt discutii la acest proiect ? daca nu, supun la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, privind alocarea sumei de 36.560,53 lei in vederea finantarii cheltuielilor ocazionate de lucrarile de executie iluminat ornamental la Biserica Parohiei Ortodoxe Blaj Tiur, acesta devenind.
HOTĂRÂREA NR. 361 /2011
Punctul 3 de pe ordinea de zi- PROIECT DE HOTARARE, privind alocarea sumei de 52.181,07 lei necesara finantarii amenajarii cantonamentului Club Sportiv Scolar Blaj, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl. cons. Todeasa Virgil , presedinte de sedinta – Daca sunt discutii la acest proiect ? daca nu, supun la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, privind alocarea sumei de 52.181,07 lei necesara finantarii amenajarii cantonamentului Club Sportiv Scolar Blaj ,acesta devenind.
HOTĂRÂREA NR. 362/2011
Punctul 4 de pe ordinea de zi- PROIECT DE HOTARARE, privind transferarea la bugetul local al Primariei municipiului Blaj suma de 24.645,69 lei reprezentand excedent pasune, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl. cons.Todeasa Virgil , presedinte de sedinta – Daca sunt discutii la acest proiect ? daca nu, supun la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, privind transferarea la bugetul local al Primariei municipiului Blaj suma de 24.645,69 lei reprezentand excedent pasune.
acesta devenind,
HOTĂRÂREA NR.363 /2011
Punctul 5 de pe ordinea de zi- PROIECT DE HOTARARE, Privind rectificarea bugetului local al municipiului Blaj pe anul 2011, este prezentat de dl. Rotar Gh. Valentin, primarul municipiului Blaj.
Dl.primar-rectificarea bugetului local :
-suplimentarea la partea de venituri cu suma de -326,2 mii lei reprezentand subventii de la bugetul de stat pentru Programul de pietruire
-suplimentarea la partea de cheltuieli la cap.84.02 Transporturi la active nefinanciare(Modernizare DC Spatac ) cu suma de 326,2 mii lei
-suplimentarea la partea de venituri cu suma de 4 mii lei reprezentand sume defalcate din impozit venit
-suplimentarea la partea de venituri cu suma de 1 mii lei,reprezentand sume defalcate din TVA pentru echilibrare
-suplimentarea la partea de cheltuieli la cap.67.02 Cultura,recreere,religie la cheltuieli materiale cu suma de 4 mii lei
-suplimentarea la partea de venituri cu suma de 24,6 mii lei reprezentand alte impozite si taxe pe proprietate
-suplimentarea la partea de cheltuieli la cap.84.02 Transporturi cu suma de 24,6 mii lei reprezentand transferuri intre unitati
-virarea de la cap.51.02 Autoritati publice de la cheltuieli de personal la cap. 67.02 Cultura,recreere,religie,la alte cheltuieli(biserici) a sumei de 33 mii lei
-virarea de la cap.54.02 Alte servicii publice generale de la cheltuieli de personal la cap 67.02 Cultura,recreere,religie,la alte cheltuieli(biserici) a sumei de 10 mii lei
-virarea de la cap.67.02 Cultura,recreere,religie de la transferuri intre institutii la cap.51.02 Autoritati publice la cheltuieli materiale a sumei de 10 mii lei
-virarea de la cap.84.02 Transporturi de la cheltuieli materiale la cap. 67.02 Cultura,recreere,religie,la alte cheltuieli(biserici) a sumei de 20 mii lei
-virarea de la cap.70.02 Dezvoltare publica de la active nefinanciare(Extindere iluminat public in municipiul Blaj ) a sumei de 13,5 mii lei astfel:
-la cap.84.02 Transporturi la active nefinanciare (aparat acces)-0,5 mii lei si la proiecte cu finantare fd.externe nerambursabile(M.Kogalniceanu)-3 mii lei
-la cap.51.02 Autoritati publice la active nefinanciare(reparatii capitale Colegiul IMClain)-10 mii lei
-virarea de la cap.74.02 Protectia mediului la cap.84.02 Transporturi a proiecte cu finantare fd.externe nerambursabile(M.Kogalniceanu)-30 mii lei
-virarea in cadrul cap.84.02 Transporturi de la active nefinanciare(scuar sala de sport-30 mii lei,reparatii capitale-20 mii lei) la active nefinanciare(-gard Parc Av.Iancu-4 mii lei) si la proiecte cu finantare fd.externe nerambursabile(M.Kogalniceanu)-46 mii lei
-virari de credite bugetare intre articole si aliniate
-aprobarea creditului de angajament in suma de 3.822 mii lei
II Rectificarea bugetului institutiilor finantate din venituri proprii si subventii astfel:
-suplimentarea la partea de venituri cu suma de 109 mii lei(scoli)
-suplimentarea la partea de cheltuieli la cap.65.02 Invatamant cu suma de 109 mii lei(93 mii lei cheltuieli materiale,16 mii lei active nefinanciare(masina de gatit cu 6 ochiuri-2 buc.))
-diminuarea la partea de venituri cu suma de 10 mii lei reprezentand subventii(muzeu0
-diminuarea la partea de cheltuieli la cap.67.10 Cultura la cheltuieli materiale cu suma de 10 mii lei
-suplimentarea la partea de venituri cu suma de 24,6 mii lei reprezentand subventii
-suplimentarea la partea de cheltuieli la cap.70.10 Alte cheltuieli la cheltuieli materiale cu suma de 24,6 mii lei
-virari de credite bugetare intre articole si aliniate
Dl. cons.Todeasa Virgil , presedinte de sedinta – Daca mai sunt discutii la acest proiect ? daca nu, supun la vot Proiectul de hotarare initiat de dl. primar .
Consiliul Local al Municipiului Blaj adoptă in unanimitate de voturi proiectul de hotărâre, privind
rectificarea bugetului local al municipiului Blaj pe anul 2011, acesta devenind,
HOTĂRÂREA NR.364 /2011
Dl cons. Todeasa Virgil, presedinte de sedinta : Fiind epuizate punctele înscrise pe ordinea de zi, declar închise lucrările şedinţei „de indata” a Consiliului Local al Municipiului Blaj , nu înainte de a vă mulţumi pentru aportul adus la buna desfăşurare a acesteia.
Drept care am încheiat prezentul proces verbal.
Blaj, 16.12.2011
PRESEDINTE DE SEDINTA, SECRETAR,
Todeasa Virgil Stefanescu Sergiu