PRIN CARE CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ APROBA STABILIREA GESTIUNII DELEGATE CA MODALITATE DE GESTIUNE A SERVICIULUI
PUBLIC DE SALUBRIZARE PE TERITORIUL MUNICIPIUL BLAJ
Consiliul local al municipiului Blaj, intrunit in sedinta ordinara in data de 20.03.2012;
Avand in vedere expunerea de motive si raportul de specialitate al Biroului investitii din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj;
Vazand prevederile Legii nr. 101/2006 – legea serviciului de salubrizare, prevederile Legii nr. 51/2006-Legea serviciilor comunitare de unitati publice, republicata cu completarile si comdificarile ulterioare, Ordinul ANRSC nr. 110/2007 – Regulamentul cadru pentru serviciul de salubruzare a localitatilor, O.U. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a republicata cu completarile si comdificarile ulterioare,, H.G. nr. 71/2007, pentru aplicarea normelor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrari publice, H.G. nr. 925/2006, pentru aplicarea prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publice;
Avand in vedere avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Blaj ;
In temeil art. 36 alin. 2 lit.”d”, coroborat cu alin. 6, lit.”a”, pct. 14 alin. 5, lit. “a” art. 45 alin 3, art. 49, art. 115, alin. 1, li.’B’, alin. 3 si alin. 6, art. 38,art. 39, art.45,art.46 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala , republicata cu completarile si comdificarile ulterioare;
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ
H O T A R A S T E
Art.1- Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba stabilirea gestiunii delegate ca modalitate de gestiune a serviciului de salubrizare pe teritoriul municipiului Blaj.
Art.2.-Cu ducerea la indeplinire a prezentei hotarari se insarcineaza Biroul investitii din carul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj si comisia de achizitii publice stabilita de Consiliul local al municipiului Blaj pentru achizitiile U.A.T. Blaj. Art.3.- Prezenta hotarare se va comunica Institutiei Prefectului – judetul Alba , Primarului municipiului Blaj, Secretarului municipiului Blaj, Biroul investitii din carul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj .
Art.4.-Cu drept de contestatie in termen de 30 de zile conform legii contenciosului adminitrativ.
Art.5.-Prezenta hotarare a fost adoptata cu un numar de 18 voturi valabil exprimate.
PRESEDINTE DE SEDINTA, CONTRASEMNEAZA,
CONSILIER, SECRETAR,
Basaraba Liviu Stefanescu Sergiu