PRIVIND APROBAREA PROGRAMULUI ANUAL AL ACHIZITIILOR PUBLICE AL
MUNICIPIULUI BLAJ PENTRU ANUL 2012
Consiliul local al municipiului Blaj, intrunit in sedinta ordinara in data de 20.03.2012;
Luand in dezbatere Proiectul de hotarare, prin care se propune aprobarea PROGRAMULUI ANUAL AL ACHIZITIILOR PUBLICE AL MUNICIPIULUI BLAJ PENTRU ANUL 2012;
Analizand raportul de specialitate cat si nota de fundamentare ale Compartimentului de Achizitii Publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj, prin care se propune aprobarea PROGRAMULUI ANUAL AL ACHIZITIILOR PUBLICE AL MUNICIPIULUI BLAJ PENTRU ANUL 2012;
Avand in vedere avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Blaj ;
Cunoscand prevederile OUG nr. 34/2009, actualizata, Legea 215/2001, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul art. 36,38, 39, 45,46 din Legea nr. 215/2001 privind ad-tia publica locala, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ
H O T A R A S T E :
Art.1.-Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba PROGRAMUL ANUAL AL ACHIZITIILOR PUBLICE AL MUNICIPIULUI BLAJ PENTRU ANUL 2012, dupa cum urmeaza:
1.Executie rigole;
2.Montare dale;
3.Beton gata de turnare;
4.Marcaje rutiere;
5.Nisip;
6.Beton asfaltic;
7.Carburanti (benzina, motorina);
8.Piatra Dolomita;
9.Piatra Calcar;
10.Balast;
11.Rigole prefabricate si capac rigola armat;
12.Inchiriere utilaje pentru Serviciul Public 2012;
13.Lucrari de nivelare teren Chereteu;
14.Achizitie dale de pavare si borduri;
15.Achizitie materiale pentru instalatii de apa si canalizare;
16.Asfaltari strazi in municipiul Blaj;
17.Achizitie si montare locuri de joaca modulare pentru copii;
18.Construire Camin Cultural Petrisat;
19.Achizitie carburanti pentru Serviciul Public”Gospodarie Comunala” Blaj;
20.Lucrari de placare cu piatra naturala a unui zid de sprijin;
21.Iluminat public-extindere retele;
22.Dirigentie de santier;
23.Achizitie telescop turistic;
24.Modernizare strazi in municipiul Blaj;
25.Modernizare strazi in localitatile apartinatoare municipiului Blaj;
26.Mondernizare trotuare in cartierul Berc din municipiul Blaj;
27.Modernizare trotuare in cartierul Hula din municipiul Blaj;
28.Modernizare trotuare din Tiur – municipul Blaj;
29.Echipamente profesionale pentru bucatarie – Camin Cultural Tiur;
30.Ornamente;
31.SF PT DDE Reabilitare Palat Cultural Blaj;
32.Delegarea prin concesionare a serviciului public de salubrizare;
33 Delegarea prin concesionare a serviciului de
public local;
34.Servicii pentru intretinerea strazilor/drumurilor/spatiilor publice;
35.Constructie gradinita 150 locuri;
36.Amenajare urbanistica si peisagistica parc „Petofi Sandor”;
37. Amenajare urbanistica si peisagistica a gradinii – parc „Timotei Cipariu”;
38.Vesela pentru Caminul Cultural Tiur;
39.Perdele si draperii pentru Caminul Cultural Tiur;
Art.2– Biroul investitii – compartimentul de achzitii publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj , vor duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.
Art.3–Prezenta hotarare se va comunica Institutiei Prefectului – judetul Alba, Primarului municipiului Blaj, secretarului municipiului Blaj, Biroului de Investitii si Compartimentul Achizitii Publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj .
Art.4.-Cu drept de contestatie in termen de 30 de zile de la data adoptarii prezentei hotarari ,conform prevederilor legale.
Art.5.-Prezenta hotarare a fost adoptata cu un numar de 18 voturi valabil exprimate.
PRESEDINTE DE SEDINTA, CONTRASEMNEAZA,
CONSILIER, SECRETAR,
Basaraba Liviu Stefanescu Sergiu