HOTARAREA NR. 72
Din data de 22.03.2016
PRIVIND APROBAREA ESALONARII LA PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR SI A ALTOR VENITURI ALE BUGETELOR LOCALE CONFORM HOTARARII GUVERNULUI ROMANIEI NR. 794/2002
Consiliul local al municipiului Blaj, intrunit in sedinta „ordinara”, in data de 22.03.2016;
Luand in dezbatere Proiectul de hotarare, prin care Consiliul Local al municipiului Blaj, aproba esalonarea la plata a impozitelor , taxelor si altor venituri ale bugetelor locale conform HGR nr. 794/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind procedura si competentele de acordare si inlesnire la plata impozitelor, taxelor si altor venituri bugetare locale;
Analizand cererea d-nei Lazar Rodica Raluca , domiciliata in Blaj , str. Plopilor nr. 1, judetul Alba, prin care solicita aprobarea esalonarii sume de 2.157 lei in rate lunare pe o perioada de 60 luni, reprezentand chirie, impozit si majorari, in vederea obtinerii ajutorului social;
Analizand raportul de specialitate nr. 5245/2016 al Directie buget finante contabilitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului al municipiului Blaj prin care se propune aprobarea esalonarii la plata a impozitelor , taxelor si altor venituri ale bugetelor locale conform HGR nr. 794/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind procedura si competentele de acordare si inlesnire la plata impozitelor, taxelor si altor venituri bugetare locale;
Avand in vedere adresa nr.153222 / 24.02.2012 a Ministerului Muncii,Familiei si Protectiei Sociale prin care se arata posibilitatea esalonarii impozitelor si taxelor locale pentru anumite categorii de persoane in baza art.286 din Codul Fiscal si ale art.125 din Codul de Procedura Fiscala ;
Având în vedere avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Blaj;
Cunoscand prevederile Legii 207/2015 (Codul de procedura fiscala) , HGR nr. 794/2002, i ale Legii nr. 215/2001 privind administratia publica locala, cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul art. 36.38,39, 45, 46 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, cu modificarile si completarile ulterioare;
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ
HOTARASTE
Art.1.a)- Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba esalonarea la plata a impozitelor , taxelor si altor venituri ale bugetelor locale, numitei Lazar Rodica Raluca , domiciliata in Blaj , str. Plopilor nr. 1, judetul Alba a sumei de 2.157 lei in rate lunare pe o perioada de 60 luni, reprezentand chirie, impozit si majorari , astfel:
-esalonarea la plata a impozitelor pe cladiri, teren, amenzi in suma de 2.157 lei pe o perioada de 60 luni;
-plata primei rate se va efectua in cursul lunii APRILIE 2016;
-ratele vor fi achitate lunar, pana la data de 28 a lunii (inclusiv, daca este zi lucratoare), exceptie facand luna decembrie cand rata va fi achitata pana la 20 a lunii, (inclusiv, daca este zi lucratoare).
- b) Debitorul va constitui o garantie reprezentand echivalentul a doua rate lunare inainte de depunerea cerererii de solicitare a esalonarii la plata.
Art.2.- Neachitarea unei rate din esalonare atrage dupa sine pierderea intregii esalonari si trecerea la executare silita.
Art.3.-Directia buget finante contabilitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Blaj va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.
Art.4.-Prezenta hotarare se va comunica Institutiei Prefectului – judetul Alba, Primarului municipiului Blaj, secretarului municipiului Blaj, Directia buget finante contabilitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Blaj, d-nei Lazar Rodica Raluca , domiciliata in Blaj , str. Plopilor nr. 1, judetul Alba.
Art.5.- Art.5.-Cu drept de contestatie in termen de 30 de zile de la data adoptarii prezentei hotarari la instanta competenta , conform prevederilor legale – ale legii contenciosului administrativ nr. 554 / 2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.6.-Prezenta hotarare a fost adoptata cu un numar de 16 voturi « pentru »valabil exprimate .
PRESEDINTE DE SEDINTA, CONTRASEMNEAZA,
CONSILIER, SECRETAR,
Muresan Livia Stefanescu Sergiu