PRIVIND APROBAREA ALOCARII DIN BUGETUL LOCAL AL ANULUI 2012 DE LA CAP.51.02. A SUMEI DE 5.285 EURO , SUMA NECESARA FINANTARII CHELTUIELILOR OCAZIONATE DE DEPLASAREA UNEI DELEGATII , FORMATA DIN SASE PERSOANE, IN BELGIA – MORLANWELZ IN PERIOADA 24-29.02.2012
Consiliul local al municipiului Blaj, intrunit in sedinta “de indata”, in data de 15.02.2012;
Luand in dezbatere Proiectul de hotarare, privind aprobarea alocarii din bugetul local al anului 2012 de la cap. 51.02 autoritati publice a sumei de 5.285 euro, suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de deplasarea , in perioada 24 – 29.02.2012, a unei delegatii din partea municipiului Blaj , formata din sase persoane, in Belgia Morlanwelz;
Analizand raportul de specialitate cat si nota de fundamentare ale Directiei buget finante contabilitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj, prin care se propune aprobarea alocarii din bugetul local al anului 2012 de la cap. 51.02 autoritati publice a sumei de 5.285 euro, suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de deplasarea , in perioada 24 – 29.02.2012, a unei delegatii din partea municipiului Blaj , formata din sase persoane, in Belgia Morlanwelz;
Cunoscand prevederile Legii nr. 273/2006 privind finantele publice, HG 518/1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, Legea nr. 215/2001, republicata cu modificarile si completarile ulterioarte; In temeiul art. 36,38, 39, 45,46 din Legea nr. 215/2001 privind ad-tia publica locala, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ
H O T A R A S T E :
Art.1.-Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba alocarea din bugetul local al anului 2012 de la cap. 51.02 autoritati publice a sumei de 5.285 euro, suma necesara finantarii cheltuielilor ocazionate de deplasarea , in perioada
24 .02.2012 – 29.02.2012, a unei delegatii din partea municipiului Blaj , formata din sase persoane, in Belgia Morlanwelz.
– Suma va fi alocata , astfel:
-cheltuieli transport – aproximativ 2.100 km x 2 x 7,5 % x 1,5 euro x 2 masini = 945 euro
-cazare pe traseu (2 nopti) – 150 euro/noapte x 2 nopti x 6 pers. = 1.800 euro
-cheltuieli diurna – 35 euro/zi/pers.x 5 zile x 6 pers. = 1.050 euro
-intrari autostrazi = 65 euro
-cheltuieli suplimentare 237,5 euro/pers.x 6 pers. = 1.425 euro
TOTAL : = 5.285 euro
Art.2.- Directia buget finante contabilitate din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Blaj va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari. Art.3.- Prezenta hotarare se va comunica Institutiei Prefectului – judetul Alba , Primarului Municipiului Blaj, Secretarului Municipiului Blaj, Directiei buget finante contabilitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Blaj.
Art.4.-Cu drept de contestatie la instanta de contencios administrativ competenta potrivit prevederilor legale.
Art.5.- Hotararea a fost adoptata cu un numar de 17 voturi “pentru” valabil exprimate .
NOTA : Delegatia care va pleca in Belgia va avea urmatoarea componenta : Basaraba Liviu Corneliu – viceprimar, Stefanescu Sergiu –secretar, Isaila Dan-birou investitii, Aldea Teodor-birou administrativ , Gizdavu Diana – birou juridic, Damian Raluca – consilier primar.
PRESEDINTE DE SEDINTA, CONTRASEMNEAZA,
CONSILIER, SECRETAR,
Padurean Cornel Stefanescu Sergiu