HOTARAREA NR. 173
Din data de 19.06.2015
PRIVIND APROBAREA MODIFICARII ORGANIGRAMEI, A STATULUI DE FUNCTII , RESPECTIV A STATULUI DE PERSONAL PENTRU APARATUL DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI MUNICIPIULUI BLAJ U.A.T. BLAJ
Consiliul local al municipiului Blaj, intrunit in sedinta „de indata”, in data de19.06.2015;
Luand in dezbatere Proiectul de hotarare, prin care se propune aprobarea modificarii organigramei si a statului de functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Blaj U.A.T. Blaj;
Avand in vedere adresa nr. 5267/G/SJ/2015 a Institutiei Prefectului Alba privind numarul maxim de posturi pentru anul 2015, in conformitate cu OUG nr. 63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale , cu modificarile si completarile ulterioare;
Luand in dezbatere Raportul de specialitate nr. 11.534/2015 cat si nota de fundamentare a compartimentului resurse umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj , prin care se propune aprobarea modificarii organigramei si a statului de functii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Blaj U.A.T. Blaj;
Cunoscand prevederile art.36 alin (2) lit. a) si b) din Legea nr. 215/2001, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, OUG nr. 63/2010, Legii 273/2006, Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul art. 36,38, 39, 45,46 din Legea nr. 215/2001 privind ad-tia publica locala, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ
HOTARASTE
Art.1.- Consiliul local al municipiului Blaj aproba modificarea organigramei, a statului de functii, respectiv a statului de personal pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Blaj U.A.T. Blaj, ca urmare a implementarii proiectului „Crearea Centrului National de Informare si Promovare Turistica Blaj si dotarea acestuia”, avand codul SMIS 38.168 si care presupune infiintarea a 2 (doua) functii contractuale si respectiv de executie, cu norma intreaga, perioada nedeterminata, conform anexelor nr. 1 si 2 parte integranta la prezenta hotarare.
Art.2.- Primarul municipiului Blaj , Directia buget, finante ,contabilitate si Compartimentul resurse umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj vor duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. .
Art.3.-Prezenta hotarare se va comunica Institutiei Prefectului judetul Alba, Primarului municipiului Blaj, Secretarului municipiului Blaj, Directiei buget,finante ,contabilitate si compartimentului resurse umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj.
Art.4.-Cu drept de contestatie in termen de 30 de zile de la data adoptarii prezentei hotarari la instanta competenta , conform prevederilor legale – ale legii contenciosului administrativ nr. 554 / 2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.5.- Prezenta hotarare a fost adoptata cu un numar de 15 voturi « pentru » valabil exprimate.
PRESEDINTE DE SEDINTA, CONTRASEMNEAZA,
CONSILIER, SECRETAR,
Popovici Vasile Stefanescu Sergiu