PRIVIND INCADRAREA PE ZONE A TERENURILOR INTRAVILAN SI EXTRAVILAN
DIN MUNICIPIUL BLAJ IN VEDEREA STABILIRII IMPOZITULUI PE TEREN SI
CLADIRI PENTRU ANUL 2013
Consiliul local al municipiului Blaj, intrunit in sedinta “ordinara” , in data de 28.05.2012;
Luand in dezbatere Proiectul de hotarare, prin care se propune incadrarea pe zone a terenurilor intravilan si extravilan din municipiul Blaj, in vederea stabilirii impozitului pe teren si cladiri pentru anul 2013;
Luand in dezbatere raportul de specialitate cat si nota de fundamentare comune : Directia buget finante contabilitate, biroului urbansim, amenajarea teritoriului, administrarea domeniului public si privat , biroul agricol din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj, prin care se propune incadrarea pe zone a terenurilor intravilan si extravilan din municipiul Blaj, in vederea stabilirii impozitului pe teren si cladiri pentru anul 2013;
Avand in vedere avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Blaj;
Cunoscand prevederile art. 247, 287 din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr. 215/ 2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; In temeiul art. 36,38, 39, 45,46 din Legea nr. 215/2001 privind ad-tia publica locala, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ
HOTARASTE:
Art.1.- Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba incadrarea pe zone a terenurilor intravilan si extravilan din municipiul Blaj, in vederea stabilirii impozitului pe teren si cladiri pentru anul 2013, conform anexei, parte integranta la prezenta hotarare.
Art.2. Directia buget finante contabilitate, biroului urbansim , amenajarea teritoriului, administrarea domeniului public si privat , biroul agricol din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj, vor duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.
Art.3. Prezenta hotarare sa va comunica Institutiei Prefectului – judetul Alba, Primarului municipiului Blaj, secretarului municipiului Blaj, biroului urbanism amenajarea teritoriului, administrarea domeniului public si privat, Directiei buget finante contabilitate, biroului agricol din cadrul aparatului de specialitate al Primarului .
Art.4.-Cu drept de contestatie in termen de 30 de zile conform legii contenciosului adminitrativ.
Art.5.-Prezenta hotarare a fost adoptata cu un numar de 17 voturi valabil exprimate.
PRESEDINTE DE SEDINTA, CONTRASEMNEAZA,
CONSILIER, SECRETAR,
Basaraba Liviu Stefanescu Sergiu