PRIN CARE CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ IA ACT SI APROBA RAPORTUL PROCEDURII NR. 7892/05.05.2012 PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA « CONTRACT DE DELEGARE PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE PE TERITORIUL MUNICIPIULUI BLAJ », COD CPV 90500000 – SERVICII PRIVIND DESEURILE MENAJERE SI DESEURILE (REV.2)
Consiliul local al municipiului Blaj, intunit in sedinta „de indata” in data de 07.05.2012;
Luand in discutie proiectul de hotarare, prin care se propune Consiliului local al Municipiului Blaj ia act si aproba Raportul procedurii nr. 7892/05.05.2012 privind atribuirea contractului de achizitie publica « Contract de delegare prin concesionare a serviciului public de salubrizare pe teritoriul municipiului Blaj », cod CPV 90500000 – Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
Analizand raportul de specialitate cat si nota de fundamentare ale Biroului de achizitii publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj prin care se propune Consiliului Local al Municipiului Blaj sa ia act si sa aprobe Raportul procedurii nr. 7892/05.05.2012 privind atribuirea contractului de achizitie publica « Contract de delegare prin concesionare a serviciului public de salubrizare pe teritoriul municipiului Blaj », cod CPV 90500000 – Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2) ;
Cunoscand prevederile Legii nr. 101/2006, art. 31 alin (2) din Legea nr. 51/2006, H.G. nr. 71/2007, OUG nr. 34/2006, HG nr. 925/2006 ,Legea nr. 215/2001, privind administratia publica locala, republicata ;
In temeiul art. 36,38, 39, 45,46 din Legea nr. 215/2001 privind ad-tia publica locala, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ
H O T A R A S T E :
Art.1.- Consiliul Local al Municipiului Blaj ia act si aproba Raportul procedurii nr. 7892/05.05.2012 privind atribuirea contractului de achizitie publica « Contract de delegare prin concesionare a serviciului public de salubrizare pe teritoriul municipiului Blaj », cod CPV 90500000 – Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2), conform anexei parte integranta la prezenta hotarare.
Art.2. – Biroul de achizitii publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.
Art.3.-Prezenta hotarare se va comunica Institutiei Prefectului – judetul Alba, Primarului municipiului Blaj, Secretarului municipiului Blaj, catre Directia buget,finante, contabilitate , Biroului de achizitii publice din cadrul aparatului de specialitate ale Primarului municipiului Blaj .
Art.4.-Cu drept de contestatie in termen de 30 de zile de la data adoptarii prezentei hotarari ,conform prevederilor legale Art.5.-Prezenta hotarare a fost adoptata cu un numar de 16 voturi « pentru » valabil exprimate.
PRESEDINTA DE SEDINTA, CONTRASEMNEAZA,
CONSILIER, SECRETAR,
Solea Ioan Stefanescu Sergiu