PRIN CARE CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ IA ACT SI APROBA CONTRACTUL DE SERVICII NR. 7075/20.04.2012 PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA « SERVICII PENTRU INTRETINEREA STRAZILOR/DRUMURILOR/SPATIILOR PUBLICE IN MUNICIPIUL BLAJ, JUDETUL ALBA »
Consiliul local al municipiului Blaj, intrunit in sedinta ordinara in data de 27.04.2012;
Luand in discutie proiectul de hotarare, prin care se propune Consiliului local al Municipiului Blaj sa ia act si sa aproba contractul de servicii nr. 7075/20.04.2012 privind atribuirea contractului de achizitie publica « Servicii pentru intretinerea strazilor/drumurilor/spatiilor publice in Municipiul Blaj, judetul Alba » ;
Analizand raportul de specialitate cat si nota de fundamentare ale Biroului de achizitii publice din cadsrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj prin care se propune Consiliului Local al Municipiului Blaj sa ia act si sa aproba contractul de servicii nr. 7075/20.04.2012 privind atribuirea contractului de achizitie publica « Servicii pentru intretinerea strazilor/drumurilor/spatiilor publice in Municipiul Blaj, judetul Alba » ;
Avand in vedere avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Blaj;
Cunoscand prevederile Legii nr. 215/2001, privind administratia publica locala, republicata,
OUG nr. 34/2006, HG nr. 925/2006 ;
In temeiul art. 36,38, 39, 45,46 din Legea nr. 215/2001 privind ad-tia publica locala, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ
H O T A R A S T E :
Art.1.-a) Consiliul Local al Municipiului Blaj ia act si aproba contractul de servicii nr. 7075/20.04.2012 privind atribuirea contractului de achizitie publica « Servicii pentru intretinerea strazilor/drumurilor/spatiilor publice in Municipiul Blaj, judetul Alba », conform anexei parte integranta la prezenta hotarare.
Art.2. – Biroul de achizitii publice din cadsrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.
Art.3.-Prezenta hotarare se va comunica Institutiei Prefectului – judetul Alba, Primarului municipiului Blaj, Secretarului municipiului Blaj, catre Directia buget,finante, contabilitate , Biroului de achizitii publice din cadsrul aparatului de specialitate ale Primarului municipiului Blaj prin care se propune Consiliului Local al Municipiului Blaj .
Art.4.-Cu drept de contestatie in termen de 30 de zile de la data adoptarii prezentei hotarari ,conform prevederilor legale Art.5.-Prezenta hotarare a fost adoptata cu un numar de 17 voturi « pentru » valabil exprimate.
PRESEDINTE DE SEDINTA, CONTRASEMNEAZA,
CONSILIER, SERETAR,
Basaraba Liviu Srefanescu Sergiu