HOTARAREA NR. 111
Din data de 21.04.2016
PRIVIND APROBAREA STRUCTURII ORGANIZATORICE A SPITALULUI MUNICIPIAL BLAJ
Consiliul local al municipiului Blaj, intrunit in sedinta „ordinara”, in data de 21.04.2016;
Luand in dezbatere Proiectul de hotarare, prin care Consiliul Local al municipiului Blaj, aproba structura
organizatorica a Spitalului Municipial Blaj;
Analizand Raportul de specialitate nr. al compartimentului resurtse umane din cadrul aparatului de specialitate al
primarului municipiului Blajprin care se propune aprobarea modificarii structurii organizatorice a Spitalului Municipiului Blaj;
Avand in vedere :
-Adresa nr. 1538/2016 a Spitalului municipal Blaj inregistrata la Primaria municipiului Blaj sub nr. 8834/2016, prin care se
propune aprobarea structurii organizatorice a Spitalului Municipiului Blaj;
– Luind act de Avizul Ministerului Sanatatii – Directia organizare si politici salariale nr. XI/A/82988/A/ACP/408/20.01.2016 prin care se avizeaza structura organizatorica a Spitalului Municipiului Blaj, Hotararea nr. 529/2010, Dispozitiile art. 18 alin (1) lit.”b” din OUG nr. 162/2008;
– Luind in considerare avizele anterioare ale Ministerului Sanatatii – Directia organizare si politici salariale nr. XI/A/22400/CV/515/25.05.2012, nr. XI/A/75391/EN/13136/13.01.2014 prin care se avizeaza modificari in structura organizatorica a Spitalului Municipiului Blaj, Hotararea nr. 529/2010, Dispozitiile art. 18 alin (1) lit.”b” din OUG nr. 162/2008;
Avand in vedere avizele de specialitate ale Consiliului Local al municipiului Blaj ;
Cunoscand prevederile art. 36 (6) punctul 3 din Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul art. 36.38,39, 45, 46 , art. 115, alin (1), lit. “c” din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, cu modificarile si completarile ulterioare;
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ
HOTARASTE
Art.1.a)- Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba noua structura organizatorica a Spitalului Municipiului Blaj,
conform anexei parte integranta la prezenta hotarare , in conformitate cu aviziul Ministerului Sanatatii
, conform anexei , parte integranta din prezenta hotarare.
Art.2.- Compartimentul resurse umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Blaj, Spitalul municipiului Blaj vor duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.
Art.3.-Prezenta hotarare se va comunica Institutiei Prefectului – judetul Alba, Primarului municipiului Blaj, secretarului municipiului Blaj, compartiment rersurse umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Blaj, Spitalului municipal Blaj.
Art.4.- Art.5.-Cu drept de contestatie in termen de 30 de zile de la data adoptarii prezentei hotarari la instanta competenta , conform prevederilor legale – ale legii contenciosului administrativ nr. 554 / 2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Art.5.-Prezenta hotarare a fost adoptata cu un numar de 15 voturi « pentru »valabil exprimate .
PRESEDINTE DE SEDINTA, CONTRASEMNEAZA,
CONSILIER, SECRETAR,
Nicusan Claudiu Stefanescu Sergiu