În conformitate cu prevederile Legii 52/2003 privind transparența decizională în administraţia publică, republicată, se aduce la cunoştinţa publică următorul proiect de act normativ: PROIECT DE HOTARÂRE PRIVIND STABILIREA ȘI INDEXAREA IMPOZITELOR ȘI TAXELOR LOCALE PENTRU ANUL 2020. În conformitate cu prevederile art.7 alin.(4) din legea 5/003, începând cu data de 11.03.2019 și până la data de 19.04.2018, ora 16.00, se pot trimite în scris propuneri, sugestii,opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice. Dezbaterea publică va avea loc în data de 19.04.2019, la Palatul Cultural Blaj, începând cu ora 16.10.
În conformitate cu prevederile Legii 52/2003 privind transparența decizională în administraţia publică, republicată, se aduce la cunoştinţa publică următorul proiect de act normativ:
PROIECT DE HOTARÂRE PRIVIND STABILIREA ȘI INDEXAREA IMPOZITELOR ȘI TAXELOR LOCALE PENTRU ANUL 2020.
Proiectul de hotarare cu documentaţia de baza pot fi consultate:
– pe site-ul Primăriei municipiului Blaj la adresa www.primariablaj.ro, secţiunea DEZBATERE PUBLICĂ
– la sediul Primăriei Municipiului Blaj, str. Piața 1848 nr.16. Potrivit art.7 alin(2) din legea 5/2003, „Anunţul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunoştinţa publicului, în condiţiile alin. (1), cu cel puţin 30 de zile lucrătoare înainte de supunerea spre avizare de către autoritățile publice. ”
În conformitate cu prevederile art.7 alin.(4) din legea 5/003, începând cu data de 11.03.2019 și până la data de 19.04.2018, ora 16.00, se pot trimite în scris propuneri, sugestii,opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.
Propunerile, sugestiile și opiniile privind proiectul de hotărâre se vor transmite:
– prin scrisori transmise prin poștă la adresa Primăriei municipiului Blaj, str.Piața1848 nr.16;
– prin e-mail la adresa primarieblaj@rcnet.ro.
Persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii, opinii cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de hotărâre, menţionând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului.
Opiniile tuturor factorilor interesaţi de acest proiect vor fi prelucrate pentru a definitiva o formă finală a proiectului ce va fi înaintat Consiliului Local Blaj.
Persoana responsabilă cu primirea propunerilor, sugestiilor și opiniilor formulate și transmise în scris, cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice: Ghinescu Cristina – Director Directia Buget-Finanţe.
Municipiul Blaj, în baza prevederilor art.7 alin.(12) din Legea 5/2003 anunţă organizarea în data de 19.04.2019 a DEZBATERII PUBLICE a PROIECTULUI DE HOTARÂRE PRIVIND STABILIREA ȘI INDEXAREA IMPOZITELOR ȘI TAXELOR LOCALE PENTRU ANUL 2020.
Locul desfăşurării – PALATUL CULTURAL BLAJ, din loc. Blaj, str. Piața 1848
Ora desfașurării – începând cu ora 16.10.
Proiectul poate fi consultat în documentele de mai jos: