Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj anunţă concurs în data de 27.08.2018, ora 10:00 – proba scrisă şi 29.08.2018, ora 14:00 – interviu, la sediul instituţiei din Piaţa 1848, nr. 16, în vederea ocupării postului vacant, funcţie publică de execuţie, Inspector Principal, Compartiment Agricol, Birou Agricol, perioadă nedeterminată.
I. Condiții de participare Ia concurs a candidaţilor:
a) condiţii de participare generale la concurs a candidaţilor:
– să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
b) să îndeplinească cerinţele prevăzute în fişa postului aferente fiecărei funcţii publice vacante:
I. Inspector Principal, studii S. Compartiment Agricol. Birou Agricol. U.A.T, Mim. Blaj
– să îndeplinească condiţia studiilor de specialitate, respectiv să fi absolvit:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de ştiinţă ingineria resurselor vegetale, cu domeniul de licență, agronomie sau horticultură sau zootehnie sau în ramura de ştiinţă ştiinţe economice;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani: (art. 57 alin. (5) lit. b). din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
II. Acte necesare în vederea întocmirii dosarului de înscriere:
(în conformitate cu prevederile art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare)
a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi, după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
i) cazierul judiciar;
j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus (pct. II) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul, de secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Bibliografia pentru concurs este afişată la sediul unităţii. Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul instituţiei, până la data de 14.08.2018. Relaţii suplimentare: 0258/710110, fax:0258-710014, e-mail: primarieblai@rcnet.ro.
Sărătean Manuela,
Inspector Superior, Compartiment Resurse Umane