HOTARAREA NR. 169 din dataa de 30.09.2013
PRIVIND CASAREA OBIECTELOR DE INVENTAR SI A MIJLOACELOR FIXE CU DURATA
NORMATA DE FUNCTIONARE EXPIRATA CARE PREZINTA UZURA FIZICA SI MORALA
AVANSATA, AFERENTE ANULUI 2012, DE LA SPITALUL MUNICIPAL BLAJ
Consiliul local al municipiului Blaj, intunit in sedinta extraordinara in data de 30.09.2013;
Luand in dezbatere Proiectul de hotarare, prin care se solicita aprobarea casarii mijloacelor fixe si obiectelor de inventar cu durata de serviciu normata expirata de la Spitalul Municipal Blaj ;
Avand in vedere adresa nr. 2409/2013 a Spitalului Municipal Blaj prin care se propune aprobarea casarii mijloacelor fixe si obiectelor de inventar cu durata de serviciu normata expirata cat si Procesul-verbal nr.11 /2013 al Consiliului Director al Spitalului municipal Blaj prin care se propune spre aprobare casarea mijloacelor fixe si obiectelor de inventar cu durata de serviciu normata expirata , conform dosarului anexat;
Avand in vedere raportul de specialitate cat si nota de fundamantare ale Directiei buget finante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj, prin care se solicita aprobarea casarii mijloacelor fixe si obiectelor de inventar cu durata de serviciu normata expirata , aferente anului 2012, de la Spitalul Municipal Blaj ;
Cunoscand prevederile Legii nr. 82/1991, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinul 2861/2009 privind aprobarea Normelor pentru organizarea inventarierii elementelor de naturra activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, H.G. Nr. 538/2001, Legea nr. 215/2001, republicata cu modificarile si completarile ulterioare ;
In temeiul art. 36,38, 39, 45,46 din Legea nr. 215/2001 privind ad-tia publica locala, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ
H O T A R A S T E :
Art.1.- Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba casarea obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe cu durata de serviciu normata expirata, aferente anului 2012, de la Spitalul Municipal Blaj , potrivit anexei parte integranta a prezentei hotarari.
Art.2.- Biroul buget finante contabilitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj va duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.
Art.3- Prezenta hotarare se va comunica Institutiei Prefectului – jud. Alba, Primarului municipiului Blaj, secretarului municipiului Blaj, Directiei buget finante contabilitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj, Spitalul Municipiului Blaj.
Art.4.-Cu drept de contestatie in termen de 30 de zile conform legii contenciosului adminitrativ.
Art.5.-Prezenta hotarare a fost adoptata cu un numar de 17 voturi valabil exprimate.
PRESEDINTE DE SEDINTA, CONTRASEMNEAZA,
CONSILIER, SECRETAR,
Barbat Teodor Stefanescu Sergiu