HOTARAREA NR. 140
Din data de 30.07.2013
PRIVIND APROBAREA ORGANIGRAMEI SI A STATULUI DE FUNCTII PENTRU PENTRU U.A.T. MUNICIPIUL BLAJ , APARATUL DE SPECIALITATE AL PRIMARULUI MUNICIPIULUI BLAJ, INCEPAND CU DATA DE 29.07.2013 IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE OUG NR. 77/20013, OUG NR. 63/2010, INCEPAND CU DATA DE 29.07.2013
Consiliul local al municipiului Blaj, intrunit in sedinta oridinara in data de 30.07.2013;
Luand in dezbatere Proiectul de hotarare prin care se propune aprobarea organigramei si a statului de functii U.A.T. Municipiul Blaj, pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj, incepand cu data de 29.07.2013 in conformitate cu prevederile OUG nr. 77/20013, OUG nr. 63/2010;
Analizand raportul de specialitate cat si nota de fundamentare nr. 13.674/2013 ale compartimentuluii resurse umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj, prin care se propune aprobarea Proiectului organigramei si a statului de functii U.A.T. Municipiul Blaj, pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj, incepand cu data de 29.07.2013 in conformitate cu prevederile OUG nr. 77/20013, OUG nr. 63/2010;
Luand act de Avizul favorabil pentru organigrama U.A.T. Blaj al Agentiei Nationale a Functionarilor Publici ( Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice) nr. 26578 / 29.07.2013;
Avand in vedere avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Blaj ;
Cunoscand prevedrile Legii nr. 215/2001 privind administratia publica locala republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 107, art. 112 din Legea nr 188/1999, (r2) cu modificarile si completarile ulterioare, OUG nr. 63/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr. 273/2006, OUG nr. 77/2013;
In temeiul art. 36,38, 39, 45,46 din Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BLAJ
H O T A R A S T E
Art.1.- Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba organigrama pentru U.A.T. – Municipiul Blaj, aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj, incepand cu data 29.07.2013 in conformitate cu prevederile OUG nr. 77/2013, OUG nr. 63/2010, conform anexei parte integranta la prezenta hotarare.
Art.2.- Consiliul Local al Municipiului Blaj aproba Statul de functii pentru U.A.T. – Municipiul Blaj, aparatul de specialitate al Primarului municipiului Blaj, incepand cu data 29.07.2013 in conformitate cu prevederile OUG nr. 77/2013, OUG nr. 63/2010, conform anexei parte integranta la prezenta hotarare.
Art.3.- Organigrama si statul de functii ale Serviciului Public local de Evidenta a Persoanelor municipiului Blaj raman neschimbate, conform anexei 2, 4 parte integranta la prezenta hotarare.
Art.4.-Primarul municipiului Blaj, Directia buget finante contabilitate si compartimentul resurse umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Blaj vor duce la indeplinire prevederile prezentei hotarari, in conformitate cu avizul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici.
Art.5. Prezenta hotarare se va comunica Institutiei Prefectului – judetul Alba, Primarului municipiului Blaj, secretarului municipiului Blaj, Biroul resurse umane, Directia buget finante contabilitate.
Art.6. Cu drept de contestatie in termen de 30 de zile de la data adoptarii prezentei hotarari, conform prevederilor legale.
Art.7.- Prezenta hotarare a fost adoptata cu un numar de 18 voturi « pentru » valabil exprimate.
PRESEDINTE DE SEDINTA, CONTRASEMNEAZA,
CONSILIER, SECRETAR,
Tomoiaga Ioan Stefanescu Sergiu