Primăria Municipiului Blaj va găzdui, vineri, 19 octombrie, începând cu ora 12:00, conferința de lansare a proiectului „Municipiul Blaj – Administrație Publică Eficientă”. Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă și se desfășoară pe o perioadă de 10 luni, începând cu data de 13 august 2018.
Obiectivul general / scopul proiectului este creşterea calităţii actului administrativ asigurat de administraţia locală a Municipiului Blaj tuturor categoriilor de beneficiari. Proiectul îşi propune obtinerea următoarelor rezultate: implementarea sistemului de management al performantei si calității ISO 9001: 2015, inclusiv digitalizarea serviciilor ce optimizează procesele orientate către beneficiari, în administrația locală a Municipiului Blaj şi îmbunătățirea cunoștințelor și abilităților aleșilor locali, precum și a angajaților administrației locale în furnizarea și comunicarea unor servicii publice de calitate. Valoarea totală a proiectului este de 262.874,37 lei din care valoarea cofinanţării UE – 223.443,21 lei.
Conferința de lansare a proiectului va avea loc vineri, 19 octombrie 2018, ora 12.00, la Primăria Municipiului Blaj, în Sala Mare de ședințe.
Informaţii detaliate legate de proiect se pot obţine pe site-ul oficial al acestuia www.apelblaj.ro sau la sediul Primăriei Municipiului Blaj, Piața 1848, nr. 16, tel. 0258-711.111, se arată în invitația la conferința de lansare, semnată de managerul proiectului, Sergiu Ștefănescu.