În conformitate cu prevederile Legii 52/2003 privind transparența decizională în administraţia publică, republicată, se aduce la cunoştinţa publică, următorul proiect de act normativ:
PROIECT DE HOTĂRÂRE PRIVIND MODIFICAREA ART.2 DIN HCL NR.261/05.12.2014 PRIVIND INSTITUIREA TAXEI SPECIALE PENTRU UTILIZATORII BENEFICIARI AI SERVICIULUI DE SALUBRIZARE DIN MUNICIPIUL BLAJ, CARE REFUZĂ ÎNCHEIEREA CONTRACTELOR DE SALUBRIZARE CU OPERATORUL DE SALUBRITATE AL MUNICIPIULUI BLAJ
Proiectul de hotărâre cu documentaţia de bază pot fi consultate:
– pe site-ul Primăriei municipiului Blaj, la adresa www.primariablaj.ro, AICI: salubrizare
– la sediul Primăriei municipiului Blaj, str. Piața 1848, nr.16.
Potrivit art.7 alin(2) din legea 52/2003 „Anunţul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunoştinţa publicului, in condiţiile alin. (1), cu cel puţin 30 de zile lucratoare înainte de supunerea spre avizare de către autoritatile publice. ”
În conformitate cu prevederile art.7 alin.(4) din legea 52/2003, începând cu data de 03.02.2020 și până la data de 13.03.2020, ora 15:00, se pot trimite în scris propuneri, sugestii, opinii, cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.
Propunerile, sugestiile și opiniile privind proiectul de hotărâre se vor transmite:
-prin scrisori transmise prin poștă, la adresa Primăriei municipiului Blaj, str.Piața 1848, nr.16;
– prin email, la adresa primarieblaj@rcnet.ro.
Persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii,opinii cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectul de hotărâre, menţionând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului.
Opiniile tuturor factorilor interesaţi de acest proiect vor fi prelucrate, pentru a definitiva o formă finală a proiectului ce va fi înaintat Consiliului Local Blaj.
Persoana responsabila cu primirea propunerilor, sugestiilor și opiniilor formulate și transmise în scris, cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice: Ghinescu Cristina – Dir. Direcția buget, finanţe.
Primar,
Gheorghe Valentin Rotar